HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Mindent elölről

2007.11.07. 14:41 -judit-

Közös megegyezés alapján elhagytam a munkahelyem, sajnos bekövetkezett, amitől annyira féltem, a főnököm maga mellé állította a kollegáimat, és együtt mindent elkövettek, hogy ne érezzem ott jól magam, adjam fel magamtól a küzdelmet.

Szóval az elmúlt néhány napom főleg azzal telt, hogy regisztráltattam magam, mint munkanélküli, utána érdeklődtem a segélyeknek, ahol  természetesen  azt is közölnöm kellett, hogy gyógyíthatatlan beteg vagyok, ezáltal a két tanult szakmámban (ápolónőként és felszolgálóként) biztosan nem tudok majd elhelyezkedni a későbbiekben.

Időm nagy részében munkahelyet keresek, és a készülő könyvem utómunkálatait végzem, nagyon várom a könyv megjelenését, hiszen ebben írtam le mindent a volt férjemmel való kapcsolatunkról, hogy hogyan is derült ki az, hogy megfertőzött, és talán véget tudok ezzel vetni a találgatásoknak, és esetleg a támadásoknbak is, csak sajnos addig, azt hiszem érthető okokból, főleg a tárgyalás miatt sem beszélhetek bővebben a részletekről.

A vád a férjem ellen az, hogy direkt fertőzött meg, most mégis sokan  "szerelemféltésről"  beszélnek, ami nagyon rosszul érint. Miért tenném ki a gyerekeimet és saját magam is ennek az egész, nem kimondottan kellemes felhajtásnak, ha nem lenne rá valódi okom, és bizonyítékom is. Egy évig nem léptem semmit, miután a férjem megfertőzött, úgy gondoltam, ahogy most is sokan gondolják a történetünk hallatán, hogy mindez magánügy, miért kell ez a felhajtás.

Akkor döntöttem úgy, hogy feljelentem a férjem, mikor megtudtam, hogy a szétköltözésünk utáni új barátnőjének sem szólt a betegségéről.Felelősséget éreztem azon nők iránt, akik ugyanúgy megfertőződhettek vagy a továbbikakban megfertőződhetnek, mint én, és lehet, hogy az lett volna bűncselekmény, ha nem jelentem ezt a hatóságoknak. Hogy ilyen nagy híre ment a történetemnek, annak kifejezetten örülök, mert mint mondtam, szeretném felhívni az emberek figyelmét arra, hogy vannak felelőtlenek, akik eltitkolják partnerük előtt a betegségüket, és nem tesznek meg minden óvintézkedést annak érdekében, hogy ne adják tovább a fertőzést.

Másrészt viszont most kezdhetek mindent elölről 48 évesen. Új munkahelyet keresek, új barátok, új életritmus, a gyerekeimet próbálom védeni az esetleges támadásoktól, amik miattam érhetik őket. Most még úgy érzem, hogy megérte.

69 komment

Címkék: munka konyv uj elet

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr60221371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2007.11.07. 19:41:20

Azért kiváncsi lennék mennyit is kapsz a könyvért, ezért a blogért, az idióta müsorokban szereplésekért! Nem olyan rossz neked!

bokr 2007.11.07. 19:56:14

>én 2007.11.07 19:41:20
cserélj vele
szánalmas vagy

Reborn (törölt) 2007.11.07. 20:12:49

jólvan én, majd a tojáshéjjat elöbb vakard le a seggedről, és lépj ki az utcára, aztán legyen nagy szád...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2007.11.07. 20:13:52

Pontosítok: szánalmas ÉS idióta.

én 2007.11.07. 20:25:31

bokr elhiszed, hogy ennel a hülye kurvánál sokkal, sokkal szarabb helyzetben is élnek emberek? Érdekes módon ők nem sírnak, rínak! Ez a picsa meg sír itt összevissza, hogy meg fog halni... bazmeg, mindenki meg fog halni... ahoz pedig, hogy ezzel az AIDS dolgokkal milliókat keres, hát, kell hozzá gerinc, és vastag pofa!

Reborn ki szoktam lépni az utcára, bocs!

macskas 2007.11.07. 20:29:48

Szerintem fertőződj meg kedves én, aztán megtudod mennyit kapsz Te is a könyvedért, ne irigykedj szerintem. Nem lehet jó ennek a nőnek annyira.

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2007.11.07. 20:34:51

ha annyira sajnálod a pénzt tőle, akkor írj egy könyvet azokrol, akik sokkal szarabbul élnek.. meg olyan idioták mint Te.

lápi lidérc 2007.11.07. 20:41:49

Mondjuk az emberek többsége tényleg nem arra használja a betegségét, hogy médiacirkuszt kerekítsen köré, és nagy pénzeket reméljen belőle (könyvet ír, kizárólag milliókért hajlandó nyilatkozni stb.).
Pláne nem úgy, hogy külön médiamenedzsert és teljes stábot is alkalmaz.

Ez azért sokat elvesz a betegség miatt érzett szimpátiából. Szerintem.

Zodi 2007.11.07. 20:55:47

Szánalmassak vagytok!
Ez a nő szívesen élne szegényen egészségesen! Azt ne higgye senki, hogy most boldog lesz a pénztől! Ő már egy egész más dimenzióban gondolkozik - létezik.
Én viszont szívesen megkérdezném tőlle, hogy ha tudta, hogy szándékossan fertőzte meg aférje/élettársa, akkor miért várt egy évet a feljelentéssel?
És az alatt az egy év alatt hogyan gondolt a korábbi partnerére aki megfertőzte.

Pedro 2007.11.07. 21:01:31

Túlzás ez az AIDS-para, ami e nő körül folyik. Aljas dolog történt vele, ami elítélendő, de túl van reagálva/lihegve. Nem tartozna a világra, pláne nem ilyen időről-időre cikkező velvetre nem. A tagot meg börtönbe kellene zárni.

Sange 2007.11.07. 21:06:55

Nem tudjuk a pontos elozmenyeket.
Minden eremnek ket oldala van,a media pedig
iszonyatosan es szemet modon torzit.

szanna 2007.11.07. 21:40:01



"Sok támadás ér amiatt, hogy én ezt az egész "cirkuszt" csak a pénzért csinálom. Soha nem titkoltam, hogy könyvet írok, azt is elárulhatom, hogy már a tengeren túlról is érdeklődtek a könyv témája iránt, de ebből nekem még nincs pénzem. A jogdíj (ami a könyv megjelenése, és esetleges sikeressége esetén várható) a gyerekeimet illeti."

baba 2007.11.07. 22:21:13

Ez nem semmi. Gratulálok, hogy az empátia csírája sem gátol az önkifejezésben "én". A helyedben viszont elgondolkodnék azon, hogy hány évet veszít ez a nő. Persze az autó is elüthetné és tényleg! Tök szerencsés, előre tudja, hogy hány éve maradt a gyermekeivel és van némi ideje halála utáni életükről gondoskodni. Sok segítség lesz majd nekik az a töméntelen pénz, amit rájuk fog hagyni, gondolom, már előre várják... Ha most azt mondanám, hasonló jókat Neked is, jólesne?

kocsi 2007.11.07. 23:27:51

Kedves en! Te egy kissé nem vagy bedrogozva?
Vagy nincs agyad?

villam76 2007.11.07. 23:48:18

az egyik kereskedelmi lanc a tettes. a fold alatt kozlekedik...

szupermoderátor (törölt) 2007.11.08. 00:11:47

Nem sok HIV fertöőzöttnek van saját menedzsere, sajtótitkára... Lehet, hogy nem is fertözőtt. Csak az év legnagyobb médiahackjének vagyunk a szemtanui.
Volt már hasonló. Sőt olyan is, hogy egy közhasznú! alapítvány rákos gyerekekkel kampányolt.

szupermoderátor (törölt) 2007.11.08. 00:18:35

Azt írja, hogy 48 éves. Nos a valóság az, hogy már a mai korszerű készítményekkel is elélhet még 20-25 évet az AIDS kialakulásáig, és ugye még akkor sem halt meg, hiszen onnantól is van még pár éve. Azaz jelenleg is kb. 80 évesig simán elélhet, és ebbe még nem vettük bele a jövőbeni sokkal korszerűbb módszereket, vagy, hogy megtalálják az AIDS ellenszerét. Úgyhogy sokkal nagyobb az esélye, hogy természetes halált hal, mintsem, hogy az AIDS-be halna bele. Feltéve, hogy kezelteti magát nem úgy, mint a pincér stricije vagy ki a franc.

Úgyhogy nem kell őt sajnáltatni. Messze van a haláltól. Pénzt adni meg főleg nem kell adni.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2007.11.08. 00:43:25

Milyen határtalan az ostobaság és a rosszindulat...

2007.11.08. 04:20:58

Először is, a hölgyet(ket) nagyon sajnálom, mert szörnyű lehet egy ilyen betegséget elkapni, és próbálni normális életet élni.
Bár az igaz, hogy az ő sztorijában vannak fucsaságok, pl: SOHA! sem mondanak semmilyen teszt eredményt telefonon, pláne nem HIV tesz eredményét.
Nekem eddig 3szor kellett csináltatnom (vízum+ tartózkodási e. miatt) és még arra sem voltak hajlandóak hogy faxon elküldjék, nem hogy telefonon beolvassák! Minden egyes alkalommal személyesen kellett bemennem érte.

u.i: Igen, általában aki HIV + az nem feltétlenül hal meg AIDSben, csak egy "sima" megfázásban, hiszen neki már nem olyan az immunrendszere.....bár asszem ez a végeredmény szempontjából mindegy....

uhh 2007.11.08. 06:33:04

nagymenő fikázók, nem tűnik fel mennyie szánalmas a pampogásotok?

Itt van ez a szerencsétlen nő gyerekekkel, meló nélkül, betegen, de e nem rák, mivel vígan dolgozhatna másol, HIV+ emberektől írtózik mindenki, mert retteg, hogy elkapja.
Kibaszott nehéz helyzetben van.
A az a pár mila mi bejön a könyvből, arra sem elég, hogy egy gyereket tisztességgel kitaníttasson az ember.

szal kusshadjon a sok nagyokos.

megsem 2007.11.08. 07:13:17

Uhhhhh..., micsoda intelligens hangnem:(

uhh 2007.11.08. 07:46:33

az, de így talán felfogják a tompák.

2007.11.08. 08:02:11

Könnyű osztani azt észt,senki se tudhatja,hogy mit érezhet az a szerencsétlen.
Milliókat keres vele?És?Irigyek vagyunk?
Sajnos azok.Ez egy alapvető emberi tulajdonság.De az,hogy mocskolódunk és rosszindulatuak vagyunk,az már szerintem nem.....
Én is szeretnék milliókat keresni és szerintem még sokan mások is,de ilyen áron?Rettegni attól,hogy megfertőzhetem a gyerekeim,a szeretteim?Hogy azok az emberek akik eddig a barátaim voltak érdekes módon már szóba se akarnak állni velem?Ez azért egy kicsit elgondolkodtató.

Lehet,hogy gyógyszeres kezeléssel él még legalább 20 évet.Így legyen,kívánom neki.
De az,hogy a társadalom kitaszítjam,arról csak mi tehetünk.Könnyű belerugni valakibe,aki már úgyis a padlón fekszik.....

oan 2007.11.08. 11:59:02

Villám76 mit akarsz ezzel mondani???Mi köze a Metro-nak ehez az egészhez ahon kívül ,hogy ez volt Judit előző munkahelye!?

Florika27 2007.11.08. 14:10:06

szupermoderátornál van a pont! Pontosan azt írta le, amit gondolok. Nekem kezdettől fogva büdös a story, szinte biztos vagyok benne, hogy ez is egy újabb médiahack... :/

Egyébként ha valaki(ke)t sajnálni kell, hát akkor a fertőzött _gyerekeket_ sajnálom. Vagy akik kórházban, vérátömlesztés során válnak fertőzöttekké...

szupermoderátor 2007.11.08. 14:36:05

"u.i: Igen, általában aki HIV + az nem feltétlenül hal meg AIDSben, csak egy "sima" megfázásban, hiszen neki már nem olyan az immunrendszere.....bár asszem ez a végeredmény szempontjából mindegy...."

Ez tévedés! Csak amikor már kialakult nála az AIDS és a legvégső stádiumban van akkor halhat meg akár egy influenzától. Egy HIV fertözőtt nem hal meg tőle.

szupermoderátor 2007.11.08. 14:39:02

"Itt van ez a szerencsétlen nő gyerekekkel, meló nélkül, betegen, de e nem"

Szerinted ingyen írja sorozatban a meséit a Velveten?

Egyébiránt én még nem láttam olyan munkanélkülit akinek saját menedzsere és sajtótitkára lenne.

judit 2007.11.08. 16:14:17

Ingyen írom. Az igaz történetem.

szupermoderátor 2007.11.08. 16:31:21

Na persze.

Judit 2007.11.08. 17:11:03

Ha nem hiszed, hívd fel az INDEXET és kérdezd meg, hazudjad azt hogy újságíró vagy és megkapod az áhított és "irigyelt" infot! Bezzeg az egészségem a hozzá tartozó "minőségi életemmel" senki nem irigyli!!Köszönöm a sok komment küldönek hogy mint volt "gyertya tartók az ágyam mellől" bizonyítani tudják hogy én feslett előéletű és drog fogyasztó voltam.Ugyanezen emberek sajnálják gyermekeim,hogy az engem ért támadások (rágalmak)melyeket ŐK zúdítanak RÁM, tönkre teszi a lelkivilágukat.Nos a gyerekeim megismerték az álszent, kétszínű emberfajt, aki úgy csinál mintha érdekelné két kamasz lelke,de közvetve az anyjukon keresztül becsméreli őket.
JUDIT

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.11.08. 17:24:28

"Azt írja, hogy 48 éves. Nos a valóság az, hogy már a mai korszerű készítményekkel is elélhet még 20-25 évet az "

25 évig ha nem is, de úgy mindent összerakva szerintem sem veszít túl sok évet az életéből...
És ezt komolyan gondolom, nyugodtan nevezzetek taplónak.
A fiatal csaj más tészta, ő tényleg beszopta, ráadásul pénze se nagyon lesz az ügyből, hiszen a könyvet Judit fogja megírni, ha esetleg ő is írna egyet, az már csak a második hiv könyv lenne, amit már nem nagyon lehet eladni...

A velvet blog forgalmából pénzt?
Nevetséges.
Ezt nyilván ingyen írja, és némi reklámnak is jó.
A könyv viszont lehet komoly pénzforrás.
Azt nem internetelők fogják olvasni, hanem suttyó dagadt picsák - nagy létszámban, akik a tiffany regényeket is viszik.
Szóval ha a könyv bejön, akkor bizony sok 48 éves nő cserélne Judittal..

M 2007.11.08. 18:00:43

Én a világ minden kincséért sem cserélnék vele. Csak az cserélne, aki még nem volt igazán beteg soha. Az egészségnél nincs fontosabb a világon! És nem lehet pénzért megvenni. Az , hogy tulajdonképpen hány éve is van hátra, elég bizonytalan... Van, aki hamar belehal, és igen, van aki elél 20-25 évig. Kívánom hogy sokáig éljen, és aki irigyli tőle a pénzt, cseréljen vele! Sok pénzért a bizonytalan jövőre. Egyébként meg miből is élne, ha a betegsége miatt kirúgják a munkahelyéről?? Legalább ebből lesz egy kis bevétele.

Freten 2007.11.08. 18:20:53

Lehet hogy én értettem félre valamit, de mintha az RTL-en elhangzott volna valami olyasmi, hogy elvállalt egy interjút 500.000-ért, de aztán visszamondta mert egy másik adó meg egy újság többet kínált.. Elnézést ha nem így történt, de szerintem mindenkit minősít hogy az adott szava vagy a többletpénz a fontosabb neki. Mert ez így már nem figyelemfelhívás az AIDS fontosságára, nem a gyerekek neveléséhez szükséges pénz előteremtése, hanem kőkemény biznisz, ahol a pénz mellett minden egyéb emberi érték/sors mellékes

Barát 2007.11.08. 19:18:36

Sok keserű, érdektelen,szívtelen komment küldő!Én sajnos Zoli egyik VOLT BARÁTJA vagyok! Juditot is jól ismerem,ettem többször a finom főztjéből.Feltételes vádak, pontatlan infok,egy két gyerekes nő minősítése, úgy hogy a TV, sajtó híreire támaszkodtok.Az a kevés barát akik megmaradtunk neki, segítünk épp albérlőt szerezni az udvari szobájába hogy az albérletét havonta mint munkanélküli is ki tudja fizetni.Judit csak a TV2nek és a Blikk-nek nyilatkozik a többi hazudik! Cserébe (mivel nincs vagyona)a könyvet INGYEN reklámozzák!Ez ITT MO. nem AMERIKA ahol mindenért fizetnek!? Emberek, olyan dolgokat irigyeltek amit ti szeretnétek kapni:sok PÉNZT!!!Vajon olyan áron is ahogy Judit járt??? Ha kell én is elmegyek a bíróságra, hogy Zoli nem dolgozta fel azt hogy 22 évesen a nője megfertőzte, ezért bosszúból tovább adta akinek csak tudta. Nos URAIM,mikor botlanak majd ÖNÖK véletlenül ezekbe a NŐKBE??Talán ezen kéne elgondolkodni, meg a saját felelősség tudatukon!!

szupermoderátor (törölt) 2007.11.08. 23:49:15

"Nos URAIM,mikor botlanak majd ÖNÖK véletlenül ezekbe a NŐKBE??"

A férfiak nagy többsége nem **véletlenül botlik** a nőkbe.

Freten 2007.11.09. 03:44:09

"Judit csak a TV2nek és a Blikk-nek nyilatkozik a többi hazudik!"

Vagy csak a többi keveset fizetne... A média többi szereplőjének miért nem nyilatkozik? Talán mert köti a szerződés.. Nyilván az épít másodkézből származó infókra, akihez nem jut el elsőkézből! Ettől még nem hazudnak. Ha az lenne a fő cél, hogy minél több emberben tudatosodjon hogy milyen könnyen megtörténhet bárkivel ugyanez -a megfertőződésre gondolok- akkor kihasználna minden lehetőséget. És hogy miért van annyi "keserű, érdektelen,szívtelen komment küldő" talán mert nem a fenti cél tükröződik vissza.
Pedig ez az eset elég nagy viszhangra lelt, ezt kihasználva sok haszons információt lehetne eljuttatni az emberekhez. És tenni azért, hogy a fogorvos óvatosabb legyen ha közli valaki hogy fertőzött ahelyett hogy -Judit szavaial élve- hátat fordítson...

"szeretném felhívni az emberek figyelmét arra, hogy vannak felelőtlenek, akik eltitkolják partnerük előtt a betegségüket, és nem tesznek meg minden óvintézkedést annak érdekében, hogy ne adják tovább a fertőzést."
Judit, kérlek ne támadóként tekints rám, de ettől önmagában még nem változik meg semmi. Ha valaki mindent meg akar tenni azért hogy ne fertőzzön tovább, az nem él nemi életet egészséges emberekkel, kizártnak tartom hogy lenne olyan egészséges ember aki a "Használjunk gumit, mert AIDS-es vagyok!" felvetésre úgy reagálna, hogy "Oké, persze amúgy is szoktam, semmi gond." De nyilván attól még hogy valaki fertőzött, még ugyanúgy vannak érzései, nemi vágyai. Ezért is lenne jó ha publikálnál néhágy a témával, valamint a fertőzöttekkel foglalkozó NORMÁLIS szervezetet, honlapot. Azért emelném ki a NORMÁLIS szót, mert nem igazán találtam olyan oldalt, ahol értelmes írás lenne a megelőzéssel kapcsolatban. Mindenhol csak az "AIDS nagyon veszélyes" de érdemben semmi több, vagy ahol mégis ott irreális baromságok vannak.


Kissné Mária 2007.11.09. 08:37:49

T.szupermoderátor!
A férfiaknak nincs erkölcsi norm.mert nincs erkölcsi előéletük! MIÉRT?? Mert "valakik" úgy döntöttek egy férfi 100 nőt lefektet, attól "igazi férfi"!!! Egy nő 100 férfival lefekszik (nem pénzért)az KURVA!! MIÉRT?? Egy NŐ nem szeretheti a sex-et, a változatosságot, a szingli (ua.agglegény) életet? A nő nem ember mint a férfi, nem lehetnek vágyai, csak ha papírja (házaság) van róla?? Ön és Önhöz hasonlók GRATULÁLOK! Önök egy fejlett ország, UNIO-s tagállam "fejlett-kultúrált" állampolgárai!!Menedzser-sajtótitkár??? Nem sok (egyse)HÍV+ állt ki az emberek elé ! Juditra vigyázni kell és irányítani,sajtótitkára nincs!Meg kell védeni olyanokkal szemben mint:RTL,BORS..stb.okoskodó irigy élőlények!! TE személy szerint vállalnád és mennyiért hogy megvéd a rágalmazásokkal szemben???

Kissné Mária 2007.11.09. 08:58:30

T.Freten! Te is mint a szupermoderátor! Irigykedsz de nem gondolkodsz! Judit most is munkát keres, mert munkával szeretne pénzt keresni. A könyv írása is munka volt! Jós vagy hogy a könyvből milliomos lesz, te sem fogod megvenni,igaz? Irigyled a két gyerek nevelését egyedül,az albérletet, HÍV betegségét még ha "milliomos" is? Mit ér a pénz, egészség és partner nélkül? A "barát" írta ez MO. és nem AMERIKA. Az RTL, a BORS tuti hogy egy fillért sem akart és akar most sem fizetni Juditnak és cserébe nem is akarja reklámozni a könyvét.Ennyit a "hülyítésetekről" a média mindig talál hiszékenyt!!Hívd fel őket egy "kamu" sztorival és kérdezd meg mennyit fizetnek? Kiröhögnek,és közlik veled:ÖRÜLJ HOGY LEHETŐSÉGET KAPSZ A NYILVÁNOSSÁGRA!!Észlény FÉRFIAK..Amerika és a PÉNZ osztogatás kicsit arébb van NYUGAT FELÉ!!!

anabelle 2007.11.09. 09:28:30

Kifordul a belem a kommenteket olvasva, nem hiába mondják hogy a magyar irigy, rosszindulatú nép...

Kissné Mária 2007.11.09. 09:44:31

Anabelle,köszönöm! Nem vagyok Feminista csak egy NŐ=EMBER=VÁGYAKKAL!!! Érdekes hogy a "híres" nők érdekeit védő szervezetek nem veszik fel a kapcsolatot Judittal, hogy a sok bunkó férfi/nő? akiket csak Judit "előélete" érdekli, mert NŐ és nem férfi (így támadható)!! Olyan érzésem van hogy a legtöbb "ember" arra drukkol hogy mi derül ki még Juditról, vagy Gabiról (amin lehet csámcsogni)! Az hogy az EÜ. minisztérium Ágnes asszonnyal egyetemben hallgat az AIDS-ről senkit nem izgat? Akkor az AIDS nincs itt MO.-on? Hát persze ez így olcsó és szép a VILÁG felé!!!!

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.11.09. 11:05:15

Kissné Mária

"Egy NŐ nem szeretheti a sex-et, a változatosságot, a szingli (ua.agglegény) életet? "

Szeretheti.
Ha fel sem merül benne, hogy a barátja egy tróger, akkor meg sajnos beszopta. Én nem azt kérem számon, hogy miért szexelt, hanem:
MIN LEPŐDÖTT MEG?
Azt mondod semmi jel nem utalt arra, hogy az a "társ/partner" nem százas? (itt most nem feltétlenül a betegségére gondolok, hanem hogy szeretett "eljárni")
Én ezt nem hiszem!!!

Kissné Mária 2007.11.09. 11:17:10

sztív! Típikus pasi vagy, ellenzővel és valószínű még soha nem voltál szerelmes, olyan mindent elsöprő modon, vakon, igazán, semmivel nem törődve!!

oan 2007.11.09. 12:59:30

Judit!!
A Lufi névről beugrik valami???segítek nem cukorkát árul ."Rágalmak"hát nem .Taxis randik...stb ja ,és a 16-17 éves gyermekeid szerintem tudnak külömbséget tenni igaz,és hamis között.Már nem kis gyerekek,és átmentek egy két dolgon amitől te személyesen megkímélhetted volna őket.Ezek ellenére a Zoli is kapja meg amit megérdemel!!!És igenis nyitott volt előtted az életvitele hiszen eggyütt éltétek!!Közös ,haverok,barátok,keresztbe kapcsolatok...Egyébiránt sajnálom ,hogy megfertőződtél ,és kívánom ,hogy még sokáig légy gyermekeiddel!!!Remélem magadhoz öszintébb vagy mint velünk olvsókkal.Ha ez nem így van még nehezebb lesz feldolgozni a történteket.

oan 2007.11.09. 12:59:33

Judit!!
A Lufi névről beugrik valami???segítek nem cukorkát árul ."Rágalmak"hát nem .Taxis randik...stb ja ,és a 16-17 éves gyermekeid szerintem tudnak külömbséget tenni igaz,és hamis között.Már nem kis gyerekek,és átmentek egy két dolgon amitől te személyesen megkímélhetted volna őket.Ezek ellenére a Zoli is kapja meg amit megérdemel!!!És igenis nyitott volt előtted az életvitele hiszen eggyütt éltétek!!Közös ,haverok,barátok,keresztbe kapcsolatok...Egyébiránt sajnálom ,hogy megfertőződtél ,és kívánom ,hogy még sokáig légy gyermekeiddel!!!Remélem magadhoz öszintébb vagy mint velünk olvsókkal.Ha ez nem így van még nehezebb lesz feldolgozni a történteket.

Freten 2007.11.09. 15:01:06

Kedves Mária!

Érdeklődéssel ovastam sorait, elsőként az Ön által leírtakra szeretnék reagálni. Hogy miért is "kurva" egy nő, és "igazi" egy férfi hasonló teljesítményért? A férfi részt hagyjuk, a domináns hímeknél ez ösztönös, és teljesen rendjén van egészen addig, amíg a férfi független és tiszteletben tartja ha egy nő elkötelezett (másszóval nem dugja más nőjét). Viszont lényeges, hogy mi is a nők szerepe. A nő dolga, hogy felkeltse a férfiak figyelmét, és egy arra érdemest arra késztessen, hogy feladja érte, a nőért a szabadságát, és valami olyat nyújtson ami fontosabb a kalandnál: az otthon melegét, gyerekeket, családot. A nő dolga hogy összefogja a családot, a férfit érzelmileg magához kösse, a férfi dolga pedig hogy megteremtse az ehhez szükséges hátteret (régebben eljárt vadászni...). Ha egy nőből nem az sugárzik, hogy EGY férfira vágyik, azzal semmi gond, a férfiak ezt elfogadják, és az Ön szavait felhasználva maximálisan megértik, hogy ez a nő "100 férfival lefekszik, szereti a sexet, a változatosságot, az aggleány életet, és nem vágyik papírra/házasságra". A férfiak ezt megértik és meg is adják nekik amire vágynak, ezzel semmi gond. Hogy a nők ezen csoportját miért kurvázzák le? Mert a vágyaik kimerítik egy kurva munkaköri leírásában foglaltakat. De mindezt általánosságban írom, mindennek Judit esetéhez semmi köze, csupán általános reakció az Ön gondolataira.

Viszont kérdezném (azaz kérem idézze soraim idevágó részeit):
-Mivel állítotam, hogy Juditból a könyv által milliomos lesz? Szerintem egyetlen szót se ejtettem a könyvről, ezért kérem idézze azt a mondatot!
-Hol mondtam hogy irigylek tőle bármit is? Szerintem csak arról írtam, hogy ha már egyszer ígéretet tett az RTL Klubnak, utána gerinctelenség volt visszalépni csak azért mert más több pénzt kínált. Mindenkit minősít az adott szava értéke. Ön írta, hogy az RTL tuti hogy egy filért sem akart fizetni. Én még konkrét összeget is írtam! És hogy mi következik mindebből? Az, hogy ön nem olvasta el figyelmesen a soraimat, mégis hozzám címezve reagált rájuk. Kérem javítson ki ha tévedek, de amit Ön produkált, az nem csak egy hiszti volt, hogy "rohadt szemét fériak ti csak bántjátok a nőket"? Kérem, hogy előző írásom MÁSODIK FELÉT IS olvassa el egyszer figyelmesen, és az ott leírtakra reagáljon, az a téma vág ide.

Történt egy tragikus eset:
Mégegy nő, Judit is AIDS-es lett. Ez már tény. Nem az az érdekes, hogy korábban mit csinált vagy mit nem, hanem hogy a jövőben hogyan lehetne csökkenteni az ilyen tragédiák számát, és a jövőben hogyan tud Judit minél teljesebb életet élni. Ezekkel kéne itt foglakozni, és hiszem hogy Judit is ezért indította ezt a blogot.

Minden olvasótól elnézést kérek a terjedelem miatt.

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2007.11.09. 17:11:08

Kissné Mária

"Típikus pasi vagy, ellenzővel és valószínű még soha nem voltál szerelmes, olyan mindent elsöprő modon, vakon, igazán, semmivel nem törődve!!"

Megint tévedsz!
Nézd, a szerelem egy dolog. Ha valaki 48 évesen még mindíg nem tud mérlegelni, akkor nekem utólag ne sírjon, és pláne ne akarjon átverni ilyen átmosott sztorikkal, mert azt nem szeretem!
Stimm?

Barát 2007.11.10. 10:10:33

oan!! Érdekes egy ismerős vagy TE! Lufit én is ismerem, de hogy ezzel miért "basztatod" Juditot magas. Soha nem közösködött férje barátain, együtt éltek te okostojás, de Zoli nem volt olyan hülye hogy a beszerző útjait és forrásait felesége előtt felfedje, főleg hogy Judit CSAK kipróbálta de nem élt vele, hálisten, de ez kimutatható a szervezetéből is bárki ezzel vádolná!! Ennek az asszonynak csak az adósság, a piálás, a kimaradások jutott cserébe a szeretetéért. Mit akarsz azzal elérni hogy te és hozzád hasonlók Juditot és intim életét feszegetitek?? Mit akarsz még,még jobban megalázni?? Nem fog menni,neki már mindegy,neki a legfájdalmasabb dolgot a szerelme tette vele!!! Ne haragítsd magadra ismeretlenül se, Zoli "barátait" akik nem akarnak "képbe kerülni" se általad, se Zoli által. Jobb ebből kimaradni és ezt a megalázott nőt békén hagyni, veri a sors eléggé a naivitásáért!
Szubjektív Barát

anyu(ha) · http://anyuhamos.freeblog.hu/tags/hiv/ 2007.11.10. 15:24:09

Kedves Freten, ezt írtad: "...De nyilván attól még hogy valaki fertőzött, még ugyanúgy vannak érzései, nemi vágyai. Ezért is lenne jó ha publikálnál néhágy a témával, valamint a fertőzöttekkel foglalkozó NORMÁLIS szervezetet, honlapot. Azért emelném ki a NORMÁLIS szót, mert nem igazán találtam olyan oldalt, ahol értelmes írás lenne a megelőzéssel kapcsolatban. Mindenhol csak az "AIDS nagyon veszélyes" de érdemben semmi több, vagy ahol mégis ott irreális baromságok vannak."

Elég sok NORMÁLIS, ráadásul magyar nyelvű hives honlap található a neten. Szívesen megadok neked néhány linket, magam is furcsállom, hogy ezen a blogon nem találkozni egyikkel sem.

katjana 2007.11.10. 19:37:32

senkinek nem szúrja véresre a szemét a címben a helyesírási hiba??
plíz, javítsátok már ki: ELÖLRŐL!!!!!

toni'k 2007.11.10. 23:47:32

Na ennyit Judit állítólagos sajtósáról...

yesberger 2007.11.11. 14:20:20

talán az előző blogbejegyzésben olvastam,-természetesen csak egy mellékmondatban- hogy igazából nem is a betegsége miatt nemkívánatos a hölgy a munkahelyén, hanem az interneten megjelent fotók miatt... vagy rosszul értettem valamit?persze ettől nem lesz jobb a helyzet, csak tisztázzuk, hogy nem az AIDS miatt diszkriminálták...

katjana 2007.11.11. 19:40:43

na, örvendetes a javítás.
akkor most már csak az utolsó bekezdésben szereplő 'előről'-t kéne helyesen írni...
rohadt idegesítőek az index írásaiban hemzsegő elírások. ez meg ráadásul tufaság, kiejtés alapján írni egy ilyen szót. napokig a velvet címlapon...
hány kézen is kellett volna átmennie mire kikerült?ájjáj, valami nekem is bűzlik.

mud 2007.11.11. 21:40:49

Simán indítani lehetne egy munkaügyi pert a munkáltató ellen diszkrimináció miatt.

JUDIT....... 2007.11.12. 09:52:21

katjana: A helyesírást tedd szóvá az INDEX szerkesztőségébe!!!
Judit

JUDIT..... 2007.11.12. 09:55:49

oan: Tetszik hogy meg se kelln "szólaljak", TI IDEGENEK rendezitek egymást!! De miért nem reagálsz?? Csak engem a védtelen NŐT cseszteted? Miért nem vitázol, bántasz tovább rólam??
Judit

JUDIT........ 2007.11.12. 10:00:37

yesberger: Kár hogy nem voltál OTT,AKKOR,AMIKOR kirúgtak!Csak hogy TISZTÁN LÁSD, AMIT NEM LÁTTÁL..... DE FELTÉTELEZEL!!!!! Mert ÉN csak ROSSZ, esetleg HAZUG lehetek....HISZ NEM "ÁLDOZAT" VAGYOK HANEM AZ ÜGYÉSZSÉG ÁLTAL VÁDOLT BÜNŐS!!!!ÍGY GONDOLOD/ GONDOLJÁTOK???
Judit

JUDIT....... 2007.11.12. 10:28:57

MINDENKINEK!!!!
A BLOGOT ÉN ÍROM!!DE NEM A HIV TÁRSADALOMRÓL, HANEM MAGAMRÓL, SZERELMI TÖRTÉNETEMRŐL, és A PEREMRŐL!!!AZÉRT VAN KÉT "STÍLUSOM" MERT A SHIVAMANTRA OLDALON 1-2 "ALPÁRI" STÍLUSRA IS MEG KELL VÁLASZOLJAK!! ITT EZEN AZ OLDALON MAGAMAT ADOM MERT EDDIG MÉG SENKI NEM VOLT "ALPÁRI"!!!

JUDIT

oan 2007.11.13. 21:48:39

JUdit!!!
Nincs értelme egyoldalú párbeszédet folytatnom.Ez így egy paradoxon.Én nem bántalak!Hanem véleményezek!!És miért nem írtam továbbra!!!Mert meddő a dolog!És nincs értelme részletekbe menőkig ecsetelnem múltad darabjait(pl.Római-parti partyk,anno.Németországi "munkád"Stb..Stb...)Egyébként nem az a baj ,hogy válaszolsz hanem ahogyan teszed!!!És én egyik hölgyet sem bíráltam("kiknek kapcsolata volt Zoltánnal)Hisz nem is ismerem őket!!Én elsősorban hozzád intéztem,intézem soraim!!!És még mindíg az a véleményem ,hogy pénzt KOVÁCSolsz az agyonmosott sztorydból!!!És sajnálom ,hogy nem értetted a shivamantra.freeblog.hu-ra irt kommentemet,ahogy azt is sajnálom hogy megfertőződtél.És nem utállak!útálni csak a paradicsomos káposztát utálom de nagyon!!Téged csak nem értelek...de hát nem vagyunk egyformák(mi emberek).(Én sem vagyok jobb a deákné vásznánál)A lényeg amit próbáltam leírni,hogy adj több teret annak hogy többet tudjunk meg arról hogyan is néz ki a HIV 2007-ben Terjedés,kezelés életkilátások lehetőségek stb..

előzmény:shivamantra.freeblog.hu /kommentek/

JUDIT 2007.11.13. 23:31:14

KEDVES oan!Remélem a Római-parti partyn "gyergyát is tartottál"már csak tudod, mi a helyes, mi nem. Németországba pedig lehet te is dolgoztál csak nem vettelek észre két szülésem közbe!? Az öt év alatt egy halva szülésem(6hónapig kihordva)egy 3-mas iker kihordása, elvetélése, aztán a két élő gyerekem kihordása, szülése közben a szüleim segítségével, mivel 1,5 évig kint laktak velünk mit csinálhattam még??? Ja bocs, hivatalosan napi 8-10 órát pénztárosként dolgoztam, mivel német állampolgársági kérelmem volt beadva.Mivel láthatatlan szellemként velem éltél, laktál a fantáziádban, ezért gondolom boldogá tesz, hogy emberek elhiszik, és ezért el is ítélnek engem...mert te szavahihető vagy ha rólam kell mesélni, hisz mindenhol ott voltál ahol én!!??Nem akarsz esetleg tanúskodni valami jó szaftosat ellenem, biztos boldoggá tesz majd....Hmmm
JUDIT
ui:aki nem segít, nem támogat LELKILEG...az nem mondja meg nekem mi a dolgom.Majd én eldöntöm, mikor adok "teret" a HÍV ügynek. Ez csak kötekedés, hisz többször nyilatkoztam arról hogy mit fogok csinálni a jövöben, valamikor ha túl vagyok a nehezén.Nem haragszom rád,kár hogy rajtam szórakozol és nem egy jó könyvön..többet ér mint én!

leppy 2007.11.14. 09:07:38

sztiv: cinizmusod elkepeszto!A hozzad hasonlo ferfiak miatt (is) orulok, hogy nem elek Magyarorszagon.

Jo lenne, ha hasznalnad is a sokat hangoztatott logikadat...tegyuk fel, hogy Judit terhes lesz a volt ferjetol! Akkor azt fogod kerdezni, hogy "hulye kolyok, miert valasztottal maganak egy HIV-pozitiv apat?"

leppy 2007.11.14. 09:10:52

Igazan lehetne Zoltannak is egy blogja, ahol elmondhatna, hogy a fenebe is gondolta ezt az egeszet?!

H 2007.11.14. 12:25:11

Egyszerűen nem értem azokat, akik Juditot piszkálják. Ezer dologra tudnék reagálni, csak néhányat emelnék ki.
Azért mert nem volt elég elővigyázatos, még senkinek nincs joga őt szántszándékkal megfertőzni. A vírus természete pedig olyan, hogy terjed, tehát Judit akár tovább is adhatta volna ezt további embereknek, akár léha, akár rendkívül erkölcsös személynek. Ezt senki nem szeretné, ugye?Sajnos, nem gondolta, hogy esetleg egy komolynak induló kapcsolat és házasság előtt tesztet kellett volna kérnie, mert a társadalom erre nem érett, mert nincs rendes felvilágosítás. De köszönjük meg Juditnak, ezután nagyon sokan oda fognak erre figyelni. Köszönjük Judit!!! Azért, hogy kihasználja a betöltetlen információs űrt a történetével, mert nincs napirenden HIV / AIDS kampány, még nem gonoszság. És miért nincs felvilágosító kampány??? Ez bizonyos intézmények, minisztérium stb feladata lenne. Ja, hogy még pénzt is keres vele? Most bánhatja, akinek ez nem jutott eszébe. Én kívánom Juditnak, hogy keressen vele sok pénzt! Az, hogy milye karitatív munkát végez, nagy nem végez az AIDS felvilágosítással kapcsolatban, az az ő dolga. Most ennyit tudott, az ideje, képessége, idegállapota szerint. Gondolom, ha véget ér a per, több ideje lesz, de ha nem csinál a továbbiakban semmit, akkkor sem őt kell pellengérre állítani. Egy másik blogban azt kérik tőle számon, hogy miért nem tesz be több linket a HIV/AIDS-ről. Elárulom, hogy a legtöbb egészséges embert valószínűleg ezek nem is érdeklik, sajnos! És mivel a legfontosabb mindig a megelőzés, Judit erre aztán kellően felhívta a figyelmet. Akit pedig nem érdekel az átmosott sztorija, ne olvassa, és akkor nem fogja zavarni. És akármilyen ez a sztori, az életből való, és sok embernek tartogat kellemetlen meglepetéseket és legfőképpen tanulságot.
Juditnak kitartást, hosszú életet, sikeres pert, hogy a volt férjéhez hasonló élőlények a büntetéstől való félelmükben ne kövessenek el ilyen aljasságot más emberek és a társadalom ellen.

oan 2007.11.14. 22:17:16

A miért bosszú?-poszthoz írt kommentemhez még annyit.Gabriellát nem ismerem !!!tehát arról ,hogy milyen volt az előélete még így közvetve is félve nyilatkozom nem szeretném megbántani!Azt viszont biztosan tudom ,hogy a Juditról elhangzott vádak amivel Zoltán illette őt igazak.Valamint még azt is hozzáfűzném ,hogy Zoltán egy igen züllött visszataszító természettel rendelkező fitalember akit egy percig nem kell sajnálni .(zsák a foltját)Kíváncsian várom a fejleményeket!
Üdv oan

JUDIT 2007.11.15. 10:36:20

OAN:Csak TÉGED (mert személyes okod van rá) érdekel hogy én ki-mi voltam, vagy vagyok.A zárt tárgyaláson az ÜGYÉSZSÉGGEL egyetemben a BÍRÓSÁGOT is az érdekli hogy DIREKT-vagy nem DIREKT?? Csak engem, vagy mást is megfertőzőtt?? Zsák a foltját elméleted rozoga, szervezetemben nincs kimutatható, drog, alkohol.Ja és nem vagyok fiatal, sármos,szívtipró,és nem volt több száz partnerem! De volt sok minden más, amit te tudsz, hisz ismersz:de arról nem informálod az embereket, hogy hányszor voltam terhes, hányszor mennyi ideig voltam kórházban, hány halva szülésem volt, hányszor éltem élettársi viszonyban:hát persze, nagy kérdés lenne, hogy a sok férjhez menés, veszélyeztetet terhesség (szülés 2x)és élettársi viszonyaim alatt és között rengeteg időm lehetett feslett életet élni!! Csak gratulálni tudok annak aki ezt el is hiszi rólam!OAN írj egy könyvet, segíthetek hogy élethű legyen!!!
JUDIT

oan 2007.11.15. 13:50:32

JUDIT!

A drogot,alkoholt nem most ,hanem MÁR nem lehet kimutatni.Ugyanis ez csak pár hétig lehetséges(Gondolom miótta tudsz betegségedről vigyázol magadra,és ez így is van rendjén,és én is remélem hogy ez hozzásegít a hosszabb élethez)).Egyedül a hajszálban marad nyoma huzamosabb ideig .Én a 2004 előtti időszakhoz kötöttem.A bíróságot igenis érdekli az előéleted különben nem nyomoztak ,és vagy tettek volna föl kérdéseket ez ügyben. A többit amit leírtál nem is értem! Sok terhesség,élettársi kapcsolat..stb ezen események hol zárják ki azt ,hogy te nem "olyan" életet éltél.Ja ,és gond lehet a szöveg értéseddel."Zsák a foltját"=Egyik kutya másik eb
Minden jót oan

JUDIT 2007.11.15. 15:27:31

Mindenkinek üzenem mert oan-al nem óhajtok magyarázkodásba "fulladni",főleg nincs miért.Egy a lényeg nem oan a BÍRÓNŐM,nem oan áll mögém és mellém, igaz nincs is szükségem rá, elég a mostani csapat és családom.Emberek ezután lesz aki OAN-nak hisz, lesz aki JUDITNAK hisz s ez így van rendjén.Remélem az ügyészség elrendeli a hajszálam vizsgálatát!!!
JUDIT

oan 2007.11.15. 18:06:03

Judit!!

Szerintem egy hazugság vizsgáló hatásosabb lenne:-)
(annál is inkább mert a haj is évente 15cm nő x2év ,és máris bizonyíthatallan,hacsak 2006 után nem fogyasztottál ismét.)
idézet Judittól :-"oan csak téged érdekel hogy én ki-mi voltam,vagyok"Remélem ezt nem gondoltad komolyan!?Akkor ki veszi meg a könyved egyedül én,vagy még én sem??:-))
Egyébként túl szép lenne ha mindent vállalnál úgy ahogy volt!!Igaz akkor nem lenne olyan érdekes a sztoryd!??És én sem írhattam volna neked ilyen sok kommentet:-)))


MÁS>Örömmel hallotam,(shivamantra.hu ,2007.11.14.videó )Hogy HIV-es kismamáknak is lehet gyermekük.Sok sikert hozzá gabriella!!Valamint ,hogy a mostani gyógyszerek pontos szedése mellett mindenki(aki fertőzött) megélheti az öregkort.Különösebb kellemetlenségek,és társbetegségek nélkül).Kivéve ha csak nem AIDS stádiumban jelentkezik az ilető.Tehát irány a szűrőállomás!!(már akinek egy pici gyanúja is van arra ,hogy fertőzött)
További szép estét oan

oan 2007.11.15. 20:44:17


Javítás:"Örömmel hallottam(shivamantra.hu 2007.11.14.videó melléklet),hogy a HIV pozitív nőknek is lehet gyermekük anélkül ,hogy a magzat fertőződne.Sok sikert hozzá Gabriella!!"Valamint,hogy a mostani gyógyszerek pontos időben történő szedése mellett mindenki(aki fetőzött)megélheti az öregkort.Különösebb kellemetlenségek,és társbetegségek nélkül).Kivéve hacsak nem AIDS stádiumban jelentkezik az illető.Tehát irány a szűrőállomás!!!(már akinek egy pici gyanúja van rá ,hogy megfertőződhetett!)"
Hogy minél hamarabb kezelésben részesüljön!!
Üdv oan
süti beállítások módosítása