HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

A látszat öl

2008.04.24. 21:17 Judit HIV+

Kedves és Tisztelt  Kommentezők!

 

Élek, jól vagyok, és ismét írok posztot, hogy azok, akik kíváncsiak rám, írjanak és kérdezzenek tőlem. Utoljára március 17.-én írtam még a VELVET oldalán, aztán technikai majd emberhiány okokból leállt a szerkesztőség. Mától moderátorok nélkül kerül fel a poszt, de ez nem azt jelenti, hogy ezután megváltozna az eddigi udvarias, kritikát elfogadó stílusom.

Tehát várom mindenki gondolatát, és itt van rögtön az a poszt, amit még márc. 20.-án írtam, csak a fenti okok miatt most olvashatjátok

 

A  LÁTSZAT  ÖL !


Furcsa hogy egy házasság alatt, egy házaspár által készített intim amatőr felvétel,ha a hatóság és nyilvánosság tudomására jut, akkor csak a NŐT, a FELESÉGET ítélik el. De miért? A férj volt az áruló! Ő adta el a felesége és saját "pervezitásának" a titkait, ő beszélt a médiának, úgy , mintha a feleség magán akcióban tette volna mindezt.
Egy FÉRFI mikor ÍTÉLTETIK meg és mit kell ahhoz tennie, hogy a társadalom megalázza??
A  Bírónő   a bizonyíték /egy számla/ ellenére, hagyta fent a LÁTSZATOT, vagyis a rólam feltételezett hamis híresztelést. A zárt tárgyalás ellenére,LÁTSZÓLAG egy feslett nőnek ismert meg az ország.
Március 19.-én a  Napkeltén 8 óra után GATTER LÁSZLÓ a Főv.Bíróság Elnöke adott interjút a gárdista per körüli botrányról. Megmagyarázta, hogy a bíróság a rendőrség segítségével, "ura volt a helyzetnek" és csak LÁTSZÓLAG szólnak a  körülmények másról. Mivel, vagy 20-szor használta a LÁTSZÓLAG szót, nem állta meg a riporter, hogy megjegyezze neki  --- A LÁTSZAT ÖL !
A gyerekeim apja, aki a saját és jómagam becsületét akarja helyre hozatni, már 3 panasz levelet írt Gatter úrnak, hogy vonja felelősségre az alkalmazottjukat, a bírónőt.
A bírónő közv. felettese, Dr. Szepes András LÁTSZÓLAG bocsánatot kért, igazgatási intézkedés nélkül. Majd egy bakit követett el, olyat nyilatkozott, amiért a jogi egyetemen a vizsgán, buktatni szoktak. LÁTSZÓLAG  véletlenül a per után nyugdíjazták az amúgy majd  70' éves bírónőt??!! És most figyeljenek!!! Gatter úr KÖZLI, hogy ha és amennyiben jogos a panaszunk, elképzelhető a bírónő fegyelmi vizsgálata. DE, az nem áll módjában, hogy erről az eljárásról, illv. annak eredményéről tájékoztasson minket, mert az SZOLGÁLATI TITOK!!  Tehát elismeri a tényt, hogy vizsgálódni kéne, majd LÁTSZÓLAG megnyugtat, hogy ha titokban is, de valami lesz!!

Tehát igaz, sajnos egy LÁTSZAT ORSZÁGBAN ÉLEK!

Olvassák el ezt:www.jogiforum.hu/hirek/   2005.02.7. TASZ: jogi nonszensz a Lomnici féle ötlet.

ELGONDOLKODTATÓ, NEM???

JUDIT

8 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr40440927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: how to read humminbird side imaging 2018.04.16. 22:56:53

Kerékpár alkatrészek - Kerékpár alkatrész

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lahu 2008.05.06. 11:34:39

Tisztelt Judit !

Jó ujra látni. Nem kis időbe telt önt megtalálni, de ahogy látom megérte keresni. Az eddigi blogokat figyelemmel kísértem és várom a fejleményeket a tárgyalással kapcsolatban. Nem tudom mi lesz a bírónővel és természetesen Zoltánnal de remélem hogy mind a kettő megkapja a méltó büntetését a hibáik elkövetése miatt.Hívom és várom azt a pillanatot amikor végre eljön az igazság és mindenki megkapja a saját elégtételét vagy büntetését.
A továbbiakaban is sok egészséget kívánok kedves Judit és erőt hogy elérje a céljait.

Szipike91 2008.05.06. 21:44:03

JUDIT!

Tavaly sokszor beleolvastam a blogodba és sajnáltalak a rengeteg támadás miatt. Érthetetlen hogy irigyeltek a könyved bevétele miatt, de hogy munkanélküliként segélyből éltél azért nem. Feltételezték, hogy az interjúkból milliomos lettél, de az hogy te HIV+ vagy, azzal nem foglalkoztak, és azt nem irigyelték tőled. Érdekes valamelyik nap a TV2-n a Mokkában nem adtak le egy interjút, mert az alany csak pénzért akart nyilatkozni. A tv viszont nem fizetett, azért hogy valaki - mint te is - saját magáról híreket, nyilatkozatokat mondjon. Hol van a sok bunkó, vádaskodó, rosszindulatú kommentező akik azt se tudják, hogyan működik a magyar média. Kérlek, írj magadról, hogy telnek napjaid? Mi újság veled, azzal a nővel, aki feláldozta a magánéletét csak azért, hogy mi emberek tanuljunk a veled történtekből. Mert a szerelem betegsége bárkit bármikor utolérhet.

Bölcs 2008.05.12. 16:51:33

Szia Judit!

Miután nem jelent meg új írásod, "új címre is költöztél", így rég hallottam felőled...
Igazából én nem a tanácsaidra vagyok kíváncsi, remélem, hogy nekem nem lesz rá szükségem...

Viszont érdekel, hogy mi történt veled, mi van a bírósági ügyed folytatásával, a bírónővel... A volt férjeddel Zoltánnal, mi van azzal a volt férjeddel, aki most is melletted áll, mi van a gyermekeiddel, szóval minden ami veled történik érdekel... Persze leginkább arról hallanék a legszívesebben, hogy Zoltán térdenállva zokog az ajtód elött a bocsánatodért, én személy szerint szétütném a száját! :)

Üdvözlettel, várom válaszodat...

Judit HIV+ 2008.05.17. 21:27:35

Kedves Lahu!
Úgynéz ki szeptemberbe folytatódik a tárgyalás, vagy kezdődik elöről.Szóval nincs vége.
Örülök, hogy megtalált és érdeklődik a sorsom felől.

Judit HIV+ 2008.05.17. 21:33:49

Szipike91
Kösz az érdeklődést, aránylag jól vagyok. Én is pont láttam-hallottam a TV2-ön, hogy egy apának nem fizettek az interjúért amit a fiával történtekről akart adni. Igen ez így müködőtt és müködik a médiába. A sok vádaskodó azért maradt el szerintem, mert nem hittek nekem és a betegségtől sem félnek. Örülök hogy te másképp fogod fel ezt az egészet.

Judit HIV+ 2008.05.17. 21:59:10

Kedves Bölcs!
Biztos nem lesz szükséged a tanácsaimra, mert te hittél nekem, elhiszed, hogy a HIV vírus itt van és támad ha alkalma van.
A Markó u.-ba van már a per anyaga és szeptemberbe fogják folytatni, vagy újra kezdeni.
A gyerekek jól vannak és az apukájuk is. Ha rám jön egy kis "depi" ők nem engedik, hogy lesüllyedjek, vagy alkoholista legyek bánatomba. Sokat segítenek, jó hogy vannak.
Zoltán szokott hívni, érdeklődni. Így tudom, hogy ő jól van és nyugodtan várja az ügyünk végét. Az ajtóm előtt nem zokogott, de egy esős napon februárba felcsöngetett a kaputelefonon. Meglepődtem és lementem a kapuba. Bocsánatott kért mindenért.....aztán próbálta sajnáltatni magát, végül kérte, ha vége, csak én maradok neki, így reméli megbocsátok és újra kezdjük...! Se köpni, se nyelni nem tudtam, aztán mivel fáztam, válasz nélkül elköszöntem gyorsan. Amíg él mindig lelkileg fog zsarolni, mert tudja , hogy azt a Zolit szeretem, azt a régit, aki nem bántott, nem csalt meg, szeretett és feleségül vett.
Beletörődtem a sorsomba, nincs bennem bosszú, a könyv címe csak marketing fogás volt.De életem végéig azon fogok gondolkodni, hogy mit, hol, hogyan rontottam el, hogy így alakult a sorsom?

melcsi80 2008.05.27. 19:55:02

Sziasztok
Aki tudja a Kovacs Zoltanne e-mail cimet, elerhetoseget, kerem segitsetek, szeretnem vele felvenni a kapcsolatot. Eletbevagoan fontos lenne.
Koszonom.

melcsi80 2008.05.27. 19:58:45

Kedves Juditt!

Szeretnem felvenni veled a kapcsolatot, tanacsot szeretnek kerni toled, nagy gondban vagyok, legyszives segits a tanacsoddal.
Ha tudsz kuldj nekem egy e-mailt erre a cimre, ami nem az enyem hanem a baratnome. venusz80@hotmail.com.
Koszi elore is. Egy ketsegbe esett.
süti beállítások módosítása