HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Tényleg nem a világvége?

2009.08.24. 21:07 Judit HIV+

Valaki elolvasta a könyvem /HÍV+bosszú/ majd megtudva az email címem azt írta, hogy úgy érzi, belém szeretett. Látott 1-2x a tv-be na meg a sajtóba és szeretne velem találkozni, megismerni az igazi arcom szemüveg-paróka nélkül.

A válaszom így szólt –

Mivel nem ismerem sem külsőd, sem személyiséged nem áll módomban viszonozni érzelmeid.

„Több jó ember él a világon, mint rossz, csakhogy a rosszak túl nagy zajt csapnak.”

                                                                                                             (Lina Morgan)

Ezek a „rosszak „ /pl:bulvársajtó-média/ megvetnek, tönkretesznek, rágalmaznak nyilvánosan. Vagy a tudatlan emberek félelmükben a vírustól elfordulnak tőlem, mint egy leprástól. Ha bárki megtudná, vagy leleplezné a bimbózó kapcsolatunkat azzal vége az egzisztenciádnak. Vagyis nem kívánatos személynek tartana a családod, baráti köröd, a munkaadód vagy az ügyfeled s minden ismerősöd. Tehát velem szerelembe esni egy hatalmas kockázat. Cinikus mosoly ül az arcomra, ha ezt hallom, olvasom. HÍV fertőzöttnek lenni sok bonyodalommal jár de nem a világvége! A retrovirális gyógyszer ráadásul hosszú minőségi életet biztosit! Ezzel a két mondattal a „kisördögöt” bátorítjuk-nyugtatjuk meg. Minden szexuális életet élő ember ezért azt gondolhatja – velem ez nem történhet meg – és így nem félve, továbbra is felelőtlen a szexuális életük.

Nos, kedves ismeretlen hódolom, a fent írtak alapján, tudod-mered vagy akarod-e vállalni ezt a kapcsolatot?

Másnap jött a válasz –

Átgondoltam és nem vállalom, mert szükségem van a munkámra, a családomra, a pénzre, a barátokra. Nem merem felvállalni titokban sem a kapcsolatot, mert nem tudnék állandó félelemben élni, hogy mikor derül ki, hogy HÍV+ a barátnőm……

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr551335794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcs 2009.08.24. 21:42:35

Már régóta várom hogy írj valamit! Nyaraltál, biztos... Jól megy a pozitívoknak... :) Na de komolyra a szót, olvasom a legújabb írásod... Ki az a felelőtlen barom, aki ilyeneket ír? Szerintem részegen és persze meggondolatlanul! Nyilvánvaló hogy szimpatikus az a nő, aki majdnem hogy feltételek nélkül, szinte elvárások nélkül szeret! Meg persze szorult helyzetben is van, fél a kapcsolatoktól, nem mer belemenni újabbakba, ha alakul inkább visszahúzódik, nem magyarázkodik... Szóval görény dolog, szórakozni az érzelmeivel, visszaélni a helyzetével!
Helyesen tetted, hogy provokáltad, mert így azonnal visszahúzódott a marhája...
Viszont ha már "visszajöttél" tudósíts a fejleményekről, mikor lesz a tárgyalás, stb... Zolival mi a helyzet? Nem fél már egy kicsit? Én biztos vagyok abban, hogy a következő tárgyalás melletted fog már dönteni... Higgy nekem! :)
Vigyázz magadra...

Judit HIV+ 2009.08.24. 21:53:09

@bölcs: Most október 6.-án lesz a tárgyalás és Zoliról csak annyit pár napja felhívott, hogy mi van velem, és volna-e kedvem személyesen beszélgetni vele magunkról csak úgy egyszerűen. Valószínű hogy fél már régebben is mondta belehal ha börtönbe kell vonulnia. A saját ügyvédje a múlt hónapban a Magyar Nemzet újságban azt nyilatkozta nagy esélye van a Zolinak a börtön büntetésre. Egyébként jól vagyok és építgetem a SZEMBE közhasznú egyesületem.

fiser 2009.08.24. 22:08:11

Remélem nem csak azt látod,amit @bölcs egyébként helyesen írt!

Judit HIV+ 2009.08.24. 22:59:40

@fiser: Nem tudom mire gondolsz, de szerintem Bölcs az aki nem látott a mondataim mögé, ugyanis én szívesen flörtöltem volna és udvaroltattam volna magamnak, de az a szomorú helyzet, hogy nem tehetem csak akkor ha az udvarló beleegyezik a kapcsolatba miután felvilágosítottam HÍV+ állapotomról. Vagyis az egész bejegyzésem lényege hogy HÍV+-an ennyire lehetetlen a boldogságot keresni illetve megtalálni.

bölcs 2009.08.25. 19:28:28

Kedves Judit! Már hogy a fenébe ne láttam volna a mondataid mögé, mert ha nem ezt válaszoltad volna neki, akkor talán az ellenkezőjét gondoltam volna...
De talán arra nem reagáltam, hogy azt hallod, olvasod: "HÍV fertőzöttnek lenni sok bonyodalommal jár de nem a világvége! A retrovirális gyógyszer ráadásul hosszú minőségi életet biztosít!" Azt hiszem ezt nem úgy kell értelmezned, hogy cinkus, stb... hanem talán úgy, hogy biztatni próbál, hogy ne keseredj el, hogy nincs ezzel vége az életednek...
De hogy a helyzeted megváltozott, az kétségtelen...
De szerencsére öregszel már, igaz lassan... így ezeket a marhaságokat is elfelejted talán... :))))

Judit HIV+ 2009.08.25. 21:03:32

@bölcs: Először is, csak a dokumentumok alapján öregszem, így most 50 éves vagyok.Nem, csak nem érzem magam ennyinek, de nem is nézek ki 50-nek. Sokszor a személyim kell mutatnom, hogy higgyenek nekem.Tehát, így főleg aktív nőnek tarthatom magam, nem gondolod? Vagy szerinted 50 évesen már nincsenek érzéseim,vagy nem való a sexre gondolni? Nem tudom hány éves vagy, de furán gondolkodsz az 50 év felettiekről.
Az a két mondat, igenis arra utal, hogy ne félj ember, nem halsz meg a vírustól, hisz nem a világ vége, sőt ha már mégis elkaptad, akkor is nyugi, mert a retrovirális gyógyszer hosszú, minőségi életet biztosít. Mivel a bőrömön érzem, hogy ez nem így igaz, persze hogy cinikusan tudok csak mosolyogni.
süti beállítások módosítása