HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Nyilvánosság

2008.10.05. 10:13 Judit HIV+

Szeptember 29-én hétfőn 14órára behívtak a Bp. tv-hez. Amikor felfogtam, hogy egy élő műsorba fogok résztvenni felkészültem a legrosszabbra, a vádaskodó és megalázó betelefonálókra. Kellemesen csalódtam, a nézők közül senki nem bántott sőt, többen is a védelmemre keltek a műsorvezető negatív és élcelődő kérdései miatt. Mivel többször is rákérdezett, hogy normális dolog-e, ha egy nő mindent megbocsát a férfinak a szerelem érzésére hivatkozva. Nem értette a fiatal műsorvezető hogy miért nem „gyűlölöm” Zoltán-t még a HIV vírus átadásáért sem. Az egy órás adás alatt, ismételtem magam többször is, hogy az igazán szerelmes ember mindenért megbocsát. A szerelem öl, butít és nyomorba dönt! Vagyis nem lát, nem hal és nem fogja fel, a másik hibáit, mert a rózsaszín köd ezt nem engedi. Híres nagy költök és írók, akik találkoztak ezzel a ’fennkölt’ érzéssel, írták azt, hogy a szenvedés és gyötrődés ellenére köszönik a sorsnak, hogy megadta nekik a világ legszebb érzését.

Szeptember 19-én a fellebbviteli bíróság hatálytalanította Zoltán felmentő ítéletét és 20percen keresztül indokolta azt a döntést, hogy miért vizsgálják ki újra az egész direkt fertőzés büntető per ügyét. Iratellenességet, törvénytelenséget, szabálytalanságot állapítottak meg Dr. Mézesné bírónő munkájában, valamint azt hogy bírónőhőz méltatlanul viselkedett és nyilvánult meg az ítélethirdetésekkor.

Azért az már valami hogy az ügyészség és a fellebbviteli bíróság hisz nekem!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr13696894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs 2008.10.15. 20:43:51

Szia Judit!
Úgy érzem, végre egy jó széria kezdődik...
De vitába szállnék azzal, hogy a szerelmes embernek mindent megbocsátania... de látom hogy Veled nem lenne érdemes... :)
"A Bölcs"

Judit HIV+ 2008.10.16. 13:02:29

Kedves Bölcs!

Mit értesz a jó széria alatt?
Mert igaz hogy nem panaszkodom, de baromi sok rossz
történik velem és szó szerint a túlélésért harcolok minden nap a szó jó értelmében. Vagyis nem az egészségemmel van probléma, hanem arról van szó hogy magamat és a családomat nap mint nap eltudjam tartani.
A vitáról meg annyit, hogy nem értem miért ne lenne velem érdemes vitába szállnod, mert 2 hete a Bp tévében 1 órás élő műsorban a nézők igen csak megkritizáltak és beszélgettek velem, de én úgy érzem nagyon jól jöttem ki ebből a vitából.

Bölcs 2008.11.01. 19:48:14

A jó széria alatt pontosan a jó szériát értem... de konkrétan a tárgyalás jó irányba történő elmozdulásának próbáltam örülni...
Vitáról meg már beszélni sem érdemes... arra is gondoltam, hogy vajon miért nem beszélsz arról, hogy mennyire szerethetted azt a férjedet, akitől a gyermekeid születtek, talán ők "szerelemgyerekek", már csak azokból is kiindulva, hogy mennyire tudsz lelkesedni azért az emberért, aki miatt neked most "szó szerint harcolnod kell a megélhetésért... hogy a családodat el tudd tartani..." hiszen gondolom a betegséged előtt nem volt probléma munkahelyet találni... és hogy mennyire sikerült jól kijönnöd a vitákból, azt azért el tudom képzelni, bár a műsort nem láttam, egyébként is meg van azokról a véleményem, akik rendszeresen betelefonálnak műsorokba... De jó lenne, ha már végre megértenéd, hogy a végtelen naivitásod áldozata vagy, mert még ennek ellenére is "áldozat"-nak tartalak! Zoli pedig megérdemli a büntetést, mert a cselekedete attól kezdve, hogy tudott a betegségéről, szándékosnak minősül... és ezek után megérdemelné, hogy te is elítéld, nem lehet mindenkit szeretni, valakit végre utálni is kell... és csak azt lehet, akit már ismerünk! :)) De hát a te dolgot, azt teszel amit csak akarsz... Viszont a cselekedeteid nem téged igazolnak, hiszen azzal a volt férjeddel élsz már újra együtt, akire számíthatsz, akit valamikor szintén rajongással szerettél... ha azt a vonalat követnéd, miszerint még mindig szereted Zolit, miért nem vele élsz továbbra is, ő nem segítene a bajban? Biztos nagyon rendes gyerek lehet, úgy egyébként, nagyon mélyen, csak még nincs elég mélyen... :)
Legyél inkább ezután te a "Bölcs", mert bölcs mindenki lehet, de csak egy bizonyos idő után, tapasztalni kell bizonyos dolgokat, azokból tanulni is kell, és téged már ép eléggé próbára tett a sors, kötelező belőle tanulni!

Judit HIV+ 2008.11.06. 12:51:01

Szia Bölcs!
Gyermekeim apjáról azért nem írogatok, mert ő kért meg, hogy csak keveset és általános dolgokat írjak, vagy mondjak róla. Így 60 évesen (most volt okt.23.-án a szülinapja)nincs kedve szerepelgetnie, de természetesen a bíróságon tanúskodik, hisz a felesége voltam és a két gyereke anyja.Az igaz, hogy segít és számíthatok rá bármikor, bármiben, de nem élek vele együtt, csak a fiam szobájába alszik néha, ha látogatóba jön a gyerekekhez.

Volt időszak mikor utáltam Zolit és féltem is tőle. Depressziós voltam és állandóan beteg (torokfájás, nátha, fül, vese fájdalmak)és ekkor jött az agykontroll. Amióta a szívem és lelkem, csak szeretettel, megértéssel, megbocsátással van tele, azóta semmilyen betegség nem gyötör. Sőt, a HIV vírusom is alacsony és nem emelkedett.
Ez a betegség, megváltoztatta az életem, a sorsom és engem. Érett, óvatos, türelmes és önzetlen lettem.Hátralévő életem, a HIV vírust megelőző,illv. elkerülő életmód ismertetésének szentelem.Most tanfolyamra járok, mert pénzt is úgy akarok keresni, hogy a munkámmal, másokon segítek.
süti beállítások módosítása