HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

"mert bűnösök közt cinkos, aki néma"

2009.06.01. 20:45 Judit HIV+

 

Nem vagyok orvos, nem tudok gyógyítani, de információt adni tudok és ez kötelességem, főleg hogy a Szerelem Betegsége Ellen / SZEMBE/ közhasznú egyesület kitalálója, megteremtője és elnöke vagyok, 2009. május óta.

Nem lehetek a CINKOSA azoknak az orvosoknak, akik nem gyógyítanak, hanem kezelnek, vagyis sok-sok pénzért életben tartják az embereket.

Februárban találkoztam a GÉPPEL, majd most májusban, egy ember, aki gazdag és egészséges, megajándékozott /tiszteletből bátorságomért/ a GÉPPEL. Ezzel lehetőséget kaptam, egy útmutatást a gyógyulás útjához.

A GÉPET, ORVOS találta fel, majd egy orvosnő fejlesztette ki, de már úgy, hogy a HIV vírust megölő frekvencia számát is ismeri. Az orvosokról, a gépről az interneten mindent megtaláltok. De azt a részt is olvassátok el, ahol a Gyógyszerszövetség embereinek a módszereiről írnak. Csak kommunikálok, nem rábeszélek!! Aki kíváncsi és elfogadja a lehetetlent / Magic Johnson NBA világbajnok titokzatos gyógyulása a HIV-ből/ és tovább kérdez, annak felelek, aki nem fogadja el, azt udvariasan békén hagyom.

Amióta fertőzött lettem nyílt ki a szemem és foglalkozom többet az egészséges életmóddal és a környezett szennyezéssel. Nem adok támadási felületet senkinek, csak tanácsot, azt meg a törvény nem tiltja. A Dr. Hammerről szóló könyv, vagy – Siklósi Erika: A nagy titok kapuja- Egely György: Tiltott találmányok – Hulda Regehr Clark: Meggyógyulhatsz vagy a Pszihiátria a halálipar dokfilm. Mind arról szól, hogy egészségesebbé, szebbé, olcsóbbá és egyszerűbb-környezetkímélőbbé is tehetjük az életünk, HA AKARJUK!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr261157610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VIH 2009.06.04. 22:07:01

Szia Judit!amint látod regiztünk a honlapodra:D
majd anyu is elolvassa és ír komit:)puszi

bölcs 2009.06.15. 22:56:12

Szia Judit!
Végre elolvastam a Könyvedet...
Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondom, hogy a feléig nagyon olvasmányos volt, kellemesen csalódtam... tehát első könyvednek kiváló... (ha nem az első, akkor is... :) tehát a feléig (a házasságig Zoltánnal) kifejezetten fordulatos, izgalmas, érdekes, olvasmányos, szó szerint jöttek a történések... De onnantól csak, mintha már be akartad volna már fejezni, de nem volt meg az oldalszám... csak arról szólt, hogy "mártírként" ... "megmented a nőket" ... persze neked is jó egy kicsit, mellékesen... szóval onnantól kurva unalmas volt, és megint csak bosszantóan... de hát ezzel talán csak azt akartad érzékeltetni, hogy mennyire kiszolgáltatott a nő, ha szerelmes egy olyan emberbe, aki azt egyáltalán nem érdemli meg... Engem nem érdekel a rizsa része, hogy a "régi Zoltán, a Zozó..." ... De hát elérkezünk egy olyan dologhoz, hogy mindenki a "fiatalabbat" keresi, mint ahogy Te is (19 évvel fiatalabbat! Nyilvánvaló, csak a fiatalok tehetik meg azt a luxust, hogy öregebbekkel kezdenek... egy darabig!) Zoli is a "fiatalabbat" kereste, mert azokkal jobban szót értett... Azt hogy Te sokkal fiatalabbnak érzed magad, mint amennyi vagy... hát ezzel nem vagy egyedül, valahol mindenki így érzi... én is így vagyok, ha csak meghallgatom a régi zenéket, amikre buliztunk a régi időkben, már újra "ott érzem magam"... ha picit szerencsés is vagyok, a tükörben is a régit látom... szóval ezek a dolgok még kevesek ahhoz, hogy hosszabb ideig magunkhoz láncoljunk egy sokkal fiatalabbat, egy ideig lehet próbálkozni, meg vannak kivételek is... nem az én dolgom erről komoly véleményt mondani... de túl sok a bibi ebben a történetben... ezt az embert már az első hónapokban ki kellett volna rúgni, persze ha hallgattál volna mindazokra, akik ezt tanácsolták, de hát ki szeret másokra hallgatni... és mi változott volna akkor? Akkor is valószínűleg HIV+ lennél...
Tehát megint csak oda lyukadunk ki, hogy egy mocsok disznó volt Zoltán, Te felmentheted, (bár akkor nem pereskednél) de a világ nem fogja, és a bíróság sem...persze majd előbb-utóbb, mert ezek már csak a bíróktól és az ügyvédektől meg a pénztől függ...
Viszont amit igazán hiányolok: nem éreztem a könyv tanulságaként, hogy példa lenne a fiataloknak, vagy bárkinek. Mert az szűrődik ki az egészből, hogy Te nem vagy hibás semmiben, mert hát szerettél, és aki szeret, hát hogy kérne már vérvizsgálatról papírt! De hát az én véleményem az, hogy vannak veszélyeztetettebb rétegek, akik túl sűrűn váltogatnak partnert, vagy mint a Te példádban, folyamatosan „csalnak”, bárkivel, bármikor, szemérmetlenül, pofátlanul hazudnak, mellette isznak, kábítóznak… stb…
Az Új kapcsolatodhoz, a „Nagy Ő-höz” sok sikert kívánok, és kíváncsian várom a Per fejleményeit…
süti beállítások módosítása