HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Születésnap

2009.02.23. 10:54 Judit HIV+

Édesanyám, aki 70 éves /mellesleg szakácsnő/ tortát sütött és ünnepi ebédet főzött a tiszteletemre, mert tegnapelőtt 50éves lettem. Sikerült neki még a szűk családi köröm is megszervezni úgy, hogy ráérjenek és felköszöntsenek közösen. Könnybe lábadt szemekkel mesélte el anyukám azt a napot, amikor és ahogy megszülettem, olyan részletesen mintha csak tegnap történt volna. Éreztem a családtagjaim figyelmét, szeretetét és ez az összetartó erő csak megerősítette bennem a hitem, hogy van még élet 50után is…..

Az utóbbi pár hét alatt annyi pozitív dolog történt velem, hogy a felhalmozódott jó erők alig hagynak aludni. Úgy fel vagyok pörögve, hogy 20-30évre előre tervezgetem feladataim, melyeket a SZEMBE egyesületem égisze alatt akarok, s fogok végrehajtani. Olyan érzésem van, hogy kidurran a mellkasom, mint egy léggömb a benne rejlő hatalmas szeretettől, ha nem tudom kiadni vagy átadni az embereknek. Remélem sikerül!

„Szamárság feladnia reményt. Azon kívül bűn is, azt hiszem.” Mondta egyszer ezt a gondolatot  Hemingway.

Biztos vagyok benne, hogy ha a remény pici szikráját sikerül a HÍV+ sorstársaimnak átadni, az egészséges embereknek pedig felkelteni példamutatásommal a felelősségtudatukat: akkor megéri, hogy az életem hátralévő részét csupa jó cselekedet folyamatossága fogja kitölteni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr10960211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcs 2009.02.27. 20:40:31

A napokban kaptam ezt a linket...
www.vagyvideo.hu/blog/?p=95
Azt hiszem aki ezt megnézi, nem gondol többet arra, hogy mi pici kis bajainkat tekintve "nincs remény"
Mert hogy van élet 50 felett, azt én már tudom, hiszen csak hülyültem veled Judit, ne haragudj, én 53 múltam, fiatalnak érzem magam... de nem tudom hogy hogy éreznék ha kezem, lábam hiányozna...
Feladni? Nem épp Hemingway lenne a legjobb példa... Akkor már inkább Te! :)
Boldog Szülinapot!

Judit HIV+ 2009.03.01. 18:59:35

Szia, Bölcs!
Én értem is a viccet és szeretem is, úgy hogy nem haragszom, hisz nincs is miért.
A legjobban annak örülök, hogy érted és felfogod, hogy mit miért csinálok. Nem vádaskodsz, hanem a jó oldalát látod a cselekedeteimnek. Olyan mintha bíznál "naívan" a tetteimben, terveimben. Ez jó, nagyon jó, hogy vannak még emberek, akik nem a rosszat keresik vagy feltételezik a másikba, hanem hisznek.....
Köszönöm jó kívánságod
Üdv.
süti beállítások módosítása