HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Félelem nélkül...

2007.11.21. 22:06 -judit-

Amióta kirobbant ez a médiafelhajtás körülöttem, ma voltam először manikűrösnél. Magammal vittem az összes rólam megjelent újságcikket és néhány kinyomtatott kommentet is, innen a blogról. Mivel a hölgy eddig nem követte igazán az eseményeket, tőlem tudott meg mindent. Ledöbbent arcát látva megijedtem, hogy nem fog elvállalni, de legnagyobb meglepetésemre néhány perc elteltével elmosolyodott, és kérte, kezdjük el a 'munkát'.  Megköszönte az őszinteségem,  és hozzátette, hogy eddig még egy vendége sem beszélt neki a betegségéről, pedig természetesen előfordulhatott már, hogy fertőző beteggel foglalkozott. Most szembesült azzal, hogy igen, lehet, hogy volt már 'veszélyes' helyzetben, csak nem tud róla.

Igazán jól esett, hogy mindezek után látszólag nem félt tőlem, ugyanúgy kezelt, mint más vendégét, egyszer pedig el is vágta az ujjam, de még ekkor sem ijedt meg, nagyon jól tudta, hogy ha az ő kezén nincs nyílt seb, nem tudom megfertőzni. Örömmel tapasztaltam tehát, hogy azért akadnak az országban felvilágosult emberek, akik tudják, hogy terjednek bizonyos betegségek, jelen esetben a HIV.

Hogy mi történik még mostanában? Befejeztük a kiadómmal a könyvem szerkesztését, így már szinte biztos, hogy december elsejére, az AIDS-világnapra a boltokba kerülhet. Mindemellett pedig gőzerővel készülünk a következő tárgyalásra, hiszen itt van a nyakunkon december 3-a. Az első tárgyalás óta pedig minden nap naplót vezetek, mindent dokumentálok, ami persze megvisel néha, de segít abban, hogy tisztán lássam, mi zajlik bennem és körülöttem.

Egyre több nő áll mellettem, a blog olvasói közül is, nagyon sok megdöbbentő, de a tárgyalás szempontjában értékes információkkal szolgálnak számomra, ezúton szeretném megköszönni nekik a segítséget és támogatást!

Munkahelyet még mindig nem találtam, az Indexen keresztül kaptam már állásajánlatot, de sajnos itt jutalékrendszerben kellene dolgoznom, ezért tovább keresek. Nem várhatom a jószerencsét.

További szép hetet kívánok mindenkinek!

Judit

19 komment

Címkék: munka konyv felelem

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr36237552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laraxia 2007.11.23. 18:19:03

Judit!
Tisztellek, mert azt hiszem ha most kérdeznék tőlem, hogy ki a legnagyobb harcos a magyar történelemben azt mondanám: "Te vagy az!" Becsülöm azt a tartást, ami benned van. Én túlhajszolt életet élek, de amikor úgy érzem nincs erőm mindig arra gondolok, hogy Te biztos végig csinálnád, hiszen ki tudja...
Én csak annyit tudok mondani minden nőnek, aki elolvassa a történeted, hogy legalább van egy nő, aki soha nem adja fel! Mi sem fogjuk! Már csak miattad sem!

Jótanács 2007.11.23. 19:03:38

Judit, a blogod túl bőbeszédű.

Az embernek nincs ideje és kedve hosszú oldalakat végigolvasni.

Az üzenet akkor jut el sok emberhez, ha rövid!

JUDIT 2007.11.23. 20:30:55

MINDENKINEK!
Megtisztelő ha valaki ide látogat és még ír is nekem.Október 19-én indult a blog és azóta több mint 200 férfi/nő írt véleményt.Kedves Jótanács lehet hogy bőbeszédűnek tűnök, de ahányan írtak, annyiféle javaslat jött, hogy miről és mennyit kell/kellene írnom.Hidd el némelyik kioktatástól, időnként "kivert nálam a bíztosíték",főleg a stílustól!De nem panaszkodom, ezt is túlélem.
Üdv és jó hétvégét!
JUDIT

goman 2007.11.24. 00:24:47

Talán változik valamit az emberek szemlélete, az előítéletes gondolkodás. Kb. 1%-ot :) Akkor már megérte harcolnod, túl a saját igazságod bizonyításán is. Sok erőt hozzá!

stukov 2007.11.24. 07:23:34

Itt nem jópofizásról van szó, hanem az emberi életről, ha én lettem volna a manikűrös, nem biztos, hogy bevállaltam volna a kezelést. Miért pont én, lássa el más...
Felvilágosultnak tartja a manikűröst, aki:
"nagyon jól tudta, hogy ha az ő kezén nincs nyílt seb, nem tudom megfertőzni...": Nem volt rajta kesztyű????????
Ez felelőtlenség! És ha a saját kezét is megvágja véletlenül? Akkor ejnye-bejnye... meg vigyorgunk tovább?
A HIV-fertőzés egy halálos betegség, az AIDS kialakulásához vezet, a tudomány mai állása szerint maximum késleltetni lehet a kialakulását.
A HIV vírus levegőn hamar elpusztul, vérrel, testváladékkal terjed. Én azért nem rizikóznék senki kedvéért, jobb nagyívben elkerülni, kezeljék megfelelő helyen, a megfelelő személyek.

JUDIT 2007.11.24. 22:52:49

Kedves stukov!
A SEGÍTHETEK bejegyzésembe nov.16.-án 23:19-kor írtam egy hosszú infot, abba találsz két oldal címet is. Érdemes elolvasni, aztán az oldalakra kattintani, hasznos, hiteles dolgokat találsz a HIV betegségről és azzal kapcsolatban mindenről. Talán megszűnik a "parád" ami most benned van. Nekem azok mondták ezt, akik javasolták a "fenti" infot, mert kell és érdekli az embereket.
JUDIT

stukov 2007.11.25. 11:39:19

Orvos vagyok, valamennyire ismerem a realitást...

JUDIT 2007.11.25. 20:43:36

Kedves stukov!
Biztos hogy nem az immunológia és a HIV szakterületén dolgozol, hisz' akkor tudhatnád, hogy hogyan és mikor fertőz a vírus. Ennél már csak az a szomorúbb hogy rajtad kivül még rengeteg orvos "olyan" tudatlan mint te, ezzel a betegséggel kapcsolatban.Sőt van olyan orvos aki meg is tagadja a HIV beteg ellátását mert fél tőlle...hmmm. Ezekután merészeltem az orvosi ESKÜ szövegét tanulmányozni és ott nincs utalás arra hogy beteg és beteg közt különbséget tehet az orvos!!
Remélem ez majd megváltozik hamarosan....
JUDIT

kocsi 2007.11.25. 22:19:27

stukov!
én meg pap vagyok, ha akarom azt írom, hogy férfi vagyok, a marson lakom és van orvosi, manikűrösi és régészeti oklevelem is, háomszáz éves vagyok és mindig igazat mondok....
he-he-he
milyen könnyű is névtelenűl bárkivé válni...

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2007.11.26. 09:15:31

izé.. azért a kesztyű hiányát én sem értem, bocs.. talán nem egyből a másiknak kéne esni, mert véleményt nyilvánított, ne legyünk már ennyire csőlátásúak..
Értem én, hogy itt most szélsőségesek a vélemények, de azért ha valakinek aki tapsikol az fehér, aki meg bármi mást mer hozzászólni az fekete..

én is feelőtlenségnek tartom a kezstyű hiányát, mert semmibe nem kerül, de szinte meximális védelmet ad, és nyilván senki nem akar meghalni..

és ennyivel, bocs, és tényleg csupán idézek, de ugye Judit is azt ír amit akar, lehet az egész jól kitalált hatásvadászat..

DE ezzel csak annyit szeretnék, hogy ehetőleg ne kérdőjelezzük meg egymást azonnal, mert semmi értelme, még a végén visszaüt..

Némi emberi korrektséget és elfogadást más véleménye iránt is lehetőleg, a mindennapi életben.. sokkal nehezebb, mint a média által felkapott esetekben verni a mellünket..
sztem..

stukov 2007.11.26. 11:47:19

Valóban nem az immunológiában dolgozom, így tényleg már csak távolról ismerősek az olyan dolgok mint CD4+ T-sejt, AZT, reverz-transzkriptáz gátlás stb.
Ha kicsit utánaolvastok, akkor világos lesz mindenkinek, hogy NINCS oki terápia.
Ami van az az immunrendszer erősítése, masszív antivirális th, supportív th, fertőzések megelőzése stb. Ezekkel lehet kihúzni akár évtizedekig is. Más kérdés az életminőség. De ha a CD4+ Tsejt szám 200 alá csökken akkor kész... Isten malmai lassan őrölnek és ez igaz a tudomány fejlődésére is.
Az orvosnak pedig igenis védeni kell a saját maga egészségét. Vannak köztünk "elhivatottabbak", "empatikusabbak" akik kicsit máshogy állnak hozzá mint pl én.
Szerintem teljesen reális, hogy egy halálos fertőzést hordozóval szemben inkább a félelem, tartózkodás az elsődleges, mint a mindenek előtti segíteni akarás.
Hippokratész esküje mára itt-ott elavult, ma már csak jelképes, Kocsi-nak meg gratulálok a papi, régészi, manikűrös képesítéséhez.

Independence 2007.11.26. 18:01:24

Stukov,

Szeretném tudni, hogy szerinted mi az ami Hippokratész esküjén elavult. Tudomásom szerint nyugaton nem nagyon mondják azt, hogy elavult lenne a Hippokratészi eskű.

Egyébként, az életminőségröl: hadd döntsem én el, mint HIV fertőzött, hogy mi nekem a megfelelő életminőség. Még teljesen épp az eszem. Úgyhogy nem kell más aki arról döntsen elegendő az életem minőség. És, ha véletlenül az lenne, hogy nem vagyok már döntőképes, ott lesz a családom, aki majd helyettem fog dönteni. Nem egy orvos.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.27. 15:59:21

A kesztyűt valszeg én is felvenném, de Isten óvjon az ilyen orvosoktól, mint Stukov.

cizella · http://anyuhamos.freeblog.hu 2007.11.28. 23:05:49

"...És halált okozó szert nem fogok senkinek sem kiszolgáltatni, még kérésére sem, sőt ilyenféle tanácsot sem fogok adni, és hasonlóképp nem fogok adni nőnek sem magzatelhajtószert. [...] És nem fogok vágni még kőbetegségben szenvedőket sem, hanem útjukból kitérek majd azon mesterembereknek, akik ezt a gyakorlatot űzik."

nemhíres 2007.12.01. 03:35:51

Stukovnak igaza van. A műkörmös felelőtlen volt. Bár éppen csak annyira, mint a páciense.

Azt gondolná az ember, hogy felvilágosult országban, megfelelő információkkal ellátott, iskolázott emberek nem kapják el. De ahelyett, hogy csökkenne az új fertőzöttek száma, nő. És nem csak olyan helyeken, ahol erőszakkal fertőzik meg az embereket, hanem például ilyen esetekben.
Az illetőt, aki tudatában volt a fertőzöttségének és mégis tovább adta, minősíteni sem tudom. Mintha kést vágott volna a másikba. Viszont azt is el kell ismerni azért, hogy az áldozat sem ártatlan.
Miért tudnak egyesek védekezni a betegségek ellen és ha a gumit nem szeretik, vizsgálatra menni szex előtt? Érdekes, hogy köztük nem találsz fertőzöttet. Elég sok szenny és mocsok, veszély és tragédia, betegségek, rák és gyilkosságok nehezítik életünket. Miért hagyjuk magunkat? Ez olyan, mintha nem zárnám be az ajtót. Az emberek nagy része akkor sem jönne be és rabolna ki. De mi van, ha épp olyan nyit be, akit nem szívesen látok.
Én azt gondolom, hogy a nők nem engednek be bármit a vaginájukba. Mert itt az élet a tét. Talán tévedek.

megdöbbentem 2007.12.03. 02:36:20

Megdöbbenve olvastam a fent leírtakat. Sajnos a pontos történetet nem ismerem, de a hozzászólások egy része szégynletes. Először is: aki orvosnak megy, tudnia kell, hogy léteznek fertőző betegségek is. Ha fél tőlük, ne menjen orvosnak, válasszon magának más, kevésbé "veszélyes" hivatást. Soha ne feledjük: BÁRKI MEGFERTŐZŐDHET MÉG VÉDEKEZÉS MELLETT IS! Nem lehet senkit sem elítélni, mert fertőzőtt. Nem biztos, hogy tehet róla, Az viszont mélyen elítélendő, s valóban minősíthetetlen, ha valaki szándékosan fertőz meg másokat, ez bűncselekmény. Érthető, hogy mindenki fél a betegségtől, de ez legtöbbször csak a tudatlanság miatt van. Az orvos is (ha valóban orvos) lehetséges, hogy már kezelt HIV fertőzőtt beteget csak éppen nem tudott róla.
Minden HIV fertőzőtt egy-egy ember aki él, és élni akar. Nekik is joguk van az élethez éppúgy mint egy bárányhimlős vagy egy rubeolás kisgyermeknek. Bár a HIV halálos??? Ez ma már egyáltalán nem biztos! Nem elítélnünk kéne a betegeket, hanem inkább, ha lehetséges segíteni nekik, mert ezáltal magunknak is segítünk. Ha csökken a fertőzőttek száma, nekünk is nagyobb az esélyünk, hogy elkerüljük ezt a kórt.

Kisisa 2007.12.10. 18:27:43

Nemhíres: ezek szerint, Te óvszerrel védekezel, és el fogod küldeni a párodat AIDS szűrésre, mielőtt óvszer nélkül hozzáérnél? Nem túl reális ez a gondolat, úgy gondolom.
Az óvszerrel való védekezés oké, rendben van. De hogy házasságon belül is azt használja az ember, az azért, be kell hogy lásd, eléggé vicces gondolat. Hacsak nem, fogamzásgátlás céljából nem lehet más eszközt bevetni.

Te mennyire sértődnél meg, ha az éppen aktuális partnered közölné veled, hogy menj AIDS szűrésre, mert a mai világban nem tudhatni, hogy nem vagy-e beteg??? Szerintem nagyon is, kikérnéd magadnak még csak a feltételezést is, hogy beteg lennél. Pedig nem muszáj, hogy szexuális aktus legyen a kór közvetítője. Elég egy figyelmetlen nővér véradásnál, vérvételnél. Esetleg egy nyílt seb az ujjadon, és a bkv kapaszkodón egy fertőzött ember, szintén nyílt sebéből származó vére.
Teljesen random, hogy ki hogyan kapja el a betegséget. Nem lehet felelősségre vonni valakit azért, mert megbízott egy emberben, akit szeretett, és "beengedte őt a vaginájába".

Nem csak a nők felelőssége a védekezés, hanem a férfiaké is. Már ha lehet férfinak nevezni azt, aki nem hajlandó gumit húzni azért, hogy a nő ne essen teherbe. Illetve ne kapjon el semmit a másiktól. Esetleg.

nemhíres 2007.12.23. 02:59:38

Kisisa!
Elég fura lenne, ha olyanon sértődnék meg, amit én hozok fel. Egyébként aki ilyenen megsértődik az nem csak felelőtlen, hanem hülye is. Aki tesztet kér, az kért mástól is valószínűleg. Vagyis felelősségteljes és vigyáz magára, így rám is.
Soha nem feküdtem le senkivel gumi nélkül azelőtt, hogy elmentünk volna együtt egy tesztre. Gumival igen, de ha annál többet akar (mert pl. az orális szex valahogy nem az igazi azzal), akkor teszt. Még senki sem tiltakozott. Megválogatom kivel fekszem le és azok intelligens, művelt, felelősségteljes felnőtt férfiak. Mert az, hogy valaki szexel, de nem vállal felelősséget a tetteiért az minden, csak nem felnőtt gondolkodás.
Mindezek mellett én is lehetek fertőzött. Nyugodtan lehet, hogy az exem például megcsalt és úgy fertőződött meg. Ez is benne van a pakliban és épp itt kezdődik a bizalom. Bíztam mindben, hogy nem teszik. Vagy ha igen, akkor több eszük van, mint egy gumi nélkül kósza menetért kockáztatni az életüket. A teszt előtt nincs bizalom. Mert nem az illető iránti bizalomról van szó, hanem az összes exe és azok exei (és folytathatnám) iránti bizalomról. Hiszen közvetve bármelyiktől elkaphatok valamit. És ha így átgondolod, már nem is olyan kicsi az esélyed elkapni. Elég egyetlen aktus és több ezer emberrel kerülsz közvetve kapcsolatba. Ugye nem is olyan kellemes a gondolat?
Na ezért kell mindenkinek vigyáznia magára. Mert mástól várni ugyanezt felelőtlenség.
Nézd meg ezt! Itt van egy anya, aki már sokat szenvedett és még többet fog. Csak azért, mert lusta és felelőtlen volt elmenni egy röpke vérvételre. Ennyi. Megmentette volna az életét. És még sok másét is. De egyik sem ment el tesztre.
Rettenesen sajnálom mindet. És épp ezért buzdítok mindenkit arra, hogy MINDENKI ÚJ KAPCSOLAT ELEJÉN MENJETEK EL HIV TESZTRE! Az életetek a tét. Aki pedig erre nem hajlandó, nem érdemes arra, hogy a testeteket neki adjátok.

Any_ 2007.12.24. 10:09:42



Kedves Nemhíres!


Minden szavaddal maximálisan, a legmélyebb fokig egyetértek.

A közel múltban volt szerencsém találkozni Judittal. Részletesebben beavatott a történetébe. Sajnálatos módon ismertem a volt férjét...közelebbről is. Erről korábban írtam már ezen a fórumon. Én megúsztam, viszont kutya kötelességemnek éresztem, hogy segítsek ahogyan csak tudok. Érdemleges információkkal, ami Judit és Gabi harcát előre vihette volna, nem tudtam szolgálni, bár úgy érzem mindent elkövettem a cél érdekében.

Judit személyében egy nagyon talpraesett, őszinte és kedves nőt "ismerhettem" meg. Őszintén kívánom neki, hogy vigye végig sikerrel a célokat amiket kitűzött maga elé.

Nem is olyan régen beszélgettem egy ismerősömmel (féfi) arról a témáról amiről te is írtál egy pár sort.

Megdöbbentem....nagyon...mert mikor kifejtettem álláspontom a védekezés és tesztre járás témakörében meglepő kijelentést tett.

Ezt mondta: " Ha engem egy nő a kapcsolat elején arra kérne, hogy menjek el teszre...vagy együtt menjünk el, otthagynám mint egy darab szart!"

Próbáltam ész érvekkel meggyőzni arról, hogy ez nem bizalmi kérdés, hanem az egészségünk megörzésének kérdése. Azt mondta ez szörnyű...de megért engem..mert akkor nagyon megijedtem. Nem tudtam vele megértetni, hogy ez nem feltétlenül a nagy ijedtség miatt van.

Azt gondolom, hogy az emberek igen nagy hányada még mindig nem fogta fel ennek gigantikus jelentőségét...a szeretteink óvásának, a vele való törődésnek megannyi formája létezik. És az, hogy elmegyünk egy vizsálatra akár együtt...ugyanúgy szervesen hozzátartozik. Nincs senkire ráírva...hogy hello my dear...Hiv pozitív a státuszom. Sőt....legtöbb esetbe a fertőzött egyén nem is sejti magáról. Ezért is van oly nagy szükség arra, hogy vigyázzunk magunkra.

Én jelenleg független vagyok...de ha majd jön Árgyélus...beszélni fogok vele erről. És igen...be fogjuk iktatni az életünkbe a tesztet. Mert szeretnék magamra és rá is felelősséggel vigyázni....hisz szeretem.

Ha az adott delikvens kifogást emel....úgy érzi nem bízok benne....sérteni fogja önérzetét...és ne adj isten kikéri magának, tudni fogom, hogy semmi keresnivalóm mellette.

Mert mint ahogy te is írtad...megnézem kinek adom oda a testem. Ha nem hajlandó ezt megtenni saját magáért...és értem, akkor nincs továbbiakban miről beszélni.

Ja, hogy sok férfi úgy érzi ez sértés...vagy kínos...esetleg lelóhasztja a libidóját??? Értem.
És az vajon mennyire lóhasztaná le libidóját, szerelmi kedvét, ha kiderülne Hiv+???

Én magam vastagon szarok arra, ha ez bárkinek sérti az önérzetét. Senkiért nem vagyok hajlandó kockázatot vállalni. Könyörgöm...ezt azért ne írjuk a szerelem számlájára...túl nagy ár...úgy gondolom.

Mindenkit arra szeretnék buzdítani, hogy figyeljen oda magára és másokra. Ez a legkevesebb amit megtehet.

Ui: Áldott, békés Karácsonyt kívánok mindenkinek! :)

Any
süti beállítások módosítása