HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

A JÖVŐ KEZDETE

2008.02.06. 11:03 helper

A jövő a tied, ha hiszel benne. Ez a mondat áll a DVD elején, így kelti fel az ember érdeklődését. Röviden a film arról szól, hogy minden ember "megválthatja a világot", ha hisz benne, mint ahogyan a film gyerek főszereplője. Kétszer láttam már, mikor a lányom is elővette, és vele ismét végignéztem. A végét együtt könnyeztük át, majd a kamasz lányommal "elemezni" kezdtük a mondanivalót.

- Anyu! De hiszen te ugyanúgy, mint a kölyök a filmben jót akarsz és teszel is az emberekért!- mondta. Hiszen ha egy ember hallgat rád és elhiszi amit mondasz, akkor nem csak magára vigyázz, hanem a partnerére is. Tehát ez már két ember, majd ők mesélnek rólad, a történetedről a barátaiknak, majd ők az ő szeretteiknek és így tovább.... ez hatványozódni fog! Az, amit tettél, sajnos csak AZOK AZ EMBEREK ÉRTÉKELIK, akik hasonló helyzetben vannak már, mint te. Akik tudják, hogy az egészségük elvesztése után, már csak a sorsuk szabja meg az életük hosszát, mint neked is -mondta a lányom korát meghazudtoló komolysággal. Ekkor kicsit elérzékenyültem. Elgondolkoztam, igaza van, ezért is ajánlom ezt a filmet mindenkinek, de főleg a "friss" betegeknek, akik a legnehezebb stádiumban, az elején a hitüket veszítik el, s így kedvük sincs élni. Én már lassan a negyedik éve élek együtt az állapotommal és már túl vagyok a változás okozta kezdeti lelki megrázkódtatásokon. Most éppen a "senkinek, semmire nem vagyok már jó" fejezetet élem, vagy inkább szenvedem, állás keresőként!


Volt több munkahelyem már, de soha nem voltam munkanélküli, mert csak akkor váltottam ha jobb fizetést, vagy beosztást kaptam. Eddig el se tudtam képzelni, hogy segélyből kell bizonytalanságban élnem. Ráadásul mindez azért, mert szerelmes lettem-voltam...

14 komment

Címkék: jövő gyerek szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr62327562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lahu 2008.02.06. 19:29:35

Irígylésre méltó az a szeretet és kapocs, ami ön és a kamaszlánya között van. Kár, hogy kevesen kíváncsiak erre a blogra, a való világra. Manapság a számítógép előtt unatkozó emberek csak a híres sztárok ökörségeivel foglalkoznak és csak azért, hogy szapulják, irígyeljék őket. Teljesen ismeretlen emberek vitatkoznak egymással egy "sztár" magánéletéről, csinált botrányairól. Ahelyett, hogy mások igaztörténeténetéből tanulnának.

Egy 22 éves srác, aki a földön él és jár...

Uborka 2008.02.06. 22:23:32

Nem láttam a Jövő Kezdete című filmet, de ha a normális életről szól,akkor megnézem! Nem szeretem az olyan filmet,aminek köze nincs a valósághoz. Ha már fantázia,akkor inkább a mesevilág /Shrek,Lecsó/,mintsem egy sci-fi akció,ahol egy ember legyőz százat.

apócka 2008.02.22. 10:31:04

Kedves Judit,


Őszintén elkeserítenek azok az agresszív és ránk magyarokra tipikusan jellemző megnyílvánu
lások, melyek - amint látom nem kis számban -
Önt érik, érték. Kívánom, hogy legyen elég ki-
tartása céljai eléréséhez, és ne adja fel küz-
delmét!

Másrészről szeretném a segítségét, tanácsát kérni: Korábban felelőtlenül viselkedve bele -
mentem egy alkalmi kapcsolatba. A dolog követ-
kezményeivel tisztában lévőként elmentem szű -
résre - kb. 1-2 hónap elteltével - a Karolinai útra, ahol neg. eredményt kaptam. Nem nyugodtam meg, további hónapokkal később
elmentem a Szt. László Kórházba újabb tesztet
csináltatni, mely szintén neg. lett. ( Már nem tudom a pontos idejét a dolognak, de min.
5-6 hónap telt el ).

Szóval az lenne a kérdésem, mert már suicid gondolataim vannak, egyszerűen beleőrülök a
bizonytalanságba, hogy 5-6 hónap elteltével, lehetséges-e, elképzelhető-e, hogy ál-negatív
eredményt kapjon az ember? Már mindenre gondolok, ilyenkor agyal az ember és attól fé-
lek, hogy más tipusú gyógyszereket szedek, hogy azok megváltoztatták a teszt eredményét.

Amiért különösen aggódok és az öngyilkosság gondolatával foglalkozom az az, hogy a házas-
társamon különböző bőrbetegségek jelentkeztek,
a test különböző részein.

Szóval nem tudom, hogy kb. 5-6 hónap elteltével biztosan el lehet -e fogadni a neg.
eredményt, vagy semmi sem biztos?

Kérem, ha ideje engedi válaszoljon.

Minden jót kívánva,

Üdvözlöm


Judit HIV+ 2008.02.25. 08:57:12

Kedves Apócka!
Elnézést hogy csak most válaszolok, de technikai okok álltak fent. Aztán a hétvégén a családommal és barátaimmal ünnepeltem a 49 szülinapom.
Tehát:ne idegeskedj, ha 2x negatív a leleted akkor 100% hogy negatív vagy. De az biztos, hogy érzelmi-idegi alapon csak úgy tudod rendbe hozni magadat, ha most harmadszorra is elmész, így majd megnyugszol. A párod lehetséges, hogy megérezte a "csalást" és idegi alapon viszket.VAGY Ő TUDJA MÁR, HOGY MEGCSALTAD? Ha igen, menjen ő is el a szűrésre így megnyugszik mindkettőtők lelkivilága. Ha nem tud róla? Az gáz, akkor tényleg kérdéses hogy mitől viszket, de az biztos hogy nem a HIV-től amit tőlled kaphatot volna, ha pozítív lett volna a leleted, de negatív lett!!Mindenképpen menjen orvoshoz, mert megkell találni az okát, hogy miért viszket!!
A HIV vírus mikor bejutt a vérkeringésbe, általában 2 hónap múlva produkál tüneteket, te ezen már túl vagy! De csak akkor fogsz nyugodt lenni, ha a kezedbe lesz a 3-ik negatív lelet.
Kérlek írd majd meg ha kész lesz. De írj arról is, neked vannak e tüneteid, vagy csak lelkileg vagy ki. Most már naponta ismét elérhető leszek. KITARTÁS, NYUGI
Üdv, JUDIT

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2008.03.17. 18:20:44

Judit,
Már bocsánat, de ahhoz képest, hogy 5 éves korod óta falod a könyveket (ahogy kifejtetted valamelyik bejegyzésben), elég komoly helyesírási problémákkal küzdesz, hadd ne soroljam.
Nem bántani akarlak, félre ne érts, csak így, amit mondasz nem hiteles. És ha ez a kijelentés nem az, a többit is kétségbe fogják vonni, mert ilyenek az emberek.
Attól, ha nem falod a könyveket, nem vagy intellignens, művelt, kifinomult és tanult, még rohadtul igazad lehet és valóban borzasztó, ami veled történt, semmit nem von le mindebből, ha nincs 5 diplomád.

Tényleg jó tanács, nem kritika!
Üdv.

nafretiti 2008.03.17. 18:41:04

Úgy tudom 10 évig is tünetmentes lehet a HIV...

nafretiti 2008.03.17. 18:45:31

csib.. egy kis empátia légyszi és bármi is volt a szándékod,máskor 2szer gondold meg hasonló gondolataid megosztását hasonló helyzetben!
...egy jó tanács és nem kritika!

nafretiti 2008.03.17. 19:05:12

Mi is az összefüggés a helyesírás és a mondandó hitelessége között?

Judit HIV+ 2008.03.18. 11:36:29

Kedves csib!
Köszi a figyelmeztetést és bocsi' a további hibákért is. De, ha hiszed, ha nem, mindig WORD-be írom.A velvet, mivel per alatt állok, jogilag ellenőriz, így 1-2 kézen' át megy az írásom. Nem átírják, vagy megírják, csak átnézik!!Ez nem freeblog, hogy azt és úgy írok ahogy akarok.
Kedves nafretiti
Én "általában" szót, te a "lehet" szót használtad és ez így helyes, mert nem vagyunk dokik. De ők sem tudják még 100%!!
Amúgy köszi....

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2008.03.18. 16:49:47

nafretiti

"Mi is az összefüggés a helyesírás és a mondandó hitelessége között?" - semmi az ég világon.

A "rengeteget olvasok" kijelentés hitelessége vs. a helyesírási hibák - ez az, amire gondolok. Szemet szúrt, ennyi.

De lehet, hogy Velvet írja át. Ennek semmi köze az egész blog hitelességéhez, de szerintem ezt Judit is így gondolja - a válaszából ítélve. Én azért örülök, ha nem baj, hogy írtam egy építő jellegű dolgot és azt úgy fogta fel a címzett, ahogy szántam. :))

Nekem az empátia azt is jelenti, hogy pontosan úgy közelítek egy + emberhez, mint bárki máshoz. Hogy nem sajnálom egész álló nap. Hogy nem döntök úgy, ezt nem írom le, csak azért mert ő ebben a szituációban van. Hogy ő pontosan olyan, mint bárki, pontosan azokkal a hibákkal, és erősségekkel. Azért olvasom a blogot néha, mert nekem is van ismerősöm, akit ez a probléma érint. Eleinte aggódtam, ha köhintett egyet, mindig próbáltam a kedvére tenni, kivételeztem vele, mint az iskolában a tánár a kedvenc diákkal. Aztán közölte, hogy száljak már le erről a témáról, és legyek kedves úgy bánni vele, mint bárkivel, nem kell neki az én rohadt sajnálatom, amit minden percben éreztetetek vele ezáltal. Vagyis ne temessem még azért el, ha lehet... Az az igazság, hogy mi ezt el sem tudjuk képzelni, milyen érzés ez, de a sajnálat, önmagunk sajnáltatása kb. 2 hétig érdekes és nyújt bármire is vigaszt. Egy erős embernek erre nincs szüksége - szerintem Judit is ilyen. Bár kíváncsi lennék az ő véleményére.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2008.03.18. 16:51:40

ja és "szálljak" az dupla l, ha jól emlékszem :)

Judit HIV+ 2008.03.19. 17:31:32

csib
Tegnap este korán elaludtam, ez tipikus HIV tünet, hirtelen rám tör a fáradtság és kész. Ez csak akkor ciki, ha napközbe jön valahol.Ma voltam ismét állásinterjún. Végre egy hely, ahol nem azt mondták - fiatalabra gondoltunk, hanem közölték velem, fiatal vagyok, ugyanis friss nyugdíjasnak való az állás.
NO COMMENT erről tovább....
Tehát:nem lehet röviden az érzést elmondani, amit az a tudat okoz, hogy HIV+ vagy.Félelem, harag, harci kedv, depi,feszültség minden rezdülésre, ami a testemben érezhető és más mint eddig. Egyik nap tervezek, másik nap temetem magamat. Rengeteget álmodom, jót, rosszat.Megváltoztam radikálisan, én aki utáltam 1 percnél tovább egyedül lenni, élvezem a magányos sétákat és olyan dolgokat értékelek, amik nem is foglalkoztattak régebben. Megváltozott az értékrendem a tárgyakkal és az élőlényekkel szemben.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2008.03.25. 18:46:51

Annyira bírom, hogy mindenki akkora szakértő ebben a témában, hogy Te mit érzel. Én sem tudom milyen ez. Csak azt, hogy minden történik valamiért, még a legrosszabb dolgok is, és mind mondani akar valamit, tanítani akar valamit neked. Lehet, hogy pont azt, hogyan élvezd saját magad társaságát.
Nem tudom ez a nyilvánosság mennyire tesz jót neked, jó-e az, ha folyamatosan emlékezteted magad a dolgokra. De nyilván ezzel az egésszel célod van, ami neked fontosabb. Ezt se tudhatja senki, csak te.

na,ne 2008.03.27. 23:10:08

Az a legszörnyűbb, hogy nem tudunk segíteni azoknak, akiknek szükségük lenne rá. Csak sajnálkozni tudunk. Mi legalább nem ártunk, mint a bírónő, aki a "mi erkölcsünket" képviseli. Félünk a betegségektől ahelyett, hogy a megelőzésre fordítanánk nagyobb figyelmet.
süti beállítások módosítása