HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

HIV+ vagyok és nő, de nem hülye

2009.03.07. 16:37 Judit HIV+

Nem politizálok, csak figyelek, olvasok, informálódom így vagy úgy. A média hírét csak félig szabad elhinni, mert csak a fele igaz. Mivel kíváncsi természetem van, ezért igyekszem hiteles információt gyűjteni, különböző nemzetiségű, végzettségű, diplomás vagy melós és az üzleti életben is jártas emberektől.

Az alábbi következtetést vontam le:

Ha /csak?/ 160 milliárd forint tényleg hiányzik a költségvetésből, akkor sejtem az okát.

A HÍREK azt mondják, 25.000 ember vesztette el mostanában a munkáját / én is / vagyis 25 ezer ember a munkanélküli segélyből kevesebbet vásárol, tehát kevesebb ÁFA az államkasszába és több SEGÉLY kifizetés az államkasszából, min. 1 évig.

 

A munkáltatók 25 ezer ember JÁRULÉKÁT nem fizetik az államkasszába, illv. ennyi ember nem fizet most ADÓT a fizetéséből.

Szerintem ez ilyen egyszerű, áfa, járulék, adó kevés folyik be, a munkanélküli viszont 1 évig segélyt kap. Tehát kevés bevételből, sok szociális kiadás = HIÁNY !!!

Érdekes, Obama első lépésként a munkáltatókat támogatja, új munkahely létrehozására, hogy a befektetett pénzt visszakapja a munkaadóktól és a munkavállalóktól.

 

„A lehetetlent is szabad lesz remélni!

Meglátod, hogy milyen érdekes lesz élni!”

                              

                                       Szép Ernő

 

Aktuális ez az idézet, úgy érzem…..
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr88987580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kocsoog 2009.03.18. 21:48:50

Egyet is értenék ezzel az eszmefutatással, de hiányzik a pontosság ha már informáciokrol beszélünk. Honnan bocsájtottak el 25.000 embert? Ebből persze nem kap mindenki segélyt mint tudjuk nem ugy osztogatják mint a meleg ételt a moszkva téren. Kevesebbet vásárol nem jelentös összeg már ÁFA szempontjábol igy is meg kell venni az embernek a minimumot ez államnak az elég nem ebből fog meggazdagodni. Persze az étkezési utalványok meg nem adoztatását be fogják vezetni elég sokat bukik az állam a mostani rendszerrel.
Addig vegyünk levegőt mig az is ingyen van ki tudja meddig lesz igy...

bölcs 2009.03.22. 19:50:29

Hááát, Judit, jobb ha nem is politizálsz...
- A Hírek legtöbbször hazudnak
- A Média is legtöbbször hazudik - de ezt már te is tudod... :)
- 160 Milliárd? Ha így, ha úgy, mindig lesz hiány, az mese hogy ez mostanában elmúlhat... ellopják, vagy elpocsékolják, de hogy arra amire kellene nem költik, az tuti, de mi a biztosíték, hogy más kormány nem a saját boldogulására fordítja? Megéltünk már korábban is kormányváltást, akkor sem lett jobb, én már leszarom az egészet, kiábrándultam... igaz a "rohadékok" erre is számítanak, ez is nekik kedvez...
- 25 000 ember? Mennyi nincs (volt) bejelentve, akiknek már a fekete munkájuk is elveszett? azok eddig is kapták a segélyt... ez a segélyezési rendszer is egy rakás szar!
- Az adózási rendszer is egy rakás szar! Hogy lehet hogy az összes vállalkozó bejelentett foglalkoztatottja minimálbéren van? Nem érdekes? A volt Nyugati államokban a gyilkosság előtt szerepelt mint első számú bűncselekmény, az ADÓCSALÁS! És akkor arról beszélünk, hogy kevés adó folyik be! (?)
- Remélni? 50 felett? Na ez a marhaság... és nem vagyok szomorú, csak realista... ezt is leszarom már...
Én már biztos vagyok abban hogy nem lesz drága sportkocsim, nem jutok már el Amerikába, nem szeretnék panaszkodni, eljutottam sok helyre... ha már a gyerekeim jobban keresnek mint én, az is nagy dolog... ahogy az a barom reklám is mondja: a gyerekek váltják be az szülők álmait...
Mi az hogy az étkezési utalvány "ingyen" van? Az egy juttatás, amit eddig is megkaphattál volna fizetéskép, csak így nem kellett adóznia a munkáltatónak ez után, tehát mindketten jól jártunk. Most majd csak a felét kapod meg...
De azok a vállalkozók, akik minimálbérem fizetnek, semmivel sem járnak majd rosszabbul, nekik ez nem rosszabb... Az is igaz hogy az adózás nem vállalkozóbarát... de az is baj, hogy a vállalkozók elszállnak, vérszemet kapnak, meg persze meg is tehetik, mert semmit nem ellenőriznek rendesen még sokáig... ez mind nagy baj...
Obama meg nagyon le van szarva, szerintem az a legkevesebb hogy onnan indult ez a gazdasági válság, de talán még azt is megkockáztatnám hogy nem véletlenül! Ezt találták most ki, NEKÜNK!
süti beállítások módosítása