HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Ítélethirdetés nyugdíjas stílusban

2008.02.28. 12:45 -judit-

Kezemben tartom az elsőfokú ítéletet. Döbbenet tölt el, hogy egy
bírónő, aki már köztudottan elkövetett egy hibát, hogy írhat meg ilyen
hibákkal, tévedésekkel, szabálytalanságokkal teli dokumentációt a
Magyar Köztársaság Nevében??!! Csak néhány közülük:
 
1. anonim szűrésről írnak több helyen, holott a sértettek, mindig
is adták a nevüket a szűréshez, dicséretesen írva, hogy a vádlott
rendszeresen járt kontrollra?
2. maga a vádlott vallotta, mivel jól érezte magát, nem járt
soha többé vérvételre!!!
3. a 11. oldalas ítéletben többször évszámokat írnak el, van
ahol 5 évet is tévednek.
4. a hamistanúzásra való felbujtást a bírónő egyszerűen
feljelentés visszavonási kérésnek "becézi".
5. egy házaspár vallomását nem tartja lényegesnek, mely arról
szól, hogy a vádlott eldicsekedett nekik a fertőzöttségéről és arról,
hogy engem is megfertőzött!!
6. az utolsó "balhézós" tanút és vallomását, a gyerekek apját,
egyszerűen kifelejtette az ítéletből???
7. a homevideóról sem írt, mivel kiderült, hogy az egész a
vádlott tudta, szervezése és szereplésével, majd az aláírásával
engedélyezve készült!
8. így már nem érdekes hogy nem az én egyéni "akcióm", vagyis
nem feslett-erkölcstelen nőként, hanem hites szerelmes asszonyként
a "hitesuram" kívánságára készült a felvétel!!
De sorolhatnám még, több mint 20 helyen nem a valóságban
elhangzottak szerepelnek a papíron. Több részletett nem írhatok, mert
a védelem Dr. Magyar György nem válogat a védelmi eszközeiben. A
héten az Akadémia u.-ba személyesen beadom a panaszom a
Főügyészségre, annak ellenére, hogy az ügyvédem is ezt már
megtette. Nem félek felelősségre vonatni sem én, sem K.G. a gyerek
apja a bírónőt az ellenünk elkövetett becsületsértésért, alaptalan-
személyeskedő vádakért, mellyel az ítélethirdetéskor támadt a
pozíciójával visszaélve. Azért mert nyugdíjas lett, nem vonható
felelősségre? Akkor minden nyugdíjas a nyugdíjba lépés előtt, bármit
elkövet, megússza mert a nyugdíjba vonulás felmenti?? Ha ez így lesz
és megússza, mi lesz veled MAGYAR JOGREND? Mi lesz veled igazadért
küzdő EMBER?? KI TUD ERRE VÁLASZT ADNI??

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr98357982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Art Mooney 2008.02.28. 16:06:45

én adok szívesen választ: aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók.

Judit HIV+ 2008.02.28. 19:54:42

Art Mooney! te kire gondoltál, ki, mi, a korpa és kik a disznók???Mert én a bíróságról, bírónőről és a jogrendről prédikáltam "idefent"!
Szóval jó lenne érteni mire is gondoltál?

Bloggaman 2008.02.28. 20:48:52

Ez hihetetlen,mik megtörténhetnek ebben az országban,egyszerüen hihetetlen hogy megint az átlag kispolgár szenved honatyáink hibái miatt...

nyari mikulas (törölt) 2008.03.01. 03:43:26

Kedves Judit,
bizonyara bennem van a hiba, de ezt a bejegyzesedet (konkratan a pontokba szedett panaszodat) nem ertem teljesen, azon tulmenoen, hogy nagyon nem ertesz egyet az itelettel. Bizonyara te nagyon jol, tul jol ismered a temat, az iteletet, amirol irsz, de az olvasok (pl. en) nem. Megprobalnad esetleg kifejteni, ugy, hogy kivulallo olvasok is ertsek?
Vagy bennem van a hiba, akkor valaki aki erti magyarazza el nekem, kerem.

Regen olvaslak, most szolok eloszor hozza, egyutterzek Veled es sok sikert a harcodhoz, mindannyiunk erdekeben.

Judit HIV+ 2008.03.01. 09:48:08

Kedves tamas55!
Igazad van, bocsi! Megpróbálom érthetőben leírni, de nem könnyű.Azért mert a védelem árgus szemmel figyeli, hogy mikor írok olyat, hogy támadhasson. Egy folyamatban lévő büntető perben,figyelni kell minden szóra.
Tehát:1. a bírónő az anonim szűrés szót használja többször, ami nem igaz, mert az ügyben szereplők /mindenki/ személyi adatokkal ment szűrésre és erről papírja van mindenkinek. Az anonim szűrés, mivel "személytelen" nem ad papírt!
2.a vádlott vallotta, hogy önszántából nem járt rendszeres kontrolra, mert jól érezte magát, ennek ellenére a bírónő azt írta, hogy rendszeresen járt orvoshoz!? Ha ez igaz lenne, márpedig nem igaz, akkor észre vettem volna, hogy a férjem orvoshoz mászkál és rákérdeztem volna MIÉRT???
3.egy házaspár vallomását nem tartja fontosnak, mert CSAK annyit mondtak, hogy Zoltán bevallotta hogy HIV+ és engem is megfertőzőtt.Ráadásul 2005.év helyett 2000.év számot írtak le az ítéletbe, mely egy dokumentáció és 2000.-ben még én sem ismertem Zolit!!Hogy lehet ekkorát tévedni?
4.a gyerekeim apja tanúvallomást tett és megmutatta a negatív tesztjét. Vagyis, hogy ha én Zoli előtt már beteg lettem volna, megfertőztem volna a Gábort,mivel volt vele kapcsolatom annak ellenére hogy 1992.-ben elváltunk:próbáltuk többször újra kezdeni a gyerekek miatt.Mellesleg EGYETLEN EGY férfit se fertőztem meg, mivel Zoli előtt nem voltam HIV+!!Az ítélet úgynevezett indoklásából, fentnevezett TANÚT /Gábort/ és TANÚVALLOMÁSÁT kifelejtette az ítéletből!!!????
Remélem sikerült világosan leírnom, mekkorát tévedett egy bírónő amikor aláírta és lepecsételte a 11.oldalas elsőfokú ítélete papírját, annélkül, hogy vissza olvasta volna a tanúvallomások jegyzőkönyvét egyeztetés céljából.Azért mert 70 éves és "véletlenül" pont most nyugdíjazták s vették észre főnőkei hogy már fáradt-idős a bíró, nem tévedhet, MERT MINT AZ ORVOSOK A BÍRÓK IS, SORSOK-ÉLETEK felett DÖNTENEK!!És ha most a Mézesné bírónő tévedései miatt valaki ártatlanul ül, akkor azt is megússza mert szegény 70 éves nyugdíjast hadjuk békén???? Mivel CSAK perdöntő adatokban,dátumokban, vallomásokban tévedett, ezért tényleg ne bántsuk?? Az hogy becsületsértést követett el nyíltan, a média bevonásával és visszaélve bírónői hatalmával, CSAK hab a tortán!! De ez sajnos jelzi a MAGYAR JOGREND és BÍRÁI mínősítését is /tisztelet a kivételeknek/ mert a bírónő felelősségre vonását el akarják tusolni!! Erről bővebben írok hamarosan egy másik poszt-ban.

bölcs 2008.03.01. 17:11:01

Szia Judit!

Én nem vagyok tisztában, milyen végzettség kell hogy valaki "Bírónő" lehessen... de az a véleményem, hogy esetleg ez is egy amolyan "csókos" állás! A nagy Valaki beteszi - az amúgy jogot végzett feleségét, vagy ismerőse feleségét, akárkijét, miután sok gyermeket szült és már nem tudna egy normális ügyvédi egzisztenciát kialakítani (vagy egyébként sem tudna) - a Bíróságra "Bírónő"-nek... Miért nő a többség bíró? Vagy csak az egyszerűbb pereknél vannak? A jobb ügyvédek praktizálnak és esetleg könnyen nyernek ezekkel szemben…  Ez is röhej, nem?

Egy példával is szolgálhatnék, de csak röviden: Karambolom volt egy elém pirosból kihajtó autóval, a Rendőrséggel több évig harcoltam mire a "jó de azért miért mentem neki” lett a vége... a Szakértőt is a Rendőrség kérte, az mellettem döntött, stb... Erre perre mentem, ahol az én "Bírónőm" semmit sem értve az egészből - már le volt írva hogy pirosból hajtott elém, a Rendőrség által hozott Szakértő is mellettem állt, ja a legszebb, felállt a Biztosító ügyvédje és a következőt mondotta. "...úgy is minket fognak elmarasztalni, egyezzünk meg a kamatokban..." erre mit mond az én „Bírónőm”? Új Szakértőt kér ha folytatni akarom! Nem akartam újabb sok évet az igazamért, így csak 75 %-ot kaptam a pénzemből...

Ha az igazadért küzdesz a mai világban, időt, pénzt nem lehet sajnálni, csak ezekből van nekünk ma a legkevesebb! De a fenébe is, nekik meg csak ez van! :)

Sok sikert a továbbiakhoz...

Bölcs
Mottó: „Kavarjuk fel a port!”

Jáuzsi 2008.03.02. 12:57:01

Érdekes hely a bíróság, amikor egy bűnözőt elkaptam és menni kellett a bíróságra akkor velem beszélt úgy a bírónő mintha én tettem volna rossz fát a tűzre. Én mondjuk rögtön félre tettem a meglepődést meg alázatot meg ilyeneket és kerek perec visszakérdeztem, hogy mért beszél így velem? XY vagyok és tudomásom szerint nem gyanusított vagy elkövető. Hanem tanu. Amennyiben az asztalon összekeveredtek volna a papírok úgy várok szivesen. De amennyiben gyanusított lettem időközben úgy legyen kedves velem azt újfent közölni mert kezd a memóriám kihagyni..
Más. Judit ! 27-én fék 9 9 körül voltál a Szt Lászlóban? Így utólag úgy gondolom, hogy Te álltál a folyosó ajtó mellett...

Judit HIV+ 2008.03.02. 15:12:07

Szia Jáuzsi!
Jan.28.án voltam vérvételen.Aztán febr.14.én reggel 8-kor vizsgálaton-beszélgetésen. Szóval nem én voltam, de volt már hogy megszólítottak és jót dumcsiztam egy sorstársal.Na persze jó emberismerőnek kell lennie annak aki felismer, mert csak a média előtt vagyok parókába, napszemüvegbe.Mivel nem az én személyem a lényeg, hanem ami történt velem és ahogy történt velem.A Shiva blogon kérdezted hogy csinálnak-e törzsvizsgálatot. Csinálnak kb.150.000.-Ft az Á.N.T.SZ. vagy nálunk az Újhelyi Eszternél a laborba. Ezt onnan tudom hogy a PERBEN kértem a bíróságot én is törzs egyeztetésre, ezzel is igazolva hogy a férjemtől kaptam a vírust. Szemét módon nem kérte és fizette a bírónő a vizsgálatot, mondván nincs értelme. Csakhogy külföldön ilyen perek már voltak és alapvetően figyelembe vették az ilyen jellegű bízonyítékokat is. De mi magyarok, már csak ilyenek vagyunk:kicsit lassúak, kicsit csakazértis másképpek, kicsit hülyék....sorolhatnám!Ésszel nem fogható fel, miért nem tanul a magyar mástól jót, pozítívat,új dolgokat??

Jáuzsi 2008.03.02. 16:51:09

Köszönöm a választ!
Akkor mégsem többszázezer forint mint amit ott v.ki írt. Sokkal többet fizetek be tb-t. Persze ez mit számít- mások szerint.
A Te űgyedben nem lehet a bírónő "lecserélét" kezdeményezni?
Zolivagyok is írt ezzel kapcsolatban a blogjában
Hogyan csináljunk ki valakit 3 egyszerű lépésben? a címe

Judit HIV+ 2008.03.02. 18:37:40

Ez érdekes HÍR! Zolivagyok=egy blogal? Az exemet is Zolinak hívják, lehet hogy ő is "blogol" csak nem tudok róla?? Egyébként hál' Istennek automatikusan új bírónő"jön" ha fellebbez az ügyészség, de ha nem így lenne, se jöhet szóba a 70 éves "hirtelen" lenyugdíjazott Mézesné. Aki olyan tapasztalt szakember, pld. hogy szavahihetőbbnek tart egy többször is büntetett előéletű, fűfogyasztó srácot, mind két büntetlen, "tiszta" nőt.Hol van ez a blog, kié, miről szól?
Más:nagyfába vágtam a fejszémet!Alapítvány akarok létrehozni!! Rengeteg tanács kell majd, nemsoká írok egy posztot erről, remélem sokan támogatnak, egyetértenek majd velem, főleg ha leírom mit-miért, hogyan!!Szeretném ha a melegtársadalom mellém állna sokmindenbe, mert a heterok sokkal "gyávábbak", nehezebben dolgozzák fel a fertőzőttségüket.Nekem is többmint egy évembe telt, hogy ne önsajnálkozzak, ne az öngyilkosságon járjon a fejem.Na mostmár uncsi lehetek, elég a "rinyából", csak jó néha panaszkodni olyannak aki nem bánt, vagy kötekszik, vagy prédikál!!

Jáuzsi 2008.03.02. 19:11:24

Jelenleg itt található a bejegyzés:
zolivagyok.blog.hu/index.php/?page=3
Ekkor írta: 2008.01.14. 08:51
Ez a címe: Hogyan csináljunk ki valakit 3 egyszerű lépésben?
Abszolút melletted áll ki ezzel a felháborodó bejegyzéssel.
Az alapítvány gondolota már nekem is megfordult a fejemben, annak ellenére , hogy én is csak egy gyáva hetero vagyok. :) Csak azt sem tudom, hogy hogyan lehetne hozzáfogni. Viszont nagy igazság érzettel születtem. Ezeddig pedig nagyon elfoglalt a munkám amit imádok.
M. né biztosan mindig is szeretett volna fiú gyermeket vagy unokát és sosem adatott meg neki, ezért ez a szituáció.
Annyit üzennénk hogy hajrá! Szerintem többen drukkolnak neked mint azt gondolnád..

Judit HIV+ 2008.03.02. 22:48:20

Köszi, megnéztem, megpróbálom majd felvenni vele a kapcsolatott, hátha érdekes lesz.
Más:Ha van kedved az alapítványhoz /NEM ANYAGILAG/ dumcsizhatunk, esetleg tervezhetünk együtt. Persze csak ha érzel valami furcsa késztetést arra, hogy a hív vírus szaporodását megállítsuk!! Mert én ezt éreztem 2006. nyarán mikor rádöbbentem, hogy nem én vagyok a férjem utolsó áldozata.Ha senki nem állítja meg a direkt fertőzőket, ha senki nem vállalja fel és mutatja meg magát/hé emberek,HIV+ vagyok,és állati szar annak lenni/ akkor SEMMI NEM IS TÖRTÉNIK!!!Nekem már úgyis mindegy alapon szedtem össze a bátorságom és vágtam bele a "harcomba". De az emberek még a HIV+-ok sem hiszik el, hogy önzetlenül teszem, nem kérek se köszönetet, se hálát. Csak figyelmet és jó füleket, amivel hallják a lényeget, a mondanivalóm, azt hogy: az élet rövid, éld hát egészségesen,félj a HIV vírustól, ezért használj óvszert. Csak azzal a partnerrel ne használj akiben megbízol feltétel nélkül és mellesleg van egy közösen készült NEGATÍV teszt a kezetekbe!!Ha tetszik, akkor írok majd egy freemail címet és felvesszük a kapcsolatot.Ha nem akkor is dumcsizhatunk itt is vagy a Shiva blogon a továbbiakban.
Most néztem egy érdekes filmet a 1408 a címe.Fárasztó de érdekes volt. Igaz hogy álláskereső vagyok, de minden reggel én keltem a gyerekeket, így fél7.-kor ébredem,úgyhogy jó éjszakát mindenkinek :)

Godsent 2008.03.02. 23:01:04

..."az igazság szabaddá tesz..." De mi az igazság? Relatív vagy nagyon is meghatározott dolog? Mi a célja?
Ez a világ nem az igazságból való, ezért igazságtalannak tartod néha az életet, de ne feledd, az élet jó, a világ a szemétdomb.
Az élet egyszerű: jó vagy rossz? TE DÖNTESSZ MINDIG.
Harcolni akarsz az igazságért? Jó! Viszont akkor ismerd meg azt, nehogy az derüljön ki, az igazságod nem is igazság.
Kaptál egy feldobott labdát...Csapd le, és állj nemes bosszút...

Godsent 2008.03.06. 22:05:11

Szia Judit!
Mi újság? Van valami fejlemény?

habmalac 2008.03.06. 22:26:37

Felháborító a rendszerünk!
Magyar György, és a hozzá hasonló tetves ügyvédek pedig külön misét érdemelnek. Az, hogy a felettünk álló kőgazdag mocsadékokat sztárügyvédek képviselik, az egy dolog, már megszokhattuk. De hogy már mindenféle gennyes kis senkit elvállalnak, tényleg gusztustalan - és egyben elkeserítő.

Judit HIV+ 2008.03.07. 15:53:44

Sziasztok!
Mindenkinek szól a "BOCSI" már akit érdekli, hogy mi van velem. Van fejlemény, van újság, de van egy kis technika ördöge, aki nem engedi a friss posztom felrakni. Remélem beindul a gépezet és újra szolgálhatok friss élményekkel, ti pedig reagálhattok rá.
Üdv mindenkinek aki "ide" szokott látogatni.
süti beállítások módosítása