HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

EGY MINDEKIÉRT...

2008.01.27. 22:15 -judit-

  Nem tudom, hogy hányszor láttam a Négy Muskétás című filmet. Négy férfi fogadalma, miszerint EGY MINDENKIÉRT, MINDENKI EGYÉRT, szállóigévé vált. Ebben csak akkor lehet hinni, ha férfi mondja, állítja? Egy nő nem képes ilyen tettre? Sajnos Mo.-on az emberek nem akarják elhinni, hogy én is ezen az elven, felvállalva sorsomat, akarok tenni valamit mindenkiért. Nem kérek semmit cserébe, se szimpátiát, se sajnálatot, csak figyelmet...na jó, azért egy kis tolerancia jól esne, nekem, nekünk HIV+ -eknek. Miért olyan hihetetlen, hogy ilyen erős bennem a társadalom iránt érzett felelősségtudat? Hát jó az nekem, ha hallgatok, homokba dugom a fejemet, és 10 év múlva rengeteg fertőzött ember él körülöttem?
 
  Ha már én megkaptam, s nincs választásom, akkor legalább azok akik még nem betegek tanuljanak a történetemből és válasszák az EGÉSZSÉGET! Valószínűleg a gyógyíthatatlan betegségem okozta ezt a megváltozott, önzetlen szemléletmódomat. Nem érzem magam mártírnak, mert nagyjából sejtettem egy "ilyen" per után nem leszek mindenkinek sajnálatra méltó. Az emberek elhamarkodva ítélkeznek, és lusták a valóságról meggyőződni. Hallanak 1-2 szófoszlányt, innen-onnan olvasnak 1-2 bulvárhírt és eldöntik, hogy én ki és milyen vagyok! Ha valakit egyáltalán érdeklem, gondoljon arra, hogy hogyan tudná megélni azt a "kárhoztatást" amit én eddig átéltem? Túl kell élnem naponta legalább 1x, hogy ne gondoljak arra, mi kering a véremben.
 
  A minőségi életem tortájának a habja, hogy minden este a STRESSZ nyomása alatt bújok a kedvesem mellé, mert félek, hogy meg ne fertőzzem. Kérdem én, hogy lehet a HIV+ életét MINŐSÉGI jelzővel illetni? Nem a haláltól félek, az még messze van. Az opportunista betegségektől félek, melyek még jobban gyengítik az immunrendszerem. Félek minden érzéstől, mert jelként fogom fel azt is ha már 4x kell WC-re mennem, vagy ha fáj a vesém, ha nem tudok aludni, ha hőemelkedésem van, ha könnyezik a szemem, ha őrülten viszket a bőröm...stb.
  
  Hogy lehet így minőségi életet élni, hogy minden fájdalmat, vagy fizikai jelet, csak úgy tudok lereagálni, hogy ez biztosan a HIV vírus ÚJABB GYŐZELME a szervezetem felett?! Na és erre jön az a szöveg: „Hát el lehet élni a gyógyszerek /és mellékhatások/ segítségével 20-30-40 évet is!!!”
  
  Nem azért írtam erről, hogy SAJNÁLJANAK, hanem azért, hogy féljenek, és ne akarjanak ilyen „minőségi” életet élni! De könyörgöm, ne értsenek félre, ne a HIV+ emberrel való együttéléstől féljenek, hanem az óvszer nélküli érintkezéstől, na attól kell félni! Ha nem hisznek elsőre nekem, írjanak, kérdezzenek, adjanak esélyt arra, hogy segíthessek, kérem! Okuljanak az emberek, és éljék az egészséges NORMÁLIS felelősségteljes életüket, MAGUKÉRT, EGYMÁSÉRT !!
 
 
JUDIT

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr16314096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lahu 2008.01.29. 14:48:17

Azt a filmet én is láttam, igaz jó rég volt, de a mondandója mit sem kopott azóta. Hát ez Magyarország, itt sajnos mindenki akkor "vesz telefont, ha már ég a háza". Egy ismerősöm mondta, aki régóta külföldön él és néha hazajön megszemlélni kicsiny szülőfödjét: - Itt lassan már a szar húzza le a wc-t. - Sajnos egyre jobban így van. Érdekes, aki acsarkodik, és meg lesz ruházva egyszerű válaszokkal, az elcsendesedik. Akire visszaordítanak az tovább veszekszik. Okos enged... De most itt nem erről van szó. Először is gratulálni szeretnék, hogy jól fogy a könyv. Már én is beszereztem egyet. Igen tanulságos kis olvasmány. Csak ajánlani tudom, aki rágalmaz, áldozzon rá pénzt és olvassa el, higgye el megéri, mert sokkal tisztábban fogja látni a helyzetet. Másodszor meg további kitartást és rengeteg energiát kívánok, hogy bírja és helytálljon

sultank 2008.04.05. 11:10:38

Üdv Judit!

Azért írok e fenti témához, mert mindegyikhez
nem lehet, itt egybe leírom az elsőket, aztán
magánlevélbe szeretném a többit, tehát azt kérném,
hogy küld el nekem a magán E-mail
címedet. Mind2-nknek hasznos lenne.

Én KÁRPÁTI Zoltán
programozó-informatikus vagyok:
web: ewww.free.fr/KzK/
@mail: zmagister@hotmail.com
tel.: +36/20/47-333-22

Aztán persze editálhatsz belőle blogot is,
de rendes E-mail sokkal hatékonyabb.

1. Tehát a könyved akkor lenne IMHO legjövedelmezőbb, ha sikerülne ÉLETBEN
maradnod. Ez nem lehetetlen, mert semmilyen
betegség nem öl meg mindenkit, (lelkierő,
életerő, pszycho-szomatikus, életmód
stb.) de erről később.
Érdemes elolvasnod erről egy 16 éves
AIDS-esen született német kislány könyvét,
hogyan maradt életben a lódoktorok ellenére
is éleseszű és szilárd jellemű nagymamájának
köszönhetően, aki kivédte az "orvosi
műhibákat"... Emilben küldhetem a könyv
adatait. Ha fontos, h túléld.

2. Tehát a bírónő ismerősnek tűnik, mintha
ő lenne, aki politikai perben már hozott
kormánymegrendelésre igazságtalan ítéletet.

3. Tetszik, h harcolsz, céltudatos vagy.
Közvetve ugyan, de az én életben
maradásomért is, amivel ugyan én igen jól
állok (43 éves makkegészséges, lódoktoroknál
és gyógyszarkereskedőknél utoljára kb.
1990-ben járhattam), de nincs biztos jövő,
csak a múlt a biztos. Ezért is jó az,
amit teszel.

4. Tehát a célszerű hozzáállás az élethez
nem az, h

"...gyengítik az immunrendszerem.
Félek minden érzéstől, mert jelként
fogom fel azt is...
ha őrülten viszket a bőröm"

hanem, hogy 1. mindent megtenni az életben maradásért
2. minden percet ajándéknak tekinteni és örülni neki,
így: "jaj, de
jó, h még mindig nem viszket a bőröm stb.";
csak ez vezethet eredményre.

KÁRPÁTI Zoltán
sultank
süti beállítások módosítása