HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

A sorsom akarata

2009.03.24. 15:02 Judit HIV+

A HIV per kapcsán, megismerkedtem egy tucat szimpatizáns emberrel. Ezek az új ismerősök, nem csak sajnálnak, hanem segíteni is akarnak. Munka lehetőséget is ajánlottak, de kiderült, hogy csak nehéz fizikai munka lenne, amit én, a legyengült szervezetemmel nem tudnék teljesíteni. Haszontalannak éreztem magam, mikor jött egy csodálatos álmom.

 

Az álmom elkezdtem valóra váltani. Mindenki kinevetett és még a rokonaimnál is falakba ütköztem. Eldöntöttem megalapítom a Szerelem Betegsége Ellen Közhasznú Egyesületet = SZEMBE, hogy a társadalom hasznos tagja lehessek. Mivel jogi végzettségem és pénzem sincs ügyvédre, vettem 3 ezer forintért egy kézikönyvet és elkezdtem az alapító okiratot megszerkeszteni. Eközben sok embert kértem, legyen az egyesületem tagja.

Sok ígéretet kaptam, de mindig oda lyukadtak ki, nem biztos, hogy az egzisztenciájuknak, jót tesz, egy HIV egyesületi tagnak lenni:hmmmm…….?

Jelentem, kész vagyok és a gondolataim, célok és feladatok formájában szerepelnek a SZEMBE egyesület működési engedély kérelmének, alapító okiratában.

Furcsa véletlenek??

A 2 számú tagom, munkanélküli lett, majd feltörték a kocsiját és minden fontos, értékes munkaeszközt, papírját elloptak.

A 8 számú tagom lakásába este 6órakor betörtek, úgy hogy ő és 7 éves gyereke otthon tartózkodtak. Élve megúszták.

Az irattartó táskámat, amibe egy pár darab fénymásolt irat, orvosi lelet és könyv volt, ellopták egy autó csomagtartójából, amikor azt feltörték. Mindhárom eset most, márciusban történt.

Jó Isten próbatétele, az egyesületbe vetett hitünkbe?

 A 10 fő alapító tagokból, velem együtt, most már 4-en vagyunk álláskeresők. Vagyis időnk, bőven van a társadalmi munkához, ami „alap” egy egyesületbe.

A technika ördöge, vagy a sátán műve?

Ismerősöm felajánlott ingyen, egy alternatív gyógymód lehetőséget. A három kezelés hatására, állapotom javult, amit az aktuális vérvizsgálat eredménye is alátámasztott. Ezek után, jött a telefon a „csodagép”zárlatos lett és külföldön szervizelik.

 

„Több jó ember él a világon, mint rossz, csakhogy a rosszak túl nagy zajt csapnak”

                                                                                                                  (Lina Morgan)

 

Az idézet is azt sugallja, amit az LGT és én is énekelek:

Nem adom fel, míg egy darabban látsz

Nem adom fel, míg életben találsz

Nem adom fel, míg nem robbanok szét……

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr561022516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Undebach 2009.04.03. 09:44:13

Szia Judit!

Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság? Nagyon sajnálom a történteket, csak szorítani tudok neked, kitartás gyermekem. Remélem az Egyesületed minél előbb megalakul. Ez a baj ezzel az országgal, hogy hiányoznak a hozzád hasonló emberek, akik mernek nagyot álmodni, és véghez is viszik bármi történik. Tényleg sok kitartást kívánok Neked! Mi a helyzet a munkával van valami használható?
Sok Puszi Csillagom!
Aranka
süti beállítások módosítása