HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Csakúgy vagyok.....de LÉTEZEM

2009.01.30. 21:39 Judit HIV+

Rengeteget olvasok mióta ismét álláskereső lettem. Szerencsémre édesapám már 5 éves koromban megtanított olvasni, hogy minél előbb megismerjem a könyv adta tudást, szórakozást és azt a fantázia dús világot, amit a könyv nyújt.

Találkoztam Teréz anya: Az élet himnusza írásával

Aztán Gandhi: 7 főbűnével

Mindkét embert szentként tisztelték az egész világon, mert önzetlenségük senki nem tudta utánozni, mert az ember alapból gyarló. Ők ketten a világ minden táján segítettek a maguk módján, én pedig a SZEMBE közhasznú egyesület létrehozásával – működtetésével megpróbálom a róluk olvasottak alapján hasznossá tenni magamat.

MÁS:

Tavaly, dec. 10.-én megműtöttek, 4db. pici vágás segítségével megszabadultam az epehólyagomtól és a benne lévő több mint 20 epekőtől.

MÁS:

Az első válásom okozta az első depresszióm. Hál’ Isten ritkán randizom a „depivel” de sajnos a tél és a rossz idő befolyásol rendesen.

A világválsággal párhuzamosan utolért engem is / mint másokat/ a családiválság. Egy 17 éves szerelmes gimnazista lány és egy 18, 5 éves még tanuló fiúval ez nem ritka eset.

Így nem tudva a „depi” mély gödrébe csúszva az önsajnálatot gyakorolni, inkább a családom békéjét és harmóniáját próbálom egyensúlyba tartani. Nagyon nehéz feladat, ezt tudja minden családfenntartó illv. anya.

MÁS:

Boldogság gyere haza, honnan jössz nem érdekel….dúdolászom már megint, éjjel-nappal.

Félreértés ne essék, nincs konkrét elképzelésem /elvárásom/ hogy MI vagy KI tudna ismét BOLDOG nőt varázsolni belőlem. Félő, hogy így HIV vírushordozóként nem sok esélyem-lehetőségem van a felhőtlen boldogság érzetére……de nem adom fel a reményt!

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr7913241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.01.30. 23:02:22

ne is add fel...eygszer majd talán valami érdekeset is tudsz írni

peretyo 2009.01.30. 23:32:27

Judit, lehet közömbös már számodra ez a szöveg, nemtudom eddig hányan írtak neked, nekem ezt a cikket csak egy RSS ablak adta be, miután elolvastam, kerestem rá az általad írt cikkekre. Mit ne mondjak tágra nyílt a szemem. Sokszor gondoltam már hogy 1-2 írás miatt regisztrálok, de ezidáig sosem jutottam el a tettlegességig. Nem tudom szavakba önteni azt a csodálatot ami ilyen gyorsan kialakult bennem veled szemben. Tény vannak mások is rossz, vagy még rosszabb helyzetben, továbbmegyek, de az ő életükbe nincs ilyen belátásom. Lassan kezd elfogyni az a fellángolás amiért ezt a kommentet elkezdtem írni, mindenesetre remélem sikerült kifejeznem együttérzésemet(amivel tudom nem sokra mész, maximum jól eshet és pár mp-ig feledteti gondjaidat. Egy szónak is száz a vége, csodálom kitartásodat. Így nevelni 2 ilyen korú gyereket meg... Na itt jutottam el arra a szintre ahonnan nem tudom leírni milyen gondolatok kavarognak bennem. Mindenesetre remélem rád mosolyog még a szerencse és lesz egy olyan időszak amikor csak mosolyogva emléxel vissza ezekre a napokra/hetekre.

További szép estét!

Pisti

totyóka 2009.01.31. 07:17:46

kedves Judit!!
Nem értem ezt a hiv virust!!
Hol fertőzöttél meg??Ha ez igaz,akkor ez gáz,
Kitartás valahogy csak lessz.

butaállat 2009.01.31. 08:04:36

Kívánom, hogy forduljon naposabbra az életed!

nukleotid · http://www.youtube.com/watch?v=WbhmgwkeBOk 2009.01.31. 12:04:02

manapság vki aidses lesz és ír valamit,akkor ő a király...

dupeit 2009.01.31. 12:04:59

Én is a legjobbakat, kitartást kívánok, biztos vagyok benne, hogy lesz még boldog időszakod. A nukleoid-féle megjegyzésre pedig ne is gondolj, neki még sokat kell fejlődnie, hogy eljusson az igazi értékekig, bár én abban nem bízom, hogy ez bekövetkezik. Ha már egy sor sem tud hibátlanul leírni...

sonja 2009.01.31. 20:23:45

Szia judit! Remélem megtaláltam az elérhetőséged mert hosszú ideje nem sikerült. remélem rá jössz hogy ki vagyok és valahogy beszélni is tudunk majd millió puszi neked és gyönyörű gyerekeidnek.Mindig előre nézz mert sos sok jó vár még rád aki ismer az tudja, hogy te egy fantasztikus jó ember vagy és ez egy rohadt nagy félre célzott találat volt." Sok víz ,hegy ahol sok-sok meggy van ami mindig elmaradt hogy le szedjük" Puszi

bölcs 2009.02.01. 09:06:39

Szia Judit!
Nekem az "Az első válásom..." kezdetű bekezdés egy kicsit zagyvának tűnik, mit is akartál ezzel elmondani? ...és a családfentartó "Apa" hol van?
Egyébként a "Boldogság" mindig hazamegy, nem hozzánk jön... :))
Minden jót...

bölcs 2009.02.01. 09:15:10

...bocs, "peretyo" írása is totál ZAGYVA! "nukleotid" szövege viszont nagyon is czizellált, akár én is írtam volna... ;)

Judit HIV+ 2009.02.03. 13:37:12

@peretyo: Köszönöm a szimpátiád és a megértésed. Végre ismét sajnálat helyett megért egy ember.
Sajnos febr.01.óta feküdtem lázasan mert elkaptam az influenzát, szombat óta most tudtam csak a géphez ülni, hogy megnézzem kíváncsi e valaki rám.Örülök, hogy beleolvastál az előző írásaimba és csak ezután írtál nekem. Sokan vádolnak, bántanak anélkül, hogy ismernék a velem történteket, vagy engem.

Judit HIV+ 2009.02.03. 13:52:07

@totyóka: Az életem szerelme az imádott férjem Zoltán fertőzőt meg a HIV vírussal. Hogy miért? Talán soha nem tudom meg a választ. Sajnos csak úgy tudtam megállítani, hogy feljelentettem. Elsőfokon felmentette a bíróság, de most tavasszal a fellebbezést követően egy új bíró az egészet előröl vizsgálja. A felmentő bírónőt nyugdíjazták és elmarasztalták a hibás döntéséért.További részletekért, ha érdekel kérlek nézd meg az Archívum-ban lévő régi bejegyzéseim.

Judit HIV+ 2009.02.03. 14:09:10

@nukleotid: Nem Vagyok AIDS-es, csak HIV vírus hordozó. Hogy milyen hatalmas a különbség, sajnos sokan nem tudják /te sem/ és éppen ezért nem is félnek /védekeznek/a mai "szabadon sexelni" akivel csak lehet típusú emberek.A tudatlanság félelmetes ellenség.Én nem valamit írtam...hanem a privát életem az inkognitóm feláldozásával megírtam azt ami velem történt, azért hogy tudatosuljon az emberekbe "EZT A HIBÁT" ne ismételje meg senki!! Mert nem javítható, NEM GYÓGYÍTHATÓ!!

Judit HIV+ 2009.02.03. 14:23:11

@sonja: Kedves Sonja! Nincsenek barátaim, csak egy pár jóindulatú ismerős, akik néha megkérdezik mi van velem, gondolom te is ilyen vagy. Ne haragudj, de nem ugrik be honnan ismerjük egymást.Gondolom ha a per elkezdődik, megint sokan megkeresnek, érdeklődnek.Valahogy "rébuszokba,virágnyelven" írd meg honnan ismersz.

bölcs 2009.02.03. 14:39:40

Hozzászólva - szűkszavúan - "Az életem szerelme az imádott férjem Zoltán..." kezdetű bejegyzéshez, konkrétan erre a sorra...
Nekem ebből már kurvára elegem van, mi kell még ahhoz hogy megutáld? Talán ha visszafogadnád és kolerát, leprát, fekete himlőt és egyéb sok más szintén gyógyíthatatlan betegségeket adna át neked... (ilyet már nem is szivesen mondok, de a hatás kedvéért: esetleg hozzátartozóidnak...) De azt hiszem neked az sem számítana, szeretnéd tovább! Tudom, olvasrad Teréz anya írását...
Hány Nagy Szerelmed is volt zoltánon kívűl? Azok mind szarok, mert nem adtak semmi "maradandót", igaz?
Nem teszel jót a vérnyomásomnak!
De pusszancs! :)

Judit HIV+ 2009.02.03. 14:51:58

@bölcs: Az első válásom okozta csalódás után lettem először depressziós.Tehát nem értem mi ebbe a zagyva? Általában a "depit" érzelmi válság okozza, aki pedig zárkózott,hajlamos már a rossz időtől is "depis" lenni.Ez a magyarázat a kérdésedre, de hidd el, elég HIV vírus hordózónak lenni és egyből megismered a depresszió jellemzőit.
Én vagyok a családfenntartója a két gyermekemnek. Édesapjuk Gábor csak besegít, ha beteg vagyok /mint most/ de én tartom el őket.Te már írtál nekem és ezért tudnod kellene, elvált független nő vagyok.

sonja 2009.02.03. 21:34:20

Szia Kovi Judit! Tudom hogy rég nem beszéltünk lehet,hogy te már el is felejtettél,pedig majdnem 10-évig a pot anyám voltál.b.örs-ről talán eszedbe jutok a legfiatalabb voltam talán, a csapatban. Irtam neked máshová is de nem kaptam választ, csutival kezdődik remélem valami személyesebb helyen megtalálak. puszi Erzsi!!!!

bölcs 2009.02.03. 21:37:42

A "családfenntartó apa" kérdés nem a volt férjedre vonatkozott, mert már múltkor is kioktattál hogy egyedül élsz a két gyermekeddel... hanem általánosában kérdeztem, hogy amit írsz megérti az összes "családfenntartó ilv anya" itt kérdeztem, hogy hol vannak a gyermeküket egyedül nevelő apák...

Jó, lehet hogy ha többször elolvasom, nem is annyira zagyva... :) De peretyo írása akkor is zagyva...

Judit HIV+ 2009.02.04. 15:19:01

@bölcs: Kedves Bölcs!
Komolyan mondom, tetszik ahogy "dumcsizol" velem, érzem hogy nem utálsz, nem vádaskodsz, csak próbálsz megismerni. Biztos jóval fiatalabb vagy tőlem, mert a lendületes stílusod ezt sugallja.
NA, vérnyomás csökkentő válaszom jön!! Tehát azt a Zolit szerettem és fogom szeretni akit megismertem és feleségül vett. Akitől elváltam és akivel most pereskedem "egy másik ember", őt megvetem azért amit tett velem és azért ahogy védekezik velem és Gabriellával szemben is.
Nagy szerelmem tényleg csak a Zoli volt egyedül. Az előző férjeim: csak szeretett és vonzódás volt, de erre csak akkor jöttem rá, mikor Zolival nem csak a "kémia" működött, hanem a lelkünk is telepatikus kapcsolatba került.Pont ezek miatt, szörnyű és lehetetlen feldolgoznom, hogy a férjem, a szerelmem az aki megfertőzőt.Nem bosszúból jelentettem fel, hisz az azt jelentené, hogy soha nem szerettem, de ha elolvasod a könyvem, talán megértesz, mit miért tettem és teszek.

Judit HIV+ 2009.02.04. 15:30:03

@sonja: Szia! Már tudom ki vagy és nagyon örülök, hogy jelentkeztél. A közösségi portálon nem találsz meg a gyerekeim védelme miatt. De ha tudsz egy email címét adni, akkor írok neked és aztán talizhatunk is.
Annyi minden történt, biztos jót tesz nekünk ha kibeszéljük magunkból.
Puszi
JUDIT

sonja 2009.02.04. 22:50:18

Szia! Rá kattintottam a nevedre és ott kiadott egy e-mail címet arra is írtam, ahhoz nem tudsz hozzá férni? mert ott megtalálod az én e-mail címem. Ha nem akkor le írom ide. Pussz vígyázz magatokra.

sonja 2009.02.11. 22:03:51

Szia! Mi a helyzet veled? Miért nem válaszolsz? Remélem nem ez a hülye influenza kapott el?! Szia Erzsi!

Judit HIV+ 2009.02.12. 11:57:45

@sonja: Szia!
Válaszoltam a citromail címedre. Majd hívj fel!

JUDIT

sonja 2009.02.12. 21:42:04

Szia nem kaptam semmit pedig az a címem. Küld el légyszi mégegyszer.Puszi! Erzsi!

bölcs 2009.02.13. 19:48:56

Szia Judit!
Egyáltalán nem utállak, csak kiborulok attól, hogy... de ez már lerágott csont... tudod a véleményem...
Inkább valóban el kell olvasnom a könyvedet, az én lányom pont most lép a "veszélyes korba", most múlt 15, ha jól sejtem a te lányod is hasonló korú...
Mi is a címe könyvednek? Múltkor is kérdeztem már, de akkor a könyvesboltokban azt mondták, hogy elkapkodták az utolsót is... mikor tervezed a második kiadást?
Hogy milyen fiatal lehetek? Elmúltam 40! :) Nem tudom te mennyi idős lehetsz, de a tv-ben ahogy elnéztelek, azt hittem még te vagy gyerek, nem hogy neked lenne... Így biztos te lehetsz a fiatalabb... csípem a "független nőket"! :))
Na de mi van a per folytatásával? Azt írtad hogy újra tárgyalják, de mikor? Mit vársz a folytatástól? stb... Ki lesz az ügyvéded, ugyanaz mint korábban? Zolit valami sztár ügyvéd támogatta, ha jól emlékszem...
De vigyi magadra...

Judit HIV+ 2009.02.14. 18:08:16

@bölcs: Tehát a könyv címe:HIV+BOSSZÚ
de a bosszú cím marketing fogás, a kiadó ragaszkodott hozzá. Azt hogy Zoli esetleg "bosszúból" fertőzött meg, vagy én bosszúból jelentettem fel, hülyeségnek tartom...
Az én lányom októberben 18 éves lesz, vagyis még gyerek és már NŐ. Szerelmes, de jól tanul, a kommunikációs főiskolába akar menni, főleg azért, hogy a média világát egy picit megváltoztassa. Szóval hasonlít rám, harcos és igazság szerető.Sajnos a könyvem nem fogy, mert nincs pénz a reklámra.
Jövő héten szombaton leszek 50 éves, de nem érzem magam öregnek, sőt rengeteg tervem van.A fekete paróka szerintem öregít, napszemüveg és paróka nélkül teljesen más vagyok és ez pont jó hogy így hétköznapi ember tudok maradni.
Ápr.8.-án kezdődik a per újra.Nekem Strasser marad az ügyvédem, Zolinak LICHY lett az ügyvédje a Blikk-be olvastam, a Móri gyilkost is ő védte, de végül életfogytiglant kapott, ha jól tudom.
Ma Valentin napján jól esett az "online-flörtöd", úgy hogy üdv. és puszi
süti beállítások módosítása