HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Nem adom fel...

2008.07.24. 12:31 Judit HIV+

Tisztelt Blog olvasók!

Az alábbi tényezők miatt nem írtam és vezettem a blogomat eddig.

1. A számítógépünk egy vírust kapott majd a technika ördöge továbbra sem engedte, hogy működjön. Mivel nem volt /s nincs is/ pénzem szakemberre és a géphez való „mütyürkékre” a barátok és ismerősök javítgatták meg, vagy újra telepítették a gépet.

2. Április óta már nem csak küldözgetem az önéletrajzomat eredménytelenül, hanem végre esélyt adva felvettek próbaidőre ezeddig 9 munkahelyen. Sajnos 1-3 nap után annak ellenére, hogy kellően és jól végeztem a dolgom, majd „értesítjük” reménykeltő kamu szöveggel megváltak utjaink. Tucatnyi személyes interjún voltam ahol figyelmen kívül hagyták az éveim által szerzett tapasztalatokat és csak a túlkoros 49éves nőt látták bennem. Próbálkoztam többször üzletkötőként /ügynök/ dolgozni, de 1-2 nap után feladtam, mert nem a stílusom erőszakosan hazugság árán eladni olyan termékeket embereknek, amire nincs is szükségük. A rafinált kifogáskezelésem által előnytelen hitelszerződésre és vásárlásra rávett embereket utólag mindig megsajnáltam.

3. Jó dolog is történt velem, véletlenül önkéntesként /ingyen/ dolgozhattam, és tapasztalatokat szerezhettem egy közhasznú egyesületnél. Az ország bármely pontjáról a mentő állomások a kórházak és szociális intézmények anyagi és technikai problémáján segít ez az egyesület. Ezt a működési elvet sokkal tisztességesebbnek és ember közelibbnek tartom, mint bármely alapítványt.

Döntöttem!

Nem alapítványt létesítek, hanem közhasznú egyesület formájában akarok jót és hasznosat tenni a MAGYAR EMBEREKÉRT. Természetesen nem ebből akarok megélni és családot eltartani, hanem délelőttönként az egyesületnek dolgoznék, délután pedig egy rendes bejelentett irodai munkát szeretnék végezni.

Pár nap múlva már konkrét tényeket és dolgokat is tudok közölni azokkal, akik kíváncsiak rám illetve látogatják továbbra is a blogomat.

Judit

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr87583337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lahu 2008.07.30. 15:01:40

Kedves Judit !


Rég láttam írni, örülök hogy újra jelentkezett.
Örülök a 'kisebb' sikereinek, amit végre elérhetett.
Viszont... A könyv sajnos nem lett annyira befutó így kíváncsi lennék hogy mi lesz a sorsa /avagy a folytatás/.?

susy555 2008.08.05. 12:21:51

Kedves Judit!

Kérlek keress meg a flint.zsuzsa@gmail.com címen egy elérhetőséggel. Szeretnék segíteni.

zsu
süti beállítások módosítása