HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

A szerelem betegsége ellen...

2008.11.06. 14:37 Judit HIV+

Ez lesz a közhasznú egyesületem neve, rövidítve SZEMBE, könnyen megjegyezhető. A netről találtam és vettem meg, az egyesület alapításához szükséges hivatalos formulákat. Mivel ügyvédre nincs pénzem, egyedül próbálom átírni-átültetni, az én motiváló gondolataim, terveim, céljaim az alapító okiratokhoz. Igyekszem ezt a kérvényt, még dec. 1-je előtt beadni, hogy jövőre már léphessek, dolgozhassak az emberek, főleg a fiatalok egészségéért. Célra törőbb, hitelesebb a drága szórólapoknál, az élő beszélgetések és a való személyem tanulságként.

 

„AKI GONDOLKOZIK, AZ AKAR” / ahogy én is, a jövőt tervezve/

 

„AKI ÁLMODOZIK, AZ MÁS AKARATA SZERINT ÉL” / ahogy én Zoli akarata szerint éltem/

„AKI IGAZÁN SZERET, AZ KISZOLGÁLTATOTT /ez voltam én is Zoli mellett/

 

„AKI NEM, AZ ÖNMAGA SIVÁR FOGLYA”/ Zoli előtt sivár volt a szerelemhez hasonló kapcsolatom/

 

Ezzel az ismeretlen idézettel tudnám a régi és a mai Juditot, magamat jellemezni.

Én a mai Judit, új fontossági sorrendet és értékrendet alakítottam ki a mindennapjaimban. Nem álmodozom, véghez vihető, komoly terveim vannak.

 

November 1.-je óta ismét álláskereső vagyok, mert a direkt marketing iroda, ahol dolgoztam 2 hónapig, nem volt elégedett velem. Most egy intenzív tanfolyamra járok, és olyan képesítést szerzek, hogy közvetlen segítségére tudok lenni az arra rászorulóknak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr96753985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solet 2008.11.07. 03:52:01

Ne haragudj kedves Judit,de pár dolgot nem értek.Pl.-ha én álmodozom ahhoz más ember akaratának semmi köze,ha szeretek akkor nem vagyok kiszolgáltatott,mert a szerelem nem erröl szol.Nem állok sem ide sem oda bár téged azért ismernélek meg szivesen,mert ahogy fél szemmel követtem az eseményeket kiváncsi lennék,hogy oly sok év után ha tudtatok egymásrol,olvastam a műved,gratula,tehát akkor miért hagyott el téged a Zoltán,azért a másik nőért,hiszen gondolom a mai napig szereted,az az ember bolond,vagy esetleg nem jol volt szeretve,szerintem ha egy embert emberhez méltoan szeretnek az nem tobja el magátol a lehetőséget,főleg,hogy nálatok aztán ment a nagy élet.Amit még nem értek az az,hogy nem lehetett volna egymás meghurcolása nélkül tenni,mert ezt te sem érdemelted meg és akárhogy van ő sem,bár az igazat csak ti tudjátok,de amit a média művelt az fenomenális.Érdekes,hogy a Zoltánról mostanában nem hallani,ő miért nem profitál ebből.Mindenesetre sok sikert és jó tanulást kivánok neked.

Judit HIV+ 2008.11.07. 09:57:01

Szia solet!
Én 43 évesen 2 gyerekkel álmodoztam a boldogságról.Amikor megtaláltam Zoliban azt a férfit, akinek a szemeit,érintését, illatát vágytam és még az ágyban is új volt és tökéletes, egy álomvilágban "lebegtem". Minden úgy volt jó és szép, ahogy ő akarta.A korkülönbség okozta esetleges vitákat, így akartam elkerülni, pl. soha nem hivatkoztam, vagy érveltem azzal, hogy ezt én már átéltem, vagy jobban tudom, mert....
Persze, a szerelem nem a kiszolgáltatottságról szól, de mégis megesik, még híres, okos emberekkel is,amit aztán gyönyörű versekben,irodalmi művekben le is írnak.Naívan bízom az emberekben, sajnos. Találkozhatsz velem, miért is ne, de vajon utána mi lesz? Egy ismerőssel több, vagy egy újabb roszakarom születik?
Zoltán disszociatív! Ez a magyarázata annak, hogy elhagyott, de továbbra is rám vágyott és egyfolytában megcsalta velem a fiatal élettársát.Kevés itt a hely arra, hogy részletesseben meséljek erről.
Nem akartam Zolit és magamat meghurcolni.Mivel továbbra sem lett Zoli megelőző a sex terén, meg kellett hogy állítsam, így feljelentettem. Majd a volt ügyvédem által a média meghurcolt minket.
Zoliról annyit, jól van, dolgozik valahol és szólt, megkért, ne adjam meg a számát, mert elege van a médiából.Félreértés elkerülése végett, én sem profitáltam az ügyből!!?? A könyvem nem fogy, mert nincs pénz reklámra, az interjúkat INGYEN adom és 10 hónapig munkanélküli voltam és vagyok ismét. Hol van a profit? Legfeljebb ott, hogy más és jobb /önzetlen/ ember lett belőlem. A tragédiámból nem közsajnálati ügyet kovácsolok, hanem felvállaltam, hogy példát statuálok, figyelmeztetés céljából a hetero embereknek a sexuális életükre vonatkoztatva.
süti beállítások módosítása