HTML

hivbosszu

Friss topikok

  • Krisz1968: "Kedves"Újságírók/ Nem tudom mér kell olyanokat írni ami nem igaz!!! Negatív vagyok hála Istenek!!... (2013.05.04. 18:09) Felmentették.......
  • tutulinoo: Sajnálattal vettem észre hogy már hónapok óta nem írtál magadról. Egyszer kétszer hallottam az újs... (2010.02.15. 16:32) Az 50 feletti nő.........
  • Medvehab: Remélem, nem kerülte el a figyelmed ez a cikk! index.hu/bulvar/2009/12/06/hiv-virusos_verebe_mart... (2009.12.06. 20:25) Tényleg nem a világvége?
  • bölcs: Szia Judit! Végre elolvastam a Könyvedet... Nagyon nem dicsérhetem... de talán mégis, ha azt mondo... (2009.06.15. 22:56) "mert bűnösök közt cinkos, aki néma"
  • Undebach: Szia Judit! Mi a helyzet veletek, remélem jól vagytok. A perrel kapcsolatban van valami újdonság?... (2009.04.03. 09:44) A sorsom akarata

Linkblog

Erőleves a léleknek

2008.01.22. 23:56 -judit-

Egy nagyon közeli rokonom, aki tudja, hogy ki voltam és ki vagyok most, adta kölcsön az Erőleves a Léleknek című könyvet. A könyvben erőt adó és lélekemelő igaz történetek vannak, melyek gondolkodásra késztettek és figyelmeztettek az élet fontos dolgaira- a szeretetre, a kötődésre és a hálára. Valamikor 10 éves korom körül, nem tudom, miért úgy döntöttem, csak magamban hiszek, ezért ha kérdeztek a hitről, ateistának vallottam magam. Most pedig 48 évesen azt vettem észre, egyre többet hagyja el a számat a „Jaj Istenem, segíts!” fohász! Nincs diplomám, de életem során rengeteg könyvet olvastam. Édesapám 5 éves koromban megtanított folyékonyan olvasni, és innentől fogva a kíváncsiság hajtotta a természetem. Az így szerzett műveltségi szintemre büszke vagyok, de most érett fejjel nekifogtam elolvasni a Bibliát / Újszövetség / egy egyszerűbb fordításban. Remélem, ez a sokak szerint nehezen emészthető mű, nem csak az elolvasott könyvek számát emeli, hanem a lelkem tisztaságát is.
 
Gábor, a gyerekeim apja panaszlevelet írt és nyújtott be a bírónő ellen a következő helyekre: az Országos Igazságszolgáltató Tanács elnökének, Dr. Lomnici Zoltánnak, az Igazságügyi és Rendészeti Minisztériumnak, valamint a Budai Közp. Ker. Bíróságra, a bírónő közvetlen felettesének. A mai napig értetlenül állok a bíróság hozzáállása, valamint egyes médiumok elferdítő, bulvár stílusa előtt. A társadalmi prüdéria, tudatlanság, előítéletek miatt sokan nem veszik észre, hogy mi az üzenete az egész történetemnek. Nem én vagyok a lényeg! Nem akarok ismert HIV sztár lenni! Ami velem történt, megtörténhet bárkivel, ez a lényeg. Értik végre, miért nem mutatom az arcom?? A HIV vírus támadása, jelenléte a hetero társadalomban és a jövő generációjának megvédése a megelőzési kampányokkal, ez a fontos, nem az arcom!!
 
A szerelem betegségét nagyon nehéz elfogadni: azért fertőződik meg az ember, mert szeret valakit... A betegség kettétörte az életem, az intim kapcsolatom mindörökre komplikálttá vált. Gyerekkoromban, kamaszként valami különlegeset akartam produkálni, hogy MÁS legyek mint az átlag. Emiatt fogtam bele több suliba, foglalkozásba is, mert kerestem önmagam. Ez persze megfoghatatlan. Aztán „rájöttem”, csak akkor vagyok megfelelő állampolgár, ha van munkám, nevelem a gyerekeim, van lakásom és élem az életem, tehát olyan vagyok, mint a többi.
 
Egy blogger férfi írt nekem egy elgondolkodtató idézetet: „az asszony a világ négere”. John Lennon mondta ezt, de kritikaként és nem véleményként. Ő a békéért és az egyenjogúságért emelte fel a szavát. A nőt tisztelte és hirdette, hogy az élet az embernek, akár nő, akár férfi egyformán nyújt örömet és bánatot. Érthetetlen számomra, miért különb és elfogadottabb, ha egy férfi 20 nővel lefekszik, mint az, ha egy nő fekszik le 20 férfival. A férfi mitől erkölcsösebb, ha arája 30-40 évvel fiatalabb, mint egy nő, aki 20 évvel fiatalabb férfihoz megy feleségül, ráadásul utóbbi házasságban nem áll fent a veszély, hogy az " idős ara nem teljesít"! Ki tette ezt a világgal és miért?? Úgy érzem, a férfiaknak kimondatlanul is több joguk van, hiszen, ha egy nő teszi ugyanazt amit ők, megbélyegzik és vége.
 
Milyen erkölcsi norma az, amely ember és ember között ilyen különbséget tesz??? Nem vagyok feminista, csak kíváncsi, miért van ez így, miért jó ez, kinek jó ez az igazságtalan szemlélet??
 
JUDIT

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivbosszu.blog.hu/api/trackback/id/tr20308029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.01.23. 04:15:55

Hát pontosan! (Pedig férfi vagyok.:)) Nagyon kíváncsian várom a bírónővel kapcsolatos ügy fejleményeit. Szeretném tudni, hogy az országban ,ahol élek, ezt minden további nélkül meg lehet-e tenni. Ha egy bíró(nő) lábbal tiporhatja a polgári jogokat, mit várhatunk egy akárkitől? Hozzáteszem, hogy nem értem, hogy miért csak levelet írtak, dehát ezt maguk tudják. Sokadmagammal én is magával vagyok, és sok erőt, kitartást kívánok!

Emptidiot · http://igyirtotokti.blogspot.com 2008.01.25. 04:08:57

Tehát a fejlemény az, hogy elhangzott egy bocsánatkérés, még csak nem is a bírónőtől. Emellett megpróbálják a lehető leginkább szőnyeg alá söpörni az egész ügyet.

Mit szól hozzá?

Judit HIV+ 2008.01.25. 08:22:54

Kedves Kippkopp!
Igazad van, mert Szepes elnök úr a Mézesné közvetlen főnőke kért elnézést a gyerekeim apjától! Tőllem nem!!Erre a volt férjem, írt a FŐV.BÍR. Elnökének Gatter Lászlónak, hogy nem lehet egy szabálytalan bírói döntést, viselkedést bocsánat kéréssel rendezni! Mert hisz egy bíró minden esetben emberek életéről és sorsáról dönt. Na most az ő ítélethirdetése, tönkretette a becsületem az egész ország előtt. Ezt érzi a gyerekek apja is hisz akkor úgy gondolhatják az emberek hogy ő egy kurvát vett feleségül és szült neki "EZ A NŐ" két gyereket. Mivel ez nem igaz, feljelentette a bírónőt az igazságügyi Minisztériumba és az Igazságszolg.Tanács elnökénél is Lomnici Zoltánnál. Innen még nem jött válasz.De értesít mindenkit mert az embereknek joguk van megtudni, hogy egy bírónőnek mi lesz a sorsa ha téved vagy hibázik!?
JUDIT

Lahu 2008.01.25. 10:16:49

Tiszteletem kedves Judit !

Már régóta figyelem kálváriáját és egyre csak azt veszem észre, hogy röhej az, ami ebben az országban folyik. Az, hogy egy ilyen ember (jelzőt nem használok, mert meg sem érdemli, hogy szót pazaroljak rá) szabadon mászkál és még a bíró is igazat ad neki és szimpatizál vele, csak ,hogy kimossa, ez egyszerüen egy szenny, egy kabaré. Meglepetten hallottam, hogy a bírónőben még annyi gerincség sem volt, hogy személyesen bocsánatot kérjen öntől. A bíróság is szerette volna eltussolni az ügyet, hogy ilyen módon ugymond "el tették láb alól" Mézesnét ? Lehetett volna ennyi gerinc bennük is... Férje panaszlevele igen frappáns, de kérdem én, hogy elég e legalább ahhoz, hogy felnyissa az ország szemét, hogy a bíró is elfogult manapság. Ezekután mit fog lépni? Remélem nem hagyja ennyiben a dolgot. Még annyi, hogy tegnap este olvastam egy cikket egy férfiról, aki hasonló dolgot művelt, mint amit önnel tettek. Amerikai és 20 évet kapott. Többet nem is ragoznék. Látszik, hogy itt nem az igaz ember van előnyben. Ahhoz hozzászólva, hogy mi a különbség férfi és nő között csak egyet mondanék, semmi. És szerintem attól még, hogy ki kivel fekszik le és mikor nemtől függetlenül nem ad okot arra, hogy a nőt kurvának, a férfit meg hősnek hívjuk. Mellesleg én is férfi vagyok, félréértés ne essék, heteroszexuális, csak egyszerüen tisztelem a nőket, mert egyszerüen a legszebbet, az anyát látom bennük. Erőt, egészséget, kitartást és sok sok energiát kívánok önnek.

Judit HIV+ 2008.01.25. 10:45:10

Kedves Lahu!
Köszönöm figyelmét és remélem ön "vette az üzenetét" az ügynek, ami nem rólam szól, hanem a velem történtről és vigyázz az egészségére.
Gábor a 4-ik volt férjem, gyermekeim apja, nem hagyja ennyibe, ugyanis a nemzetközi sajtót is megkeresi, azért hogy a történetből, a per lefolyásából tanulva és okulva merjenek lépni akik úgy járnak mint én az egész világon.
Örülök hogy azon kevés férfi réteghez tartozik, akik tisztelik a nőt, és tényleg csak azt kurvázzák le, akinek ez a szakmája és pénzt keres belőle. Majd ha lesz fia, adja neki tovább ezt a nemes élet filozófiáját a nőkről.
JUDIT

Lahu 2008.01.25. 13:31:40

Akinek szakmája arra nyugodtan mondhatják, ez tesrmészetes, de még arra is inkább azt használom, hogy kéjmunkás. Az üzenetet vettem, csak kérdés, hogy még ki. Sajnos szerintem kevesen, pedig mindenkinek kéne róla 1 fikarcnyit ismeri, mielőtt ítélkezik. Bírónak sem kell lennie, sőt, jobb ha nem az...

Lahu 2008.01.25. 16:49:41

Mellesleg utánanézett valaki, hogy hányszor volt íly módon "igazságos" a bíró ?

Lojzi_69 2008.01.26. 23:41:33

Maga egy szánalmas nő Judit! Undoritó és ocsmány, pénzéhes. A Bírónőnek teljesen igazat adok! Ellenszenves dolog, hogy megírta a szemét könyvét, remélem nem fogy. Na meg ez a blog! Maga csak azt akarja, hogy középpontban legyen, és szerepelhessen. Számomra teljesen egyértelmű, hogy maga fertőzte meg a szerencsétlen fiatalembert, és nem fordítva. Szégyellje magát!

Tatuka 2008.01.27. 17:29:42

Lojzi_69, elárulná esetleg, hogy miért egyértelmű Ön számára, hogy Judit fertőzte meg a férfit és nem fordítva?
Kérem, homályosítson már fel minket, többieket, mire alapozza a véleményét.

Judit HIV+ 2008.01.27. 18:35:59

Kedves Tatuka!
Köszönöm a kíváncsiságát, én is kíváncsi vagyok, hogy mivel támassza alá állítását Lojzi. Nem szoktam az ilyen támadó levelekre válaszolni, így önt tisztelem meg. Nem lehetek pénzéhes, mert: exem olyan adósságba vert, hogy a lakásom el kellett adjam. Nem voltam és vagyok gazdag. Két gyereket tartok el és jó anyaként a könyv bevételéből tudom a srácaim tovább tanítatását megoldani. Segélyből élek most még, de hamarosan az ismerősök segítenek álláshoz jutni némi protekcióval. A bírónőnek lehet azért ad igazat, mert rokona? ! Majd ha valaki vagy Zoltán megfertőzi egyik rokonát, megváltozik a véleménye Lojzikának ez tuti!!Nem vagyok középpontban, mert nem ismerik az arcom és nem is, fogják, ha szereplésre vágyódnék, nem bújnék parókába!!! Nem én vagyok a lényeg, hanem a HIV vírus és annak a megelőzése. A könyv FOGY, hála a TV2 reklámjának. Hogy Zoli fertőzött meg és Gabriellát is, bizonyítja egy hölgy itt a blogba!! A MEGÍTÉLVE poszton január 15-én 11:19 perckor írta Any hogy Zoli vele se használt óvszert és nem is szólt hogy HIV+. De tavaly nov.-ben is írt egy másik hölgy hogy szégyelli, de sajnos neki is köze volt Zolihoz de neki se szólt!! Akkor most ki hazudik, ki fertőz kit?? Nem szégyellem magam! Sőt büszke vagyok, hogy bátran hiszti nélkül fel tudtam dolgozni, amit az exem tett velem. Jól érzem magam a bőrömben, mert feláldozva a nyugalmam, rengeteg embert figyelmeztettem, hogy már a heterok közt is terjed a HIV. Így közvetve megmentek a betegségtől mindenkit, aki hisz nekem és figyel rám!!
JUDIT

Lojzi_69 2008.01.28. 17:22:24

Nos, véleményemet továbbra is tartom! A Bírónő nem véletlenül célozgatott a maga nem éppen szűzies előéletére. Kérdés1: mi a bizonyíték, hogy Zoltán tudott a saját fertőzöttségéről? Kérdés2: honnan tudja maga, hogy Zoltántól kapta el, és nem mástól? Teljesen ellentmondásosan beszél, ezt írta: "Nem lehetek pénzéhes, mert: exem olyan adósságba vert, hogy a lakásom el kellett adjam". Feltételezem abból nem gazdagodott meg, tehát most is pénzre van szüksége, hogy élhessen, és nevelhesse a gyerekeit.....

Judit HIV+ 2008.01.28. 19:27:09

Kedves Lojzi!
1-ső válasz: Kovács Zoltán 1999-ben az akkori élettársától S.K.-tól kapta el a HIV vírust, ezt a bíróságon S.K. és Zoltán is, tanúvallomásában is elismerte. Ebből kifolyólag 2002-ben már az előttem lévő 29éves B.G. nevű lányt is megfertőzte vírussal Zoli.
2. válasz: 2002. Október. 1-től éltem együtt Zolival, gondolom, elhiszi hogy előtte is volt férfi az életemben méghozzá az előző férjem, vagyis gyermekeim apja. Negatív ez a férjem és negatív az a pár férfi kapcsolatom is, akikkel hosszabb ideig tartottam barátságot. Így elég logikus hogy én mivel egészséges voltam nem fertőzhettem meg senkit. A pénzéhes szó a Magyar értelmező szótár szerint olyan típusú ember, aki nagyon gazdag, de nem elégszik meg vagyonával, hanem mindenkin átgázolva halmozza a pénzt egyre jobban. A lakásom árát majdnem egy az egybe az OTP-nek kellett visszafizetnem mivel 7,5 millió Ft hitelt vettem fel rá. Nem tartozom beszámolni részletesen az anyagi helyzetemről, csak azért teszem, mert bosszant az emberek határtalan rosszindulata, amivel egyfolytában próbálnak megbántani, vagy indokolatlanul irigykednek a nem létező jólétemre. A normális vádaskodás nélküli kérdésekre és barátságos megnyilvánulásokra mindig szívesen válaszolok és reagálok, mert az emberi kíváncsiságot természetes dolognak tartom. Főleg hogy a válaszaimon keresztül megelőzhetek egy pár nevetséges vádat, illetve lehetőségem van magyarázatot adni azokra a dolgokra, amit az emberek nem értenek az én történetemből. Egyébként, az hogy a könyvemben leírtak igazak bizonyítani tudom Kovács Zoltán által aláírt dokumentummal, melyben szerepel, hogy a valóságnak megfelel a könyv tartalma és jogilag soha, meg nem támad a későbbiekben.
Judit

Lojzi_69 2008.01.28. 23:01:39

Kedves Judit!

Köszönöm a válaszát!
Valamivel okosabb lettem.
Üdv.: Lojz
süti beállítások módosítása