HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Az álarc mögött....

2009.03.02. 14:46 Judit HIV+

Február utolsó napján 28.-án elmentem a PLUSS egyesület /www. pluss-hív.hu/ farsangi bulijába. Jelmezem nem lévén, egy álarcot és egy "toll-stolát" használtam fel a farsangi érzés kedvéért. Négyen bátorkodtak csak jelmezbe öltözni, de ennek ellenére jó lett a hangulat. Talán 20 fő érezte úgy, hogy kíváncsi és együtt érző is tud lenni az új s régi sorstársak iránt, azzal, hogy megtiszteljük egymást ezen a rendezvényen. Nem  értem azokat a HIV+-kat akik regisztrálva vannak /kb.2000 fő/ és törődnek is magukkal, környezetükkel, miért nem akarnak tapasztalatokat átadni és kapni. Volt akit már ismertem, de volt 1-2 új ember is. Egy óra se telt el és már mindenki beszélgetet vagy táncolt. A jó hangulathoz nem volt csak 2 üveg pezsgő, némi vörös bor, mégis mindenki mosolygott. A sok rágcsálni való /még házi is/ és üdítő elég volt ahhoz, hogy jól érezzük magunkat. Egy pár emberrel email címet cseréltünk, mert sikerült felkeltenem az érdeklődésük egy pár jó ötletemmel. Szóval tök jó hangulatom volt, mikor is egy sorstársam /akit már ismertem/ beszólt nekem....Olvastam a könyved és szerintem, akinek tetoválása van a derekán az nem hűséges, tisztességes asszonyfajta. Csak néztem rá és sajnáltam őt. Valószínű haragszik az egész világra és most éppen rám is. De ahelyett, hogy barátkozna, ismerkedne, ítélkezik. Mellesleg egy nőt, nem a tetoválása teszi jó vagy rossz emberé. Politikus, orvos és híres színészek is rendelkeznek tetoválással. Ez a férfi már 2 ével ezelőtt is éreztette velem, hogy nem vagyok neki szimpatikus, és ezt tiszteletbe is tartom úgy, hogy nem vitatkozom, vagy magyarázkodom neki. Az emberek felelőtlenül és sokszor bántóan ítélkeznek, anélkül hogy ismernék a másikat.

"Az embernek csak az arcát lehet ismerni, s az arca nem ő.                                                                     Ő az arca mögött van. Láthatatlan."

                                                  Gárdonyi  Géza                                              

 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr31975416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcs 2009.03.03. 23:33:19

Én mindig is utálni fogom a tetoválást... annak ellenére valóban egy baromság ez alapján megítélni embereket, innen már csak egy lépés a bőr színe, vagy akár a betegsége... de nem is ehhez akarok hozzászólni... erről ennyit...
Minap a TV2-ben láttalak Zolival együtt... igaz az is, hogy ezt a Jozsi bárát-ot is nagyon utálom, meg az egész műsorát... rendkívül gyenge kópiája a Mónika show-nak, bár azt sem szívesen nézem... egyáltalán elvetemültnek tartom azokat akik ilyen műsorokba jelentkeznek, meg egyáltalán betelefonálnak bármilyen adásba... stb...
Tehát amit mondanék... lehet hogy ez valami megrendezett koreográfia, hogy Zoli nem beszél Veled, vagy ennyire bízik a nézők szimpátiájában? És ez a barom Jozsi, más adásban kitört belőle hogy "...nem szégyelli magát..." itt meg majdnem benyalt az egyébként "nagyon szimpatikus" Zolikának, gusztustalanul nagyon visszafogott volt az előző megnyilvánulásaihoz... hogy "...ha elmondta, akkor nem lesz per..." Téged akkora elvetült hülye öreg picsának állít be, hogy a veszély ellenére is vállaltad a kapcsolatot, csak mert ő egy nagyon klassz srác és esetleg az utolsó fellángolás volt az életedben... Szóval ezt én kikérem magadnak a Te nevedben, mert ekkora marhának nem tarthat, meg röhejes is lenne... hiszen a felelősséged van, mert gyermekeid vannak... ilyet max egy sokkal öregebb egyedülálló nőből talán kinézném, akinek se kutyája, se macskája... meg persze nem olyan jól néz ki mint Te... :))))
Taktikát kellene már váltanod, ez az "akkor is szeretem" még ha elé teszed azt hogy "a régi Zolit" nem fog beválni!

Judit HIV+ 2009.03.04. 11:12:36

Kedves Bölcs, én nem taktikázom. Joshi műsora az érzelmekről, hétköznapi problémákról szól és én igyekeztem ehhez tartani magam. Ha elkezdem Zolit szapulni, gyanús...ha elkezdek védekezni, vagy magyarázkodni, gyanús...Ráadásul igyekeztem kerülni a sajnáltatás legkisebb jelét is, hisz nem erről szólt és szól az én sorsom ezután.
Te bízol bennem és még jó páran /pl.ügyészség, legf.bíróság/ a családom és egy pár szimpatizáló ember, hogy igazat mondok. A közvetlen környezetem tudja, hogy imádok élni, nevelni a gyerekeim. Tehát tudatosan nem fertőződtem volna meg soha életemben. Most ennek a pernek a végén kiderül az igazság, na majd akkor egy picit másképp is megnyilvánulok mint eddig.
Addig is köszönöm a jóindulatod, manapság ebből van a legkevesebb az emberekben.
süti beállítások módosítása