HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Felmentették.......

2010.06.08. 23:09 Judit HIV+

 Ma 2010. jun.8.-án másodszor mentették fel Kovács Zoltánt a volt férjemet. Az ex barátnő és én az ex feleség, úgy jártunk, hogy miután Zoli elhagyott minket, kiderült, hogy HIV vírusal fertőzőtt meg mindkettőnket.

A magyar BÍRÓSÁG és magyar TÁRSADALOM mai álláspontja szerint, nem az a lényeg, hogy Zoli 2000. óta tudta fertőzőttségét, hanem az, hogy a két nő előélete milyen volt.Tehát, úgy néz ki a dolog, hogy a magyar ember / bíró, állampolgár, bloggerezők/ másképp látja a direkt fertőzés jelentőségét és jogi oldalát.

Néhány példa röviden:

2003.London-Mohamed Dica 37 éves férfit kétrendbeli biológiai bántalmazásért tartóztatták le. A két nő közül az egyik olyan szerelmes volt, hogy még gyereket is akart szülni a férfinak.Az esküdtszék / 6nő, 6férfi/ és Nicholas Philpot bíró szerint akár élete végéig ülhet a vádlott.

2007.Egyesült Államok- 52 éves hajléktalan férfi egy 23 éves holdkórós nőt erőszakolt meg az utcán. A férfi akár 46 év börtönt is kaphat.

2008.London- Trashman nevű férfi a YOUTUB-ra feltett videón olvassa fel 1200 nő nevét, akikkel lefeküdt óvszer nélkül, hogy megfertőzhesse őket HIV vírusal.Kb. 200 ezren nézték meg ezt a felvételt, de a per kezdetével eltávolították.

2009.Új Zéland- 35 éves férfi a saját vérébe mártott tűvel fertőzte meg a feleségét. 14 évet kapott.

2009.Finnország- 25 éves Aki Hakkarainen kb.20 nővel volt együtt. 10 év börtönt kapott, majd a fellebbviteli bíróság 12 évre ítélte és 330 ezer euró pénzbüntetést kell fizessen kártérítés gyanánt az áldozatoknak.

Krakkó- 47 éves férfi a neten ismerkedett meg több száz áldozatával, akiknek nem szólt, hogy HIV fertőzőtt. Aztán egy 15 éves kislány megrontásával bukott le.

Norvégia-Drammen városa- 40 éves afrikai férfi saját 15 éves lányát fertőzte meg. Komoly büntetésre számíthat.

Lengyelország- Egy Kameruni állampolgárt helyeztek vád alá, aki 11 lengyel nőt fertőzőtt meg bízonyíthatóan. / persze Magyaro.-gon tuti a 11 nő volt a kurva/

2010. Németország-Nadja Benaissa a NO ANGELS együttes énekesnője ellen emelt vádat a Darmstadt-i államügyészség. 1999.óta tudta , hogy fertőzőtt. Több férfival feküdt le, de egy 38 éves férfi jelentette fel aki elkapta tőlle. Az énekesnő akár 10 évet is kaphat./de most a magyar álláspont szerint nem kéne a férfi áldozat előéletét vizsgálni? Vagy azt csak a női áldozat esetében kell, mert egy férfi "ugyebár" nem lehet erkölcstelen???/

VILÁG SZERTE ELISMERIK ÉS ELÍTÉLIK A TUDATOS FERTŐZÉS ÁTADÁSÁNAK BÜNTETŐJOGI TÉNYÉT!! CSAK MI MAGYAROK NEM..............

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr12067743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoveForever 2011.02.16. 18:13:27

Szia Judit!Sajnálom hogy ezt a harcot nem nyerted meg, de megvan így is a magad harca. A könyved sok embert elgondolkodtat, ebben biztos lehetsz. Már az első kapcsolat is lehet halálos kórt hozó, de ha valaki tudatosan terjeszti...szóval ha az ember olyantól kapja el aki maga sem tudott róla, akkor is kellemetlen, de direkt...nem is kommentálom ezt inkább. Az hogy felmentették pedig csupán azt közvetíti az ország felé hogy itt igenis ilyet meg lehet tenni és semmilyen jogi következménnyel nem jár. Szomorú. Örömmel olvasnám könyved folytatását...

hundszabol80 2011.06.06. 14:39:13

Szia Judit!

Nagyon kellene a segítséged. Szóval az lenne a kérdésem, hogy a HIV-vel kapcsolatos perben Te voltál a Férjed és még egy hölgy valamilyen Gabriella. Ha jól tudom most volt a 3. tárgyalás május-ban, ahol nem jelent meg a Gabriella nemű hölgy.

Szóval nemrégiben voltam egy prostituáltnál. Valószínűleg elkaptam tőle a hiv fertőzést.
Véleményem szerint Gabriella volt akinél voltam.

Kérleg segíts, hogy néz ki a lány?

Mellékelek egy linket a lányról:

www.beszamolok.com/lap/szexpartner/index.php?lid=190464&htelefon=+36-30-725-5380&nev=anita05

ő lenne gabriella szerinted?

Nagyon kérlek segíts, mert már több hete nem tudok aludni emiatt.

Köszönöm előre is válaszodat.

Krisz1968 2013.01.23. 20:49:25

Kedves Judit!
Remélem szoktál még ezen az oldalon járkálni.Lehet,sőt tuti hogy tudok segíteni,ha merek.Irj nekem a valaky1968@freemail.hu ra.Szeretnék beszélni veled.
Valaki aki majdnem ugyan úgy járt mint te.

Krisz1968 2013.05.04. 18:09:50

"Kedves"Újságírók/
Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!!
Negatív vagyok hála Istenek!!!És ha már a sorok között olvasnak figyelhettek volna a majdnem úgy jártam szóra!!!!!És egyedülálló voltam akkor!!!Ez az egész cikk amit rólam írtak nem fedi a valóságot és csak egy két dolgot raktak össze(kíváncsi lennék honnan a hír mert védett tanú vagyok!!!!)Ja és nem vagyok korona tanú!!Inkább azzal kéne foglalkozni miért van még szabadlábon egy olyan ember aki ha jó belegondolok gyilkos!!!!És nem akármilyen!!!Ez gyilkossági kísérlet és előre megfontolt!!!!Ezzel miért nem foglalkoznak!Hány embert kell megfertőznie ahhoz,hogy bezárják!Nekem szerencsém volt de valószínű van akinek nem volt és pontosan maguk miatt nem mernek jelentkezni mert elveszthetik a munkájukat és kikőzősítik őket.Az emberek félnek a hív-től és meg is értem!!Ez az "ember" nincs meg szex nélkül úgyhogy tuti van még pár nő akit megfertőzött csak nem tudnak róla mert nem mondja meg senkinek!Én is csak véletlenül tudtam meg!Én a szívem szerint kiraknám az internetre a képét és mindenkivel megosztanám!Ezt tegyék inkább meg!Miért van neki nagyobb védelme mint egy olyan embernek aki csak az igazságot akarja és megvédeni a nőket egy időzített bombától!!!Vele foglalkozzanak és hogy mindenki tudja ki ő!!Engem meg hagyjanak élni és hogy tehessem a kötelességemet!Nem magamért teszem és nem azért,hogy bosszút álljak mert az távol áll tőlem!Gondoljanak bele,hogy ha a lányuk köré kerülne és becserkészné mit szólnának hozzá!Vagy ha a feleségük mellé egy rossz pillanatban?És nem mondhatja,hogyha megcsal megérdemli mert akkor maga is megkapja akaratlanul is!És én bármennyire hűségpárti vagyok (soha se csaltam meg a párom) mostanában ez nem divat sajnos!Hát én ezeket a lányokat és asszonyokat próbálom megvédeni!Kérem hagyják!Ne keressék velem a kapcsolatot és ne is akarjanak lefényképezni!Nem egyezek bele!!Ezt az embert meg kell állítani!És csak így tudom remélem!Kérem gondolják végig a dolgot és inkább segítsenek!!!Most az egyszer ne a pénz legyen a mérce hanem a védtelen nők élete és ezáltal a férfiaké is mert tudattalanul tovább és tovább adhatják!Ő rosszabb mint a lepra mert az látszik és higgyék el rajta nem látszik semmi,nincs ráírva!Segítsenek egy olyan embernek aki nem a saját érdekét nézi!(Akkor csak otthon ülnék csendben problémák nélkül mert boldog kapcsolatba élek pár hónapja és ez nem okozna problémát)Én csak igazságot szeretném semmi mást!! Előre is köszönöm mindenkinek aki így segít!!!
süti beállítások módosítása