HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Megítélve

2008.01.10. 19:54 -judit-

Ki a vesztes?
 
Mégis, kinek az élete?! Kinek az életéről van itt szó? Kit védenek a törvények, és mit engednek meg? Teszem fel a kérdést saját sorsomra utalva egy régi színdarab címe után szabadon. Ami velem az utóbbi napokban történt, azt nem kívánom senkinek, mert megjártam lélekben a pokol bugyrait. Felkészültem mindenre, hiszen egy peres ügynek számtalan végkifejlete lehet, de az, ami velem kapcsolatban az ítélethirdetés után a bíróságon elhangzott, úgy ért, mint a hidegzuhany.
 
Próbálok úgy fogalmazni, hogy ne sértsek, rágalmazzak senkit, pedig velem szemben nem jártak el ugyanígy.
 
Arra felkészültem, hogy felmentő ítélet születhet, -hiszen vírustörzs azonosítás nem történt, mivel nagyon drága /állítólag/. Itt jegyzem meg, hogy egy virulógus szakértő /Dr.Újhelyi Eszter/ 150000 Ft-ra taksálja azt az eljárást, amellyel legalább ki lehetne zárni azt, hogy ki kit fertőzött meg, sőt /számomra/ szerencsés esetben akár bizonyítani is – de arra, amit az ítélethirdetés után a fejemre olvastak, arra nem!
 
A kellemetlen közjáték a szünetben kezdődött, dehogy kezdődött, hónapok óta folyik. Amikor is azok az erotikus felvételek kerültek a folyosón az ügyvédurak, az ott tartózkodó érdeklődők, elé a bíróság jóvoltából, amelyeket anno a férjemmel készítettünk. És itt ezen a ponton álljunk meg egy pillanatra. Kimondva kimondatlanul de azt akarják rám bizonyítani, hogy feslett életű vagyok! Mintha ebben az esetben – a szándékos HIV fertőzés megvalósulásában – számítana az, hogy hány férjem volt?! Mintha az - hogy Németországban éltem öt évet, (1987-92 között) és hivatalosan adót fizetve, megbecsült emberként dolgoztam, két gyereket szültem, a bírónő szóhasználatával németországi TURNÉ-ként említhető lenne?!! Sugallva némi áthallást a másik sértett múltjára is, aki pincérnő volt, de megint csak a bírónő szóhasználatával VARIETÉ-ben az éjszakában dolgozott, netán fellépett? Mintha ez számítana. És ezután jön az irracionális érvelés, miszerint hazánkban a regisztrált HIV fertőzöttek száma ugyan még a látenciát figyelembe véve is nagyon alacsony /hála istennek/ de mi így hárman mégis összejöttünk? Három szerencsétlen abból a párezer fertőzöttből egymásra talál a tízmilliós tömegben, merő véletlenségből?! Agyrém!
 
Ezek után felteszem a kérdést, életszerű-e az, hogy ha egy nővel közli egy férfi: halálos beteg vagyok, az a nő, felmérve és vállalva a rá és környezetére leselkedő veszélyt, hozzámegy, együtt él vele?! Létezik-e olyan fiatal lány, aki előtt ott az élet, gyerekeket akar, családot, boldogságot és hasonló esetben nem fordul sarkon és hagyja faképnél az illetőt!? Már csak a saját és sorstársaim történeteiből is ez szűrhető le, mert az emberek úgy félnek a HIV-vírustól, mint a tűztől!!!
 
És még egy érv, több olyan szerelmespárról tudok, akik dacolva minden veszéllyel vállalják a kockázatot és a szabályok betartásával /óvszerhasználat, szeparált pipereeszközök, és a fertőzés lehetséges alkalmainak limitálása/ egymásra vigyázva, egymást óvva élnek. De mi nem ezt tettük!!! Hiszen ha és ahogy a volt férjem a kiszakadó óvszerre próbálja hárítani a dolgot, egy ilyen baleset esetén is azonnal van megoldás! /a részletekbe nem kívánok belemenni / Ez a sztori különben szemenszedett hazugság! Aztán elhangzott az a képtelenség, miszerint nyereségvágyból csinálom az egész ügyet. Erre azt tudom mondani, hogy míg a feljelentés 2006-ban történt, a könyvírás ötlete és a kiadás csak most 2007-ben a tárgyalás előtti hónapokban vált konkréttá.
 
Sok megpróbáltatáson mentem már keresztül, rezzenéstelenül hallgattam az ítéletet, bár többen azt várták, hogy elsírom magamat. Néhányan diadalittas arcot vágva néztek rám, sütött a szemükből: Nesze, kellett ez neked? Most aztán megkaptad! Én viszont azt kérdezem az emberektől: Mondjátok, ki a vesztes a mi esetünkben? Ki a vesztes akkor, ha valaki gyávaságból, nemtörődömségből, netán bosszúból megfertőzi, bajba sodorja a másikat? Mégis kinek az élete számít?
 
 
Judit

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr58292565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.01.11. 00:24:55

Olvastam a hírt is és ezt is. Mérhetetlenül elszomorító. Nem értem, hogy mi lehetett a bírónő motivációja erre a viselkedésre.

Tatuka 2008.01.11. 00:45:57

Egyetértek. Ehhez hasonló magatartást, érvelésrendszert egy bírónő nem engedhet meg magának.
Mégis hogy gondolta? Mi köze van valaki előéletének ahhoz, ami történt? Semmi.

Zsanett ügyében is rögtön az volt az első, hogy előrángattak pár szaftos kis sztorit a múltjából. Na és ha tényleg lopott? Erőszak vagy nem erőszak? Ez a kérdés.
Más kérdés persze, hogy ott a bulvársajtó szedte szellőztette meg a történeteket. Elég baj, hogy ebben az ügyben meg a bírónő rukkol elő velük.

Mégis milyen mélyre akar lesüllyedni mind szakmailag, mind emberileg? Ki kérte, hogy pálcát törjön a felperes fölött, kedves bírónő? Foglalkozzon inkább azzal, hogy bűncselekmény történt-e vagy sem, a többi nem tartozik sem az ügy tárgykörébe, önre meg aztán pláne nem.

fHold 2008.01.11. 06:49:27

most tudatosan összemosom a dolgokat;)
de ezek után miért csodálkoznak, ha rájuk támadnak? hiszen ha még bennük sem lehet bízni... akkor a kétségbeesett, elkeseredett emberek néha őrült dolgokra ragadtatják magukat.

Andie 2008.01.11. 09:05:20

Mostmár annyit beszélnek ezekröl a képekről, hogy igazán kiváncsi lettem. Fellelhetőek ezek valahol a neten?

A birónő viselkedése teljes mértékben elitélendő, neki az objektiv, szembekötött justiciát kell játszania, és nem személyeskednie. Én nem is értek egyet a döntésével, abszolute. Függetlenül Judit előéletétől, az, amit a faszi csinált, főben járó bűn. Én igy is járnék el. Elbaszta egy ember életét, hát tegyük mi is ezt az övével (oké, hogy a betegség amúgy is passzrateszi, de azért még volna 1-2 ötletem pokollá tenni a maradék idejét).
Ne add fel Judit!

gurur 2008.01.11. 09:15:26

Nem tudom szavakba foglalni, hogy mennyire fel vagyok háborodva azon, amit láttam és hallottam az ítélethírdetés kapcsán! Olyan bírónak kellene adni az ilyen ügyek tárgyalását, aki kevésbé korlátolt, és nem az előítéletei irányítják.
Ha egy vírustörzs viszgálat ilyen "drága", akkor vajon mennyibe kerül a HIV fertőzöttek havi kezelése, gyógyszerezése a TB-nek! Én úgy hallottam minimum ugyanez az összeg/fő. Ej, valahogy ezek a fontos vizsgálatok mostanában kifelejtődnek...
Most aztán minden szándékos HIV fertőző hajrá! Úgyis megússzátok!

Judit HIV+ 2008.01.11. 10:10:18

Kedves Andie!
A képek már nincsenek a neten, mert ÉN és az ügyvédem megkértük vegyék le, vagy különben lépünk.....! Nos levette a sexportál a képeimet, annak ellenére, hogy a volt férjem Zoltán 15.000.,-Ft-ot kapott az általa aláírt számla és felvétel fejében. A Blikk-nek 2007. dec.8.-án megjelent cikkjéhez, én adtam egy képet, ahol a férjem, mint rendező és jelenlévő látszik egy tükörben.Tehát egy férj és feleség csinált egy kb. 8 perces erotikus felvételt 2004.őszén.
Ez a pár 2005.jan.-ban elvált!
Ez a pár 2006.óta perben áll!
A férj védelemből hazudik és a felvételt nyilvánosságra hozza!!Miután 2008.jan.7.-én a bíróságon kiderül, hogy az egészet a férj rendezte, már nem téma, hisz így mégsem tartozik az ügyhöz, mert így , nem támadható az ASSZONY, hogy ez az ő erkölcstelen egyéni akciója!

Judit HIV+ 2008.01.11. 10:25:51

Kedves gurur!
SAJNOS IGAZAD VAN!!A BÍRÓNŐ kritikájából két dolog szűrhető le:
I.A direkt fertőző nem fél, mert Mo.-on nem büntetik!
II.A megfertőzőtt főleg ha NŐ tartsa titokban, mert biztos hogy ERKÖLCSTELEN!
Ha férfi kapta "ajándékba" JELENTSE FEL A NŐT!!Mert ebben az esetben is csak a NŐ lehett FESLETT??!!
NEM KESERGEK! Mert nem BOSSZÚBÓL jelentettem fel a férjem, hanem azért mert, nem ÉN lettem az utolsó áldozata, hanem folytatta a felelőtlen, sűrű partnercserés életét!!
INKÁBB FÉLEK! Félek, hogy ezekután milyen bátorságot és bosszúvágyat fognak érezni a férjemhez hasonló gondolkodású emberek??!!

bubastis 2008.01.11. 10:49:17

Kedves Judit!
A történeted megindító és elgondolkoztató. Igazságtalanság történt veled, egy maradi, hozzá nem értő bírónő szégyenletes pártossága miatt. Minden becsületesnek mondható ember nevében kérlek, akik szemében másokat szándékosan betegséggel megfertőzni halálos bűn, hogy ne add fel, ne hagyd abba a pert és vidd felsőbb bíróság elé! A legkevesebb, amit megkaphatsz, az a vírustörzs kitenyésztése lesz, és ez perújrafelvételt eredményezhet.
Kedves Judit, a bátorságod csodálatra méltó. Kívánom, hogy az életed örömben és boldogságban teljen, annak ellenére, hogy mások ezt megrontották.
Móra Zoltán

kicsidorka 2008.01.11. 11:58:10

engem már az megrendít hogy valaki direkt, szándékosan HIV vírussal fertőz. Az ilyen ember undorító mocsadék, nem értem hogy a bírónő hogy nem tudta beleképzelni magát a helyzetedbe. Nekem az első
gondolatom az volt hogy "akár velem is megtörténhetne..."
Kitartás Judit, ne add fel!

fotóblog 2008.01.11. 17:35:52

ez a férfiak világa. a nőkre ilyen megítélés vár. semmi sem változott. minden a te hibád. nagyon durva.

"az asszony a világ négere."
(john lennon)

Megdobbent 2008.01.12. 00:00:04

Az en-t kisbetuvel is irhatod nyugodtan... Wehe, kinos am, ha az ember lanyarol kiderul, hogy ribanc, nimand, penzehes senki ;>

adriasee 2008.01.13. 22:03:05

minden rosszindulat nélkül kivánom a ügyben itélkező birónőnek és a hozzá hasonlóaknak, hogy az ő családtagjuk legyen ennek a baromnak a köv. áldozata. kiváncsi lennék akkor sem lenne pénz a megfelelő vizsgálatokra, hogy kiderüljön az igazság??? mindemellett azt hittem, hogy egy nő humánusabb a saját nemével. ezt nem vártam volna egy NŐ-töl.neked JUDIT nagyon sok erőt és kitartás kivánok, a többség veled és melletted van. ÜDV: adriasee/egy nő/

Melody123 2008.01.14. 11:35:22

Néhány komment:
A.
1. A bíró az igazság kiderítésére esküszik.Feladata, hogy minden körülmény és tény feltárása után méltányos ítéletet hozzon.
2.A múlt mindig visszaköszön.Szerencsére vette a bíróság a fárdtságot, és Judit helyezetének megítéléshez kinyomozta annak előéletét.Nem hagyható figyelmen kívül az a tény, hogy valaki sexuális szolgáltatások bármilyen! és itt akár a legaprócskább fotó,vagy esetleg chat, stb formáját nyújtotta.Bárki helyezetének megítélésben lehetnek könnyítő+ és ilyenkor áldjuk a jogot) illetve súlyosbító körülmények.Habár a bírónő szavai szerencsétlen módon kitudódtak,és ezzel a mártír Judit imidzse romlott, azzal sztem sokan egyetértünk, hogy mérlegelési jogkör ha számunkra kedvező, akkor örülünk ennek.Judit részére az alapos nyomozásnak köszönhetően ez kedvezőtlen.
3.A bírói ítélet nem vádaskodik, tényeket közöl.a)Judit elismerte, hogy a könyv kiadásából befolyt anyagi haszon őt illetve gyermekeit illeti=tehát a haszonszerzés tény.b)a website üzemeltetője a bírósági megkeresésére teljeskörű részletességgel válaszolt.c)az emberek alapvető etikai magatartása nem változik.d)minekutána a jogorvoslat lehetősége fenáll,Judit kérvényezheti bármely vizsgálat elvégzését saját költségére ( ergo saját szakértő bevonás ),és amennyiben azon adatok bizonyítják igazát, úgy igazságügyi szakértő, stb.e)kiváló jogász képviseli Juditot, és biztosan meg van az oka annak, hogy Ő nem javasolja Juditnak ezen lehetőséget.f)végre nem az adófizetők pénzét költik el!
Ergo csak gratulálni tudok a bírósági döntéshez.
B.
Adriasee:Ne kívánj rosszat senkinek!Mielőtt ítélkezel,mérlgeld:hogyan élnéd meg azt, hogy van egy huszonpáréves fiad akinek a barátnője negyvenpáréves....Továbbá van egy munkatársnőd, aki fiakorú férfival él együtt.Úgy gondolom hogy Juitnak nem most kellen gondolkodnia a hibáin és felelőseket keresni, hanem azt megkérdezni:hova tette az eszét, amikor ezzel a férfival összeállt.A szerelem nem mentség akkor sem amikor szerelmi féltésből emberölést követnek el, tehát Judit számára vajmi vígaszt és fedezetet nyújt.A bíró csupán azt állapította meg, hogy a szándéksság nem bizonyítható, és rögzítette azt a tényt, hogy Judit utólag keres felelőst.A per másik áldozata pedig duplán szerencsétlen, hisz nem elég a saját baja, részese lett egy igen csak mocsokos ügynek.
C.GONDOLKODJUNK ÉS MÉRLEGELJÜNK CSELEKEDETEINK ELŐTT!
Üdv
M

Judit HIV+ 2008.01.14. 14:37:02

Melody!
I,A bíróság feladata a bízonyítékok, tanúvallomások alapján elfogulatlan ítéletet hozni!!
II, A MÚLT nekem segített mert a Zoli előtti két férfi NEGATÍV!!!A múltam nem lett kinyomozva, hanem a Zoli hazudott rólam a saját védelmére!Tehát nem lehettem Zoli előtt fertőzőtt! A bírónő kapott egy számlát a sexportáltól, amit a Zoli töltött ki, írt alá és bízott meg. Vagyis egy férj "elárulta" a feleségével közössen készült intimitást, plusz azt hazudta a médiának RÁGALMAZOTT, hogy én tettem fel a netre...A bírónő miután látta a felvételen hogy Zoli is szerepel rajta nem foglalkozott vele többet!? Vajon miért, nem gusztustalan egy volt férjtől az ilyen húzás???A bírónő vádaskodik: 2006.tettem feljelentést, 2007.ben kértek a könyv megírására a naplómból.Aki sajnálja egy hiv hordozó életét és könyve bevételét cseréljen velem....Nem vagyok mártír, csak bátor és NŐ!Ez a per nem Judit kontra Zoltán, hanem ÁLLAM kontra Zoltán!!Az ügyészség találta megalapozottnak a vádat és fellebbezett, tehát nem ÉN költöm az adófizetők pénzét! A leszereplő orvos szakértőről kiderült a "véleményét" a netről másolta ki: Dr. Bánhegyi Dénes főorvos interjújából??!!III, A szerelem nem korhoz kötött! Csak ha rólam van szó, az "más"?? Ha két híres ember hatalmas különbséggel házasodik, az nem számít a társadalomnak? Egy munkatársnak sincs köze a másik szerelmi életéhez!! IV, A szerelem MENTSÉG ebben az esetben, mert bizalom alapján házasság lett belőle! Férjhez menni tiszteségessebb dolog mint együtt élni, NEM??Boldogtalan házasságban élni pedig BUTASÁG! V, A bírónő egy büntetett előéletűnek hitt, aki drogozik, szüleit meglopja, iszik és rengeteg helyen dolgozott már!!Nem utólag keresem a felelőst,ilyen lassú a hatóság. Az ügy nem mocskos, hanem tanulságos!!A bírónő szerint ezután BÁRKI BÁRKIT BÜNTETLENÜL FERTŐZHET!!!!EZ BÁRKIVEL MEGTÖRTÉNHET vagy a ROKONAIVAL!! Majd akkor megváltozik a közvélemény, csak akkor már késő....
JUDIT

gurur 2008.01.14. 14:53:47

Szerintem se keverjük össze a dolgokat, és mondjunk erkölcsi szózatokat. Attól, mert egyesek szerint Judit ezt megérdemelte..., SZERINTEM NEM!!!, attól még a volt férj bűncselekményt követett el. A jog nemigen tesz különbséget ártatlan és bűnös áldozatok között. A gyilkos az gyilkos, bárkit öl is meg, és így tovább...
Az megint más, hogy elbénázták és nem tudták rábizonyítani a szándékosságot.

Any_ 2008.01.15. 11:19:13

Melody!

A te véleményezésed ebben az esetben egy szubjektív ítélkezés ami módfelett nem helytálló, tekintve, hogy az ügy szempontjából kizárólag a tények érdekesek. Csakis és kizárólag objektíven érdemes erre tekinteni...egyéb esetben közbelép a te vagy bárki személyes diszkrimininatív, elfogult előítéletekkel terhes,vagy valamilyen oknál fogva antipatikus hozzáállása, ami csak hátráltatja a valós felismerést.
Más: mi köze egy előéletnek a jelenlegi vádakhoz? Miért kell, hogy megítélés alá essen, csak mert nem egy férje volt életében, vagy épp közkincsé tétetett az a bizonyos erotikus video? Mit bizonyít ez? Biztos van olyan az ismerettségi körödben akinek tipikusan nagyvilági az élete, vagy épp előszeretettel készít ilyen videókat. Ha róla derült volna ki ez az egész...vagy akár rólad...akkor is így nyilatkoztál volna? Kétlem! Talán ennek fényében megérdemli ez a "szemérmetlen nőszemély", hogy szándékosan megfertőzték? De ha már múltról beszélünk...és úgy gondolod számít...akkor a volt férj élete szerinted mennyiben különbözhet? Őt miért nem marasztalta el a bíróság?


"Ne kívánj rosszat senkinek!Mielőtt ítélkezel,mérlgeld:hogyan élnéd meg azt, hogy van egy huszonpáréves fiad akinek a barátnője negyvenpáréves....Továbbá van egy munkatársnőd, aki fiakorú férfival él együtt."

Te szoktál gondolkozni miközbe írsz? Mi köze ennek az egésznek az ügyhöz? Áruld már el milyen erkölcsi "kódex" tiltja a korkülönbséget egy házasságban? A munkatársnő említését meg aztán végképp nem értem...nekem van nem egy olyan ismerősöm aki fiatlabb férfivel él együtt...és működik. Esztelenség volt ezt idekeverni...lásd be szép csendben.

Gururral pedig egyetértek.

És akkor most folytatnám az én történetemmel, amit bár egyszer már leírtam...úgy tűnik meg kell ismételnem.

Én 2001-ben találkoztam a vádlott Zoltánnal. Ugyan a mi kapcsolatunk ilyen-olyan megfontolásokból adódóan nem nyúlt hosszúra, mégis el kell mondanom, hogy az együttléteink előtt soha nem szólt betegségéről...se érintőlegesen, se tényszerűen!!! Én akkor tudtam meg, hogy fertőzött amikor megláttam a médiában.Én megúsztam, a tesztem negatív lett. Nagyon megviselt az ügy...azóta is megvisel függetlenül attól, hogy kiderült egészséges vagyok. Ez a férfi büntetlenül folytathatja ott ahol abbahagyta, mert szabad utat adtak neki, és inkább foglalkoztak a sértett magánéletével, mintsem azzal, hogy igyekezzenek felállítani egy példaértékű ügyet, hogy többé ne okozzanak ilyen fokú károkat tudatlan és felelőtlen emberek. A vírustörzs vizsgálat pedig szépen el lett tusolva...a mai napig nem értem miért. Mert akkor "véletlenül" kiderült volna az igazság??

Próbálok hinni abban, hogy változás lesz hamarosan végre jó irányban.

Juditnak pedig kitartást, erőt kívánok. És igen...írtó nagy sikert a könyvéhez és egyéb megmozdulásaihoz!

Eddig csak egy előny származott sajnos az ügyből kifolyólag, mégpedig az, hogy talán több ember elgondolkodott, hogy mennyire vigyáznunk kell magunkra..és bárki hozhat ránk bajt...a szerelmünk is. Ezért kell felelősségteljesen és tudatosan élnünk.

De még mindig azt mondom....nem elég ez a nyilvánosság...erre a betegségre még mindig nem hívják fel kellőképpen a figyelmet.

Any

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2008.01.16. 15:01:33

Kedves HIV+ olvasók, illetve várományosaik!

Az ítélet nem feltétlenül rossz. Ha valami nem bizonyítható egyértelműen, akkor azt szoktuk elvárni, hogy a vádlottat mentsék fel. Ez megtörtént.
A vírustörzs vizsgálatot meg lehetne csinálni a könyv bevételéből, amennyiben tényleg fontos a bírósági per sikere.
Részemről pl. nem támogatott a hiv fertőzöttek ingyenes gyógyszerellátása, reméljük az egészségügy reformjának köszönhetően ezen a területen is változások lesznek. Megjegyzem a társadalom akkor járna legjobban, ha a vírushordozókat izolálnák, mivel ez nem lehetséges, a fertőzöttek nevét kellene egy listán nyilvánosságra hozni, ugyanis egy ilyen tünetmentesen lappangó kór esetében nincs helye személyiség jogi nyafogásnak. EZ KÖZÖS ÉRDEKÜNK!

_Wasp_ 2008.01.17. 23:05:38

Billy Tiszteletes 2008.01.16 15:01:33

sőt. viseljenek skarlát betűt a ruhájukra varrva. Vagy még inkább billoggal rájuk sütve.

Igaz hogy esélyük se lenne a normális életre, de hát a többség érdeke ugye...

Pont a HIV vírus az, amivel valaki sokáig a társadalom hasznos tagja lehet, viszont ha kiserül, publikus lesz, akkor pl a munkába állás sansztalan.

Nem inkább az egészségeseknek kellene vigyázniuk? Felelősségteljesen megválogatva a partnert, esetleg közösen AIDS tesztet csináltatva?

(Ez akár a post blogbejegyzés írójára is vonatkozhat. Ugyanis köztudott, hogy valaki rendkívül sokáig lehet tünetmentes "jóhiszemű" vírusgazda.)

yossarian 2008.01.18. 16:29:48

Billy Tiszteletes,

Igazad van, szerintem össze is kéne fogdosni őket és bezárni őket valahová, ahol egymás között üzekedhetnek. Nem? Úgyse tudnak egymástól elkapni semmit már....
Aztán jöjjenek a kövérek,és hipertóniások, és nekik se fizessen a TB mert sokat zabáltak...
Aztán a bőrrákosok, mert sokat napoztak....

Csak azon csodálkozom, hogy egy ilyen korlátolt tuskó, mint te, le is meri írni az elmebeteg ököségeit.

Majd ha te leszel bajban, és neked is így segítenek, mint te most, akkor szeretném újra hallani a véleményed.

Egy nemdohányzó, sovány, HIV negatív

( K.I.E.M.E.L.T...H.O.Z.Z.Á.S.Z.Ó.L.Á.S ) 2008.02.04. 16:27:25

yossarian , _Wasp_

A kövérek nem fertőznek, őket nem kell izolálni, ennek semmi értelme nem lenne.

A fertőző betegek elkülönítésével viszont
MINDENKI CSAK NYERHET!
süti beállítások módosítása