HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Igyekszem....

2008.09.10. 21:38 Judit HIV+

Ismét dolgozom, jó érzés egy közösséghez tartozni és fontosnak lenni. Bejelentett munka, tehát ismét biztosítva a "tb" és "adó" és a nyugdíj. Azt hittem 'eddig' /10 hónapig/ hogy ha lesz ismét munkám, boldog leszek, és ismét megtalálom önmagam. Elkezdtem az egyesületalapító okiratot megírni, nagyon nehéz, de csak azért is megcsinálom. Megismerkedtem teljesen véletlenül Ficsor Ferenc "történetíróval". Rengeteg hasonló dolog történt velünk és lehet, hogy fogunk is együtt dolgozni. Pár nap múlva tárgyalás. Kifelé egy nyugodt, kiegyensúlyozott nőnek látszom, de ez nem így van. Olyan érzésem van, mintha nem lenne elég a 24 óra naponta, mintha ha valamit elfelejtettem volna megcsinálni, minden ok nélkül elpityergem magam, de úgy, hogy a családom ne vegye észre. Szeretném valakivel megosztani a gondolataim, az érzéseim, a terveim, de sajnos nincs hasonló felfogású nő a környezetembe. Ha valaki mégis megkérdez, arra kíváncsi, hogy ki a szexuális partnerem, hogy hány könyvet adtam el, mennyi pénzem van belőle.

Üzenem azoknak, akik bátorítottak és drukkoltak nekem, hogy egészségileg jól vagyok, lelkileg pedig igyekszem......

JUDIT+

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr94657860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézanyahelyett 2008.09.11. 15:08:10

Szia, Kedves Judit!

A tárgyaláson nyerni fogsz, a terveidet megvalósítod, céljaidat eléred, és fene tudja miért, de úgy gondolom, hogy teleszel az első, aki ezt a szemét vírust úgy fogod legyőzni, hogy abban hiba nem marad. A közös munka akkor kezdődik, amikor úgy érzed, hogy most kezdjük el.
Továbbra is vigyázz magadra és a szeretteidre egyaránt, fel a fejjel, lesz ez még máshogy is, mert egy nagyon remek nő vagy, aki többre érdemes.
A családodat is üdvözlöm, és mindazokat, akik melletted vannak: Ficsor Ferenc.

Terézanyahelyett 2008.09.19. 18:11:58

Szia Judit!

Akkor az első lépés rendben is van, nagy győzelem hidd el!
A második fokú tárgyalást is meg fogod nyerni, mert itt az a furcsa és ritka helyzet van, hogy az igazság és a jog összhangban van, bármilyen furcsa is ez azoknak az embereknek, akik a jogrendbe vetett hitüket elvesztették, ezek közé sorolom magam én is.
Az ügyvédeknek soha nem hittem volna egy szavukat sem, saját példám okán, de Dr. Strasszer Tibor Ügyvéd Úr megérdemli, hogy Tisztelt Doktor Úrnak hívjuk ez után a mai nap után, egy talpig úriember, aki nagy tudással rendelkezik, és mellé korrekt az ügyfelével.
Ha még egyszer peres ügyem lesz (amire bőven van sansz), akkor valószínűleg öt fogom felkérni a képviseletemmel, azzal a megkötéssel, hogy csak a legfontosabb pillanatban avatkozzon bele a tárgyalás menetébe, mert ezt a világcéget (Electrolux), csuklóból, és fél kézzel megeszem reggelire az egész korrupt bagázzsal együtt.
Visszatérve a mai tárgyalásra, őszinte és nagyon nagy elismerés a Vezető Bíró Úr előtt is! Szégyellem, hogy a nevét nem jegyeztem meg, de az egész tárgyalás izgalmának hevére nézze el nekem a Tisztelt Bíró Úr. Szerintem egy két nap és a hiányosság pótolva lesz, és a nevét ki fogom írni ide is.
Szakszerűségből az egész honi politikai elit vehetne róla példát, mert így –egy precedens értékű perben- indoklást még álmomban sem tudtam volna elképzelni. Köszönet érte!
Kedves Judit! Végül, de nem utolsó sorban, fogadd a legőszintébb gratulációmat, mert nagyon megérdemled, mind a kiállásod miatt, mind pedig azért, mert azt a sok szennyes álszenttámadást, amiket ki kellett állnod, ki is álltad, talán kezdődhetnének a bocsánatkérések irányodba!
Ami a Jövőt illeti, úgy lesz ahogy az előző bejegyzésemben már megírtam minden csatát meg fogsz nyerni. és a sok majom meg bekaphatja.
Baráti üdvözlettel: Ficsor Ferenc.

Terézanyahelyett 2008.09.19. 18:39:48

Dr Somogyi Gábor a neve a tiszteletre méltó Bíró Úrnak.
Csak, mert megérdemli, hogy a nevén szólítsuk, ez a minimum.

Judit HIV+ 2008.09.22. 21:32:50

Kedves Feri!
Köszönöm, hogy jelenléteddel támogattál. És köszönöm, hogy a saját problémád és "ügyed" mellett van időd az enyémmel is foglalkozni.
Sajnos igazad van, sokan támadtak, emberileg, erkölcsileg, sőt még jogilag is. Érdekes, a vádak, feltevések, történések már nem késztetik a sok bloggolot arra, hogy egy ici-picit drukkoljanak nekem. De hál Istennek a legfelsőbb bíróság és az ügyészség nekem hitt és hisz. Ezért érvénytelenítették Mézesné bírónő ítéletét, méghozzá a média előtt nyíltan, keményen az összes hibáját, szabálytalanságát felsorolva. Nem örömet éreztem, hanem elégtételt, ha tetszik, ha nem, kiderült, hogy nem hazudtam.
süti beállítások módosítása