HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Az 50 feletti nő.........

2010.02.04. 22:02 Judit HIV+

Az 50 feletti nőkre legyint a társadalom. Én még csak 1 éve múltam 50, de már most kikérem magamnak, hogy az életem felénél legyintsenek rám.

A TV2 hibájából /kiírták a nevem alá a munkaadóm nevét is/ elvesztettem az állásom 2007. októberében. Február 21.-én 51 éves leszek és az elmúlt 3 év alatt, nem „pukkantam” le és nem lettem „függő” semmitől. Elvégeztem ismét egy tanfolyamot, hogy még többféle munkakörbe keresgélhessek. Mivel egészségileg,fizikailag jól vagyok, többféle fizikai munkára is elküldtem az önéletrajzom. Nem rég, takarítónőnek jelentkeztem folyami hajóra, nagyon szép fizetésért.    Döbbenet!!! Diszkrimináció!!! Nem kellettem, mert IDŐS VAGYOK EHHEZ AZ „ALANTAS” munkához!!!???? A nyugdíjas német vagy osztrák turistáknak illv. vendégeknek  a kabinját és wc-jét, csak 18-35 év közötti hölgy takaríthatja. Tehát, hiába feleltem meg az összes többi kritériumnak, úgy mint német nyelv tudása, ápolt, csinos, jó megjelenésű /10 évet tagadhatnék/ művelt és jó kommunikációs képességű, NEM KELLETTEM! Ja és 20 éves korom óta háztartást  vezetek, takarítok, tehát „tapasztalatban” nincs hiány. Elgondolkodtatót , de nem tört le. Most próbálkozom tovább és hogy ne legyek reményvesztett  alkoholista, vagy depressziós, vagy egy, mogorva, magamba fordult öregasszony, elfoglalom magam jó és új dolgokkal. Megismerkedtem a PRÁNANADI-val és egy pár önzetlen-jó emberrel akik ezzel foglalkoznak . Következetes ateistaként, ebbe a közegbe találtam meg önmagam és jöttem rá, hogy van HITEM. Rengeteget olvasok, és legújabban keresztrejtvényt is fejtek.

A másodfokú tárgyalás folyamatban van és a gyomrom még mindig remeg a Zoli láttán, de ez az egész „történés” okozta szenvedés megerősítette a lelkem. Nyilvánosan kimerem jelenteni, hogy 2010. jan. 27.én szerdán meditáció közben rájöttem, megszűnt a mellkasomban „az a teher” amit a Zoli iránt érzett szerelmi csalódás okozott. Tehát  a lelkem meggyógyult, már csak a HIV vírus ellenszerére kell várnom......... és én várok!

                                                                              

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr781730504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcs 2010.02.08. 19:24:39

Szia Judit!
Lassan haladjunk...
Tehát ha a "TV2 hibájából kiírták a neved alá a munkaadód nevét is"? Mikor? Én azt az adást biztos nem láttam! Mert csak olyanokra emlékszem, hogy fekete parókában voltál és sötét napszemüvegben... és persze kislánynak öltözve... Jó, ez szemétség volt, mert hát persze csak az öltözhet kislánynak, akit még nézhetnek kislánynak... ;) De ha valóban a beleegyezésed nélkül írták ki a neved és munkahelyed nevét is, akkor gyorsan perelned kell őket is... mert azt a pert és a sok milliót mindenképp megnyered!
A többféle munka, hát most ahogy nőtt a munkanélküliség... az a helyzet hogy takarítónőkből lett a legtöbb, hiszen aki egy picit lecsúszott, az is elvállalja, akinek nincs most munkája de nincs semmi végzettsége az is... meg hát akinek van végzettsége de sehová sem veszik fel, viszont meg kell élnie valahogy, esetleg a gyermekeit etetni kell, az is elvállalja... tehát nem tekintem "alantasnak" bárki kerülhet manapság ilyen helyzetbe, még esetleg nagyon jó helyzetből is! És ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem biztos hogy diszkrimináció, hanem csak volt "választék" "takarítónőből" és ha megkérdezték mennyit kérsz - mert ma már ez a szokás, nem felajánlani a "magas" fizetést, biztos volt aki sokkal kevesebbel is beérte... ennyi...
Viszont örömmel olvasom, hogy végre kiábrándultál Zoliból... Hány év alatt is? De ezeket a kérdéseket már feltettem régebben is, Teréz anya...
Tudsz várni - örülök hogy jól vagy és ez a lényeg...

Judit HIV+ 2010.02.09. 08:04:38

Sajnos aláírattak velem egy több oldalas szerződés félét és én hülye nem olvastam el az apró betűs részt.Az Aktív Extra műsora volt 2007.októberben.Összesen 4 évig tartott az, hogy ne érezzem azt a furcsa nyomást a mellkasomban. Azért tartott ilyen sokáig mert mély, őszinte szerelemmel szerettem Zolit.Ezt csak az érti meg, aki már átélte ezt a típusú "fájdalmat".
Kedves Bölcs, ha tudsz valami nőies állás üresedésről, kérlek írj.

tutulinoo 2010.02.15. 16:30:28

Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újságban és a tvben a történetedről de most hogy a 2007-es archivált bejegyzéseid elolvastam, már képbe vagyok a veled történtekről. Mi történt veled tavaly Június óta hogy nem írtál? De ami a legjobban érdekelne hogy hol tart a per a volt férjed ellen?
Remélem egészségileg jól vagy és van kedved folytatni a blog bejegyzéseid, mert szerintem sok ember okulhatna a veled történtekből.

üdv
Tutulíno

tutulinoo 2010.02.15. 16:32:07

Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újságban és a tvben a történetedről de most hogy a 2007-es archivált bejegyzéseid elolvastam, már képbe vagyok a veled történtekről. Mi történt veled tavaly Június óta hogy nem írtál? De ami a legjobban érdekelne hogy hol tart a per a volt férjed ellen?
Remélem egészségileg jól vagy és van kedved folytatni a blog bejegyzéseid, mert szerintem sok ember okulhatna a veled történtekből.
süti beállítások módosítása