HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Biológiai Bántalmazásért.....

2008.02.04. 11:30 helper

Most 2008. február havában az alábbi hírt találtam és ledöbbentem a hasonlóságon ill. a két jogrendszer különbségén. Kamaszkorom óta mióta nem csak nézem a filmeket, hanem meg is értem, tetszett az angol-szász jogrendszer felépítése, hogy nem EGY BÍRÓ, hanem 12 ESKÜDT dönt az ítéletről elfogultság kizárásával. Akit érdekel a történetem, és hogy mi lesz a vége, vagy aki csak kíváncsiságból kattintott a blogomra, kérem olvassa el ezt a hírt, és segítsen, ha hasonlót hallott már valahonnan a nagyvilágból. Azt hiszem, a MAGYAR BÍRÓSÁGNAK és jogrendszernek szüksége van PÉLDÁKRA ahhoz, hogy OBJEKTÍV lehessen....
Szerintem sokkal lényegretörőbb a vád megnevezése így, mint a magyar, hogy "maradandó egészségromlást okozó testi sértés" Gondolom Nagy - Britaniában 100-szor meggondolja egy HIV+ ember, hogy "GONOSZKODJON" vagy se az ember társaival ilyen ÍTÉLET után!
 
 
"London - Egy HIV -fertőzött brit férfi szándékosan betegítette meg barátnőit a halálos vírussal. A színes bőrű Mohammed Dicát a bíróság ítéletében két rendbeli biológiai bántalmazásért marasztalta el. A 37 éves, háromgyermekes Dica azt állítja: a két nő a szexuális érintkezésük előtt tisztában volt vele, hogy ő AIDS-ben szenved. Mindkét áldozata tagadta, hogy tudtak volna a betegségéről. Egyikük szerelmes volt a férfiba, és gyerekeket is akart tőle. A hat nőből és hat férfiból álló esküdtszék szerint a két nő tíz éven belül meg fog halni. Nagy-Britanniában ez az első HIV -fertőzéssel kapcsolatos büntetőbírósági eset, amely ítélettel zárult.
- Hidegvérrel fertőzte meg ezt a két nőt - mondta Mark Gadsden ügyész.
- Ha a mai napon kiszabtuk volna a büntetési tételt, biztosan élete végéig rács mögé kerül - mondta Nicholas Philpot bíró."

A hír forrása: Blikk

7 komment

Címkék: ítélet biróság

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr30324499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.03.07. 17:30:43

És akkor most mi volt az ítélet?
Egyébként had tegyek hozzá valamit az angolszász jogrendszerhez. Először is az esküdtszék olyan egyszerű, összetoborzott emberekből áll, akiknek halvány lila gőzük nincs a jogról. Az elfogultság kizárása azt jelenti, hogy megesküdnek, hogy semmi közük az ügyhöz, és semmit nem tudnak róla, és az ítélethirdetésig elkülönítve élnek, h. pl. ne olvassanak semmilyen újsághírt. Erősen kétlem, hogy az esküdtszék, -még ha 12-en is vannak-, kevésbé elfogult, mint a bíró. Zárt üléseik vannak, ahol hatni próbálnak egymásra. A 'The juror' c. amerikai film pl. arról szól, h. egy megfenyegetett esküdt kis híján rá tudja venni a többieket az ellentétes ítéletre...

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.03.07. 17:31:35

Ja, mármint az angol ügyről kérdeztem, h. mi volt az ítélet.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.03.07. 17:42:25

Oké, utánanéztem. 8 év letöltendőt kapott.
idézek:

Two different types of tests, involving gene sequencing and genetic finger printing, took ten weeks to complete. The first test was done manually and to ensure it was correct, it was re-done a thousand times on a computer - a process known as “bootstrapping”. The tests proved that all three shared the same strain, sub-type A, a sub-Saharan strain.

Tehát: kétféle szakértői tesztet végeztek, 10 héten keresztül foglalkoztak ezzel, az egyiket ezerszer ismételték meg, hogy a tévedés tökéletesen kizárható legyen.

Judit HIV+ 2008.03.07. 17:53:47

Szia Kippkopp!
Most már kiváncsi lennék!! Ezekután mi a véleményed az én bírónőmről? Mi a véleményed, hogy nem engedik, azt hogy bebízonyítsam a férjem fertőzőtt meg! Nem véletlenül!!Majd a nemzetközi sajtó remélem segít egy kis nyomást gyakorolni az ügyemre. Sokan azt hiszik belenyugodtam, hát nem!!
Te Kippkopp! Tavaly okt.-ben te nem voltál már a blogomon, mint "támadó" aki semmibe nem hitt, velem kapcsolatban??Ha te voltál, ha nem, istenhozott a blogomon! Vajon hogy látod most az egészet , ha te voltál az?
Most mennem kell, holnap de. jövök megint"gépre".

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.03.08. 18:43:30

Nem, az nem én voltam. De kommenteltem korábban is, a bírónőről is leírtam a véleményem. Ennél most sokkal fontosabb, amit most is hangoztattál, hogy nem adod fel. Mit mondjak, remélem is!
Szerintem:
- fellebbezés
- felvenni a kapcsolatot a TASZ-szal, és más hasonló szervezetekkel (Amnesty International?)
- nemzetközi sajtóból kigyűjteni a precedensértékű ügyeket
- nem tudom, nem lehet-e valahogy felvenni a kapcsolatot a nemzetközi sajtóval, hogy külföldön is írjanak erről az ügyről, szerintem lenne érdeklődés
- ha a jogerős ítélet u.ez lesz, európai emberi jogi bírósághoz fordulni
Nonszensznek tartom h. a felperes nem mondhat el mindent a vallomásában, és kulcstanúkat nem idéznek be.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.03.08. 18:53:56

Még egy felvetésem lenne. Te a blogon azt a Nicket használod, hogy Judit HIV+. Tény, amit a keresztneved után írtál, de vajon ez az ami meghatároz téged emberileg?...

Judit HIV+ 2008.03.08. 20:49:38

A fellebbezésel együtt az ügyészség újravizsgálatot is índítványozott, kérdés hogy a bíróságon milyen lesz az új bíró!!??
A TASZ-al felvettem a kapcsolatot, de nem éreztem hogy segítőkész lenne, így inkább hagytam. De a NANE és a PATENT annál inkább segít, már az ítéletet tanulmányozzák és sok mindent ígértek. A nemzetközi sajtónak írtam egy szenzációs levelet, Shiva lefordította perfekt angolra.Rengeteg sajtó tudósítót hívok meg a köv.tárgyalásra és írtam nekik a magyar jogrendszerről, hogy itt nálunk mitmer megtenni egy bírónő és hogy akarják eltusolni.Megírom majd hogy kik jeleztek vissza és melyik újság fogadta el a meghívásom.
A Patent fogja a STRASSBOURGH-i levelet, feljelentést intézni.
Végre egy nő /szintén lefeküdt Zolival/ segít és mostmár így HÁRMAN állítjuk, hogy neki se szólt a HIV-ről és vele se használt óvszert. Persze csak tanúvédelem mellett hajlandó beszélni, mert fél, nem akar úgy járni mint én!!
Igazad van, nem határoz meg emberileg a betegségem, de a sajtó így harangozott be és végül is "bevállaltam" ha parókával is, de nyíltságommal hiteles akartam lenni.Naívan azt hittem az emberek hisznek nekem és hallgatnak rám.
süti beállítások módosítása