HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Lehetőség mindig van

2008.03.10. 11:18 -judit-

Naivan hittem a szerelemben. Majd hittem idegen embereknek, újságíróknak, médiának, hogy segítenek az emberek figyelmeztetésében. Mivel bírósági per volt-van folyamatban, nem mindenről beszélhetek nyíltan. Ennek ellenére, többször megkértek, nyilatkozzak a közvélemény, az állampolgárok érdekében, mert joguk
van tudni az igazat. Tettem mindezt ingyen, hisz ez egy lehetőség, hogy állampolgári kötelességből figyelmeztessem a nagykorú és felnőtt társadalmat a veszélyre.
 
Nem tudom, hány ezer olvasó, vagy tévénéző emlékszik a HIV+ JUDITRA, akik  lehet, hogy most már óvatosabbak a  szex terén. Gondolkodtam, miért vádoltak nem kevesen az önzetlen szereplésekért? A mai világban csak a média segítségével tudsz életmentő-megelőző információt eljuttatni a célszemélyekhez.
 
Felkért egy kiadó, írjam meg a történetem. A könyv nem szórakoztató, nem irodalmi mű. Hanem egy 236 oldalas tanulság, felhívás,- mert veled is megtörténhet! Tudtam, hogy a per és betegségem miatt diszkriminálnak, tudtam, hogy az interjúk miatt vádolnak, és tudtam, hogy a könyv bevétele miatt irigyelni fognak. Furcsa, mégis egyszerű a magyarázata a bátorságomnak, elszántságomnak. Örömmel tölt el,
hogy az én "bajomból" közvetve rengeteg embert tanítok, és ezzel óvok meg a retteget kórtól.
Merészség kell ahhoz, hogy kérjük, amit akarunk. A bátorság nem a félelem hiányát jelenti, hanem azt, hogy félelmünk ellenére megteszünk valamit.
1. A nyilvánosságommal KÉRTEM önöket a biztonságos szexre
2. A perrel KÉREM a hatóság segítségét egy visszatartó intézkedésre
3., a könyvvel /hogy megveszik/ KÉREM, hogy engem, és két gyerekem
segítsék anyagilag

A tanár átadja tudását, a pincér a menüt a vendégnek, a polgármester vagy elnök igyekeznek elfogadtatni valamit vagy magukat. Bármerre nézek, ELADÁST látok! Az eladás mindennapi életünk része. Én most a
könyvemet szeretném eladni, mert október óta, segélyből élek. A betegségem titkolása és álcázott külsőm ellenére se könnyű 49 évesen elhelyezkedni. Amikor megveszi valaki a könyvem, akkor befekteti a pénzét, egy 236 oldalas tanácsba, melyet minden családtagjának, barátjának, szomszédjának továbbadhat, vagy mondhat, azért, hogy egy életen át elkerülhesse a HIV vírust, mely kezelhető de gyógyíthatatlan. A szeretet csodálatos dolog. Sosem kell elvennünk valakitől, hogy másnak is adjunk. Mindig jut belőle bőven mindenkinek.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr60373974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bloggaman 2008.03.11. 02:32:03

Mit is várhatunk,ne lepödj meg a népszavazásunk is csak 1 értelmetlen kör volt,mára változott vmi?SEMMI,ebböl is valaki pénzt csinál,és pont ezért értek eggyet veled,hogy az emberek annyi marhaságra kifizetnek több ezer forintot.Ahelyett ,hogy saját magukra költenének vagy legalább bövitsék a tudásukat és tapasztalatokat szerezzenek!

bölcs 2008.03.12. 19:16:21

Már az első sorhoz hozzá kell szólnom...
"Naivan..." - pont a szerelem tesz vakká... - dicsérjelek? :)

bölcs 2008.03.12. 19:49:18

Még mielött azt hinnéd kioktatni akarlak, vagy rosszindulattal lennék irántad... Megvenném a Könyved! Hol kaphatom meg, könyvesboltban, vagy személyesn?
Azért kérdezném, ha nem tudnám a TV-ből... hány éves is vagy... az idegeneknek hinni, bennük megbízni... újságíróknak, médiának... nekik ez nagyon is jó üzlet! Nem a két szép szemedért tesznek be a Főműsorba! A SZAR műsoraikat dobják fel Veled!
Hogy miért irigyelnek azok, akik azt hiszik jó üzlet ez Neked? Mert ÁLLATOK! Talán ne csak azt a kis jövedelmet irigyeljék, hanem amiért ide kerültél.. azt már nem! Görények az emberek, szerencsére nem mindegyik, de nagyon sokan!
Kérhetem, hogy írj pár sort gyermekeidről? Hogyan veszik az akadályokat, tudják-e a suliban mi a szitu, hogyan vélekednek rólad? stb...
Én csak azzal segíthetek, hogy megveszem a könyved! Esetleg ha akik ezeket a sorokat olvassák, talán áldoznak ennyit, velem együtt, remélem így lesz...

bölcs 2008.03.12. 19:58:21

Háááát, csak lemaradt a Mottó-m: "Kavarjuk fel a port!"

Korpi_21 2008.03.13. 12:10:50

Szia Judit! Érdeklödni szeretnék, h hogyan is történt a dolog. Attól, h valaki szerelmes, védekezni sajna muszály:(

Judit HIV+ 2008.03.14. 09:31:27

Bölcs!
A gyerekeim kösz jól vannak. Mindkettő elfoglalt, tanul. A fiam 15 nap múlva 18 éves és mint mindenki ő is nagy dolgokat akar majd elérni...DE a lányom és fiam minden programomról,barátomról tudni akar. Mikor, hova, kivel megyek és ha nem jelentkezem, keresnek és megkérdezik hogy minden rendbe van-e, mikor jövök haza. Elsősorban ez segíti a mindennapi csalódásaim "túlélni". Az hogy szükségük van rám, a legszebb érzés egy anyának. Bíznak bennem, látják, hallják, hogy milyen abnormális helyzeteket oldok meg.
A fiam sulijába még nem azonosítottak be, egyedül az osztályfőnőknő tudja, ki vagyok én. A lányomnál már annak ellenére, hogy többen rákérdeztek, nem bántják. De úgy gondolom nincs is miért őket bántani....?!
Mindketten azt mondták, majd ha túl lesznek azon a bizonyos igazi nagy szerelem érzésén, megmondják a véleményük, hogy lehet-e olyan "hülyén szerelmes" valaki mint én voltam Zoliba.
A könyvet a Libri-be és az Alexandra boltokba is lehet kapni.
Üdv.

Judit HIV+ 2008.03.14. 09:54:38

Korpi_21!
Igazad van, védekezni kell!! De én a férjemmel miért védekeztem volna?? Max. ha nem akartam volna gyereket, de én el vagyok kötve. Az igaz, hogy ennek ellenére méhenkivüli terhes lettem egyszer, de elvetéltem aránylag szerencsés módon. És nem csak feleség voltam, hanem ráadásul ekkor 43 évesen éltem át életem első, igazi nagy szerelmét. Mindent elsőprő volt, senki véleménye, jótanácsa nem érdekelt. Csak a boldogság okozta eufórikus érzése érdekelt. Soha előtte nem találkoztam / csak tv-ből, hírekből a HIV-el és a fűvel/ azokkal a dolgokkal amivel találkoztam a Zoli által. Ezért nem is jutott eszembe hogy azt kérdezem a vőlegényemtől:mivel te fűvezel, nem vagy véletlenül HIV vagy HEPÁS vagy nemi beteg??
Ez nem lett volna életszerű, főleg tőllem egy egyszerű háziasszonytól.
Persze most utólag már én is azt prédikálom, sőt szeretném terjeszteni a jövő generációjának már a suliba az alapítványom segítségével, hogy féljenek a betegségtől. Szerelem-bizalom-védekezés!!Nagyon nehéz ezt a három szót "használni", főleg fiatalon, felfokozott intim érzelmi-erotikus állapotban.
Abban bízom, ha eléjük merek állni és elmondom nekik, hogy milyen lett az életem, hisznek nekem. Remélem bátran kérdezőskődnek és tanulnak az esetemből.
Üdv.
süti beállítások módosítása